Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 13853
Participació Ciutadana - Acord Junta de Govern programació Sant Sebastià 2016
Versió PDF
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Palma en sessió de dia 9 de setembre de 2015 ha adoptat el següent acord:
1r.- APROVAR el programa general d’actuació per a la contractació artística, serveis complementaris, la sonorització, la il·luminació i promoció publicitària de la Revetla i altres concerts en el marc de les festes de Sant Sebastià 2016.
2n.- INICIAR l’expedient per a la contractació en exclusiva de l’artista principal, serveis complementaris i de la sonorització i il·luminació per a la realització de la Revetla a la pl. de la Reina i de Joan Carles I, amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2016, mitjançant procediment negociat amb publicitat.
3r.- APROVAR els plecs de clàusules administratives i els plecs de prescripcions tècniques per a la contractació en exclusiva de l’artista principal, serveis complementaris i de la sonorització i il·luminació per a la realització de la Revetla a la pl. de la Reina i de Joan Carles I, amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2016, mitjançant procediment negociat amb publicitat, que s’adjunten com annex a aquesta resolució.
4t.- INICIAR l’expedient per a la contractació de tres concerts a la plaça d’Espanya, per a la promoció artística i difusió publicitària de les festes de Sant Sebastià 2016, mitjançant procediment negociat amb publicitat.
5è.- APROVAR els plecs de clàusules administratives i els plec de prescripcions tècniques per a la contractació de tres concerts a la plaça d’Espanya, per a la promoció artística i difusió publicitària de les festes de Sant Sebastià 2016, mitjançant procediment negociat amb publicitat, que s’adjunten com annex a aquesta resolució.
6è.- INICIAR l’expedient de contractació menor dels artistes, serveis complementaris, la sonorització i la il·luminació de la Revetla i altres concerts en el marc de les festes de Sant Sebastià 2016, a les ubicacions següents:
-A places de format petit o mitjà (Cort, Major, Santo Domingo de la Calzada, La Llotja i l’Olivar) per a la contractació artística, serveis complementaris i/o equips de so i llum amb motiu de la Revetla (19 de gener) a les esmentades places.
- S’aplicarà a la contractació d’artistes teloners i serveis complementaris amb motiu de la Revetla ( 19 de gener) a la pl. de Joan Carles I i a la pl. de la Reina.
7è.- AUTORITZAR que la contractació menor dels artistes, serveis complementaris, la sonorització i la il·luminació de la Revetla i altres concerts en el marc de les festes de Sant Sebastià 2016, es realitzi per Decret.
8è.- INICIAR l’expedient per participar al concert per grups musicals/solistes no professionals, dins el marc de les festes de Sant Sebastià 2016.
9è.- APROVAR les bases per participar al concert per grups musicals/solistes no professionals, dins el marc de les festes de Sant Sebastià 2016.
10è.- AUTORITZAR una despesa global de 266.549,35 € (dos-cents seixanta-sis mil cinc-cents quaranta-nou euros amb trenta-cinc cèntims) (IVA inclòs) que s’ha de carregar a l’aplicació pressupostària 16.33802.22609 o partida escaient del pressupost de despeses de l’any 2016 per tal de fer front a les despeses derivades de la Revetla i altres concerts prevists a aquest programa de contractació.
11è.- DISPOSAR que la quantia de 266.549,35 € (dos-cents seixanta-sis mil cinc-cents quaranta-nou euros amb trenta-cinc cèntims) (IVA inclòs) es tramiti com a despeses a justificar, atès que els pagaments s’han de realitzar un cop finalitzats els concerts.
12è.- AUTORITZAR una despesa de 1.700 € (mil set-cents euros) que s’ha de carregar a l’aplicació pressupostària 16.92400.48100 o partida escaient del pressupost de despeses de l’any 2016 per tal de fer front a l’atorgament de premis derivats del concert per a grups i/o solistes no professionals.
13è.-.- PUBLICAR aquest acord al BOIB, als efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, per que es puguin presentar al·legacions als anteriors expedients, els quals podran ser examinats a les oficines del Servei de Participació Ciutadana, plaça de Santa Eulàlia núm. 9, 3r pis, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Palma, 9/92015
El cap de departament
Rafael Calle Castañeda