Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 13514
Resolució per la que s’aprova la llista definitiva d’aspirants seleccionats per constituir dues borses de la subescala, classe o categoria de Mecànic –a Supervisor –a per al Servei d’ ITV, pel procediment extraordinari i específic de selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, per cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants del Consell de Mallorca i publicada al BOIB número 77 , de dia 23 de maig de 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La consellera executiva de Modernització i Funció Pública, ha dictat en data d’avui, la resolució següent:

“Fets

1. L’article 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat autònoma de les Illes Balears, en matèria de  nomenament de funcionari interí i d’acord amb el que s’estableix a l’article 4 del Decret 30/2009 de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de funcionaris interins al servei de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, quan s’exhaureixi una borsa, no n’hi hagi cap d’anterior que disposi d’aspirants i es prevegi la necessitat de cobertura de vacants per a diferents escales, classes o categories, s’haurà de fer una convocatòria pública de concurs per constituir una nova borsa amb els aspirants que superin el nivell mínim exigit a aquest efecte, ordenats d’acord amb el barem establert a cada cas.

2. En data 5 d’agost de 2015 s’emet  la proposta de la Junta Qualificadora d’aprovació del llistat provisional de mèrits dels aspirants seleccionats per constituir dues borses de Mecànic –a Supervisor –a.

 3. En data 27 d’agost de 2015 es reuneix la Junta Qualificadora per tal de revisar presencialment amb els aspirants que així ho han demanat, la valoració realitzada dels mèrits i acorda el següent:

a.- Estimar la reclamació del Sr. Toni Castell Font atès que, per errada es va valorar un període d’experiència professional a l’apartat serveis prestats a l’Administració pública amb un categoria distinta a la convocada i s’ha de valorar a l’apartat serveis prestats a l’Administració pública amb qualsevol categoria  que sigui de naturalesa o de contingut tècnic relacionat  al del grup o subgrup immediatament inferior al de la categoria convocada. La puntuació final és de 12,47 punts.

b.- Estimar la reclamació del Sr. Juan Antonio Llull Pujol atès que, per errada es va valorar un període d’experiència professional a l’apartat serveis prestats a l’Administració pública amb un categoria distinta a la convocada i s’ha de valorar a l’apartat serveis prestats a l’Administració pública amb qualsevol categoria  que sigui de naturalesa o de contingut tècnic relacionat  al del grup o subgrup immediatament inferior al de la categoria convocada. La puntuació final és de 7,43.

c- Es desestimen les reclamacions interposades pels següents aspirants atès que la Junta Qualificadora ha considerat correcta la valoració realitzada:  José Antonio Amengual Dols i Antonio Palmer Sánchez.

Per tot això,

RESOLC

Primer.- Aprovar, de conformitat amb la proposta efectuada per la Junta Qualificadora, la llista definitiva d’aspirants seleccionats per constituir dues borses de la subescala, classe o categoria de Mecànic –a Supervisor -a, amb indicació de la puntuació obtinguda i del número d’ordre de prelació, que s’adjunta a l’annex I.

Segon.-  Aquesta Resolució es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i s’exposarà al públic en el tauler d’edictes de l’edifici de la Llar de la Infància i a efectes informatius, al web del Consell de Mallorca, pel coneixement de les persones interessades.

Contra aquesta Resolució, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca, en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra la desestimació expressa dels recurs d’alçada podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació de l’esmentat recurs.

Un cop transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la resolució, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, contra la desestimació presumpta del recurs d’alçada sense limitació temporal, mentre no hi hagi resolució expressa.

No obstant, l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/99, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.”

 

Palma, 28 d’agost de 2015

El secretari tècnic de Modernització i Funció Pública
Daniel Perelló Matheu
Per delegació de la Consellera Executiva
(BOIB Núm. 117 de 04-08-2015)

 

 

ANNEX I
BORSA  PEL PROCEDIMENT EXTRAORDINARI

NÚM

DNI

LLINATGES I NOM

RESULTAT

1

43059621X

BIBILONI SERRA, GABRIEL

18,20

2

43020797X

PALMER SANCHEZ, ANTONIO

16,98

3

43103652L

ESTRANY SASTRE, JOAN JOSEP

16,30

4

37337147M

ALVAREZ GRIMALT, FEDERICO

15,71

5

43079494B

OYAGA CERDO, OSCAR CRUZ

14,43

6

18231775C

CASTELL FONT, TONI

12,47

7

43057545G

LLULL PUJOL, ANTONIO

7,43

8

20787747W

JOSÉ TODOSSANTOS CRUAÑES

5,12

9

53055663E

SALVADOR GUERRERO, JOSE MANUEL

5,04

BORSA  PEL PROCEDIMENT ESPECÍFIC

NÚM

DNI

LLINATGES I NOM

RESULTAT

1

43059621X

BIBILONI SERRA, GABRIEL

18,20

2

43020797X

PALMER SANCHEZ, ANTONIO

16,98

3

43103652L

ESTRANY SASTRE, JOAN JOSEP

16,30

4

37337147M

ALVAREZ GRIMALT, FEDERICO

15,71

5

43079494B

OYAGA CERDO, OSCAR CRUZ

14,43

6

18231775C

CASTELL FONT, TONI

12,47

7

43057545G

LLULL PUJOL, ANTONIO

7,43

8

20787747W

JOSÉ TODOSSANTOS CRUAÑES

5,12

9

53055663E

SALVADOR GUERRERO, JOSE MANUEL

5,04