Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
INSTITUT BALEAR DE LA NATURA (IBANAT)
Núm. 14050
Nomenament del director gerent de l’Institut Balear de la Natura ( IBANAT)
Versió PDF
L’article 20 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, regula el òrgans de direcció dels ens del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma, així com els tràmits i requisits per nomenar-los.
En el mateix sentit l’article 16 del decret 24/2013, de 24 de maig, d’aprovació dels estatuts d’IBANAT estableix que correspon al Consell d’Administració d’IBANAT nomenar el director gerent, a proposta del president de l’entitat. Aquest nomenament s’ha de comunicar al Consell de Govern.
El dia 22 de juliol de 2015 el Consell d’Administració d’IBANAT va acordar el nomenament del sr. Joan Ramon Villalonga, com a director gerent d’IBANAT.
El dia 28 d’agost de 2015, el Consell de Govern, va assabentar-se del nomenament del sr. Joan Ramon Villalonga, com a director gerent d’IBANAT.
En compliment de les funcions atorgades a l’article 18 del decret 24/2013, de 24 de maig, d’aprovació dels estatuts d’IBANAT,
Es publica en el Butlletí Oficial el nomenament del sr. Joan Ramon Villalonga, com a director gerent d’IBANAT.
Palma, 10 de setembre de 2015
La Secretària del Consell d’Administració d’IBANAT
Aina Maria Bernad Barceló.