Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 14375
Publicació dels annexos I i II de sol·licitud d’ajuda i pagament, i relació detallada de factures, de la convocatòria d’ajudes específiques per al desenvolupament de l’àmbit rural i ramader a l’illa d’Eivissa per a l'any 2015, aprovada pel Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, publicada al BOIB núm. 137, de data 17 de setembre de 2015
Versió PDF
En data 4 de setembre de 2015, el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa va aprovar la convocatòria d’ajudes específiques per al desenvolupament de l’àmbit rural i ramader a l’illa d’Eivissa. Si bé les bases es varen publicar al BOIB núm. 137, de data 17 de setembre de 2015, per error no es varen publicar els annexos I i II de sol·licitud d’ajuda i pagament, i relació detallada de factures, per la qual cosa seguidament es publiquen els annexos esmentats:
ANNEX I: SOL·LICITUD D’AJUDA I PAGAMENT
Convocatòria d’ajudes específiques per al desenvolupament de l’àmbit rural i ramader a l’illa d’Eivissa per a l’any 2015
Nom i llinatges del sol·licitant / Nom i raó social:
....................................................................................................................................................
DNI/CIF: ................................. Domicili: ...................................................................................
CP: .................. Municipi: ....................................................... Telèfon: .....................................
correu electrònic: .......................................................................................................................
Nom i llinatges del representant legal (en el cas d’entitats):
..................................................................................................... DNI: ......................................
I. LÍNIA D’AJUDA (marcar la que se sol·licita):
( ) a. Ajudes a l’agricultura ecològica
( ) b. Ajudes per a les cooperatives agràries
( ) c. Ajudes per les entitats agràries amb programes fitosanitaris
( ) d. Ajudes a les cooperatives agrícoles, per a la sembra d’espècies farratgeres
( ) e. Ajudes per al foment de l’ús de plàstics biodegradables en substitució dels tradicionals
( ) f. Ajudes per a la pèrdua d’animals reproductors de l’espècie ovina i/o cabrum com a conseqüència d’atacs de cans
( ) g. Ajudes per a la conservació de varietats locals tradicionals de cereals en risc d’erosió genètica i arbres fruiters de secà tradicionals
( ) h. Ajudes a les entitats associatives agràries
II. DECLARA:
No concórrer en cap de les prohibicions establertes en l’article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona. Així, expressament, subscriu la següent declaració responsable:
DECLARACIÓ RESPONSABLE
Jo, ......................................................................................, amb DNI ........................................, actuant (en el seu cas) com a representant legal de l’entitat anomenada ............................................................................................. amb CIF ........................................ i domicili a .................................................................................................................... municipi d ...................................................................., declaro que no em trobo sotmès/aquesta entitat no es troba sotmesa, a cap de les prohibicions per ser beneficiari/ària de subvencions d’acord amb allò que estableix l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, circumstàncies que s’enumeren a continuació:
1) Haver estat condemnat/ada mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajuts públics.
2) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat/ada insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat/ada en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estar inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que s’hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.
3) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagi estat declarat/ada culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l’Administració.
4) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d’altres persones jurídiques, estiguin sotmesos a algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d’11 de maig, d’incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l’Administració General de l’Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.
5) No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’AEAT o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament.
6) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.
7) No trobar-se al corrent de pagament d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.
8) Haver estat sancionat/ada mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària.
D’acord amb l’article 13.3 d’aquesta llei no podran obtenir la condició de beneficiàries de subvencions regulades en aquesta llei les associacions sotmeses a les causes de prohibició previstes en els apartats 5 i 6 de l’article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Decret d’associació o per haver-se suspès el procediment administratiu d’inscripció per trobar-se indicis racionals d’il·licitud penal, article 30.4 de la mateixa llei, mentre no recaigui sentència judicial ferma en virtut de la qual pugui practicar-se la inscripció en el corresponent registre. Situació a la qual no em trobo sotmès/no es troba sotmesa l’entitat que represento.
Que:
( ) Ha sol·licitat / Se li ha concedit una subvenció pel mateix concepte
- Entitat pública o privada: ....................................................................................
- Per import de: .............................................
( ) No ha sol·licitat subvenció pel mateix concepte a una altra entitat pública o privada
III. EXPOSA que presenta la següent documentació:
( ) Fotocòpia compulsada del DNI del sol·licitant
( ) Fotocòpia compulsada del CIF de l’entitat, en el seu cas
( ) Fotocòpia compulsada del DNI del representant degudament autoritzat juntament amb el document acreditatiu d’aquesta representació, en el seu cas
( ) Fotocòpia compulsada del DNI del representant legal de l’entitat, en el seu cas
( ) Certificació acreditativa de la representació legal de l’entitat, en el seu cas
( ) Factures o altres documents acreditatius de les despeses realitzades en el termini establert, juntament amb els corresponents justificants de pagament, així com una relació detallada de les factures esmentades o altres documents acreditatius de les despeses (Annex II)
( ) Full de transferència bancària, emplenat i segellat per l’entitat bancària corresponent
( ) Certificats d’Hisenda i de la Seguretat Social de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries amb l’AEAT i amb la Seguretat Social (en el cas de sol·licitud d’ajudes de més de 3.000 € i no haver autoritzat al Consell Insular d’Eivissa la seua comprovació)
( ) La documentació que es relaciona a continuació es troba vigent i ha estat presentada a l’expedient ........................................................................... d’aquest Departament
I, específicament, segons la línia d’ajuda sol·licitada, s’aporta la següent documentació:
a) Ajudes a l’agricultura ecològica
( ) Document acreditatiu d’inscripció o de renovació en el CBPAE o, en el seu cas, còpia de la sol·licitud d’inscripció
( ) Documents acreditatius de la condició d’agricultor professional i/o de la titularitat d’una explotació agrària prioritària, si és el cas.
