Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT
Núm. 14245
Correcció d’errades de la Resolució del conseller de Territori, Energia i Mobilitat de 28 de juliol de 2015 per la qual s’aprova la convocatòria pública de subvencions per a establir nous punts de recàrrega per a vehicle elèctric destinada a l’Administració pública i entitats públiques dependents
Versió PDF
En el Butlletí Oficial de les Illes Balears número 116, d’1 d’agost de 2015 (número de registre 12464 de la versió en català i en castellà), s’ha publicat la Resolució del conseller de Territori, Energia i Mobilitat de 28 de juliol de 2015 per la qual s’aprova la convocatòria pública de subvencions per a establir nous punts de recàrrega per a vehicle elèctric destinada a l’Administració pública i entitats públiques dependents, en la qual s’han observat uns errors de redacció que afecten ambdues versions.
L’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears estableix que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l’òrgan que hagi dictat l’acte o la disposició.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Aprovar la rectificació de l’error comès en la Resolució esmentada, en els apartats següents:
1) En el punt 2.h) de l’apartat quart:
Allà on diu:
“h) Indicació lluminosa d'estat de càrrega. Display LCD de dues o més línies”
Ha de dir:
“h) Indicació lluminosa d'estat de càrrega. Display LCD o sistema de visualització equivalent”
2) En el punt 2.j) de l’apartat quart:
Allà on diu:
“h) Connexió Ethernet i memòria per a emmagatzematge local de dades d’almenys 2 mesos d'operació amb obertura del punt de recàrrega encara que falti la connexió amb el centre de control”
Ha de dir:
“h) Connexió i memòria per a emmagatzematge local de dades d’almenys 2 mesos d'operació amb obertura del punt de recàrrega encara que falti la connexió amb el centre de control”
3) En el punt 2.h) de l’apartat quart
Allà on diu:
“r) Display LCD de dues o més línies multiidioma amb text personalitzable”
Ha de dir:
“r) Display LCD o sistema de visualització equivalent multiidioma amb text personalitzable”
4) En el punt 1.a) de l’apartat desè
Allà on diu:
“a) 100 % de l’equip de recàrrega amb un màxim de 4.000 euros per equip tipus pilona i 2.000 euros per equip tipus paret”
Ha de dir:
“a) 100 % de l’equip de recàrrega amb un màxim de 4.000 euros per punt de recàrrega tipus pilona i 2.000 euros per punt de recàrrega tipus paret”
Palma, 15 de setembre de 2015
El conseller de Territori, Energia i Mobilitat
Juan Boned Roig