b) Ajudes per a les cooperatives agràries
( ) Fotocòpia compulsada dels estatuts o dels reglaments inscrits en el registre corresponent, així com del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el registre corresponent
( ) Memòria de l’actuació o projecte objecte de subvenció
c) Ajudes per a les entitats agràries amb programes fitosanitaris
( ) Fotocòpia compulsada dels estatuts o dels reglaments inscrits en el registre corresponent, així com del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el registre corresponent
( ) Fotocòpia compulsada del contracte signat entre l’entitat i el tècnic
( ) Memòria del programa fitosanitari
( ) Relació de productors que s’acullin al programa fitosanitari i superfície de cultiu
d) Ajudes a les cooperatives agrícoles, per a la sembra d’espècies farratgeres
( ) Fotocòpia compulsada dels estatuts o dels reglaments inscrits en el registre corresponent, així com del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el registre corresponent
e) Ajudes per al foment de l’ús de plàstics biodegradables en substitució dels tradicionals
( ) Relació de les parcel·les de l’explotació encoixinades o que es pretén encoixinar amb plàstics biodegradables, identificant-les amb número de polígon i parcel·la cadastral, tot indicant la superfície encoixinada
f) Ajudes per a la pèrdua d’animals reproductors de l’espècie ovina i/o cabrum com a conseqüència d’atacs de cans
( ) Fotocòpia compulsada de la denúncia realitzada davant la Guàrdia Civil o la Policia Local, en la qual haurà de constar el nombre d’animals morts o fotocòpia compulsada del certificat veterinari oficial
( ) Fotocòpia compulsada del Llibre oficial de Registre d’Explotació d’Oví i Cabrum
( ) Número d’animals morts per atacs de cans i reposats: .............................................
g) Ajudes per a la conservació de varietats locals tradicionals de cereals en ris d’erosió genètica i arbres fruiters de secà tradicionals
( ) Relació de parcel·les i recintes de l’explotació cultivades amb indicació de la superfície i el tipus de cereal de varietat tradicional cultivat i/o el nombre de fruiters de secà tradicional de nova plantació o replantació
|
Municipi |
Polígon |
Parcel·la |
Recinte |
Varietat local de cereal / Tipus d’arbres plantats |
Unitats (ha o arbres) |
|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
( ) Informe emès per una entitat amb experiència reconeguda al territori en l’àmbit de la recuperació de varietats tradicionals, on s’acrediti la disponibilitat de llavor suficient per fer les sembres objecte d’ajuda
( ) Factures originals acreditatives de la compra dels plançons durant 2015 (en el cas de l’ajuda de fruiters de secà tradicionals)
h) Ajudes a les entitats associatives agràries
( ) Fotocòpia compulsada dels estatuts o dels reglaments inscrits en el registre corresponent, així com del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el registre corresponent
( ) Memòria de l’actuació o projecte objecte de subvenció.
SOL·LICITA: que es doni per presentada tota la documentació requerida i es tramiti favorablement la sol·licitud d’ajuda i pagament a la que es fa referència.
Eivissa, ........ d ............................... de 2015
Signatura: ...................................................
PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
ANNEX II. RELACIÓ DETALLADA DE FACTURES
Sr./Sra. ________________________________________________, amb DNI núm. _________________ representant legal (en el seu cas) de l’entitat ___________________________________________________, amb CIF núm. ___________________,
COMUNIC
Que:
( ) Ha sol·licitat / Se li ha concedit una subvenció pel mateix concepte:
- Entitat pública o privada: .......................................................................................................................
- Per import de: .............................................................
( ) No ha sol·licitat / No se li ha concedit cap subvenció pel mateix concepte per part d’una altra entitat pública o privada
Que s’ha complert la finalitat de la subvenció rebuda, que les dades que s’aporten són certes, que l’actuació s’ha realitzat dins del termini d’execució concedit, acreditant la despesa realitzada, que es detalla a continuació:
RELACIÓ DE DESPESES:
|
Núm. doc. |
Núm. fra. |
Data fra. |
DNI/CIF |
Proveïdor |
Concepte despesa |
Motiu despesa |
Base imposable |
IVA |
Total |
Import subv. |
Elegible (*) |
No elegible |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL COST |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
* a emplenar pel Consell Insular d’Eivissa |
Lloc i data, La qual cosa CERTIFIC com a secretari/ària de l’entitat (en el seu cas):
Signatura del sol·licitant / representant legal Nom, DNI i signatura: ...............................................................................
Eivissa, 21 de setembre de 2015
La secretària tècnica de Medi Ambient, Agricultura, Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut
Maria Catalina Tur Torres