Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE POLLENÇA

Núm. 13455
Nomenament personal eventual, arquitecte superior, de l'Ajuntament de Pollença

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment de les disposicions vigents a continuació es fa pública la resolució que, en data de 25 d’agost de 2015, ha dictat el Sr. Batle relatiu al nomenament de personal eventual:

 

“RESOLUCIÓ DE BATLIA NÚM.  810.- Vista l’existència a plantilla de personal vigent de l’Ajuntament de Pollença d’una plaça de personal eventual, arquitecte

Atès l’establert a l’article 104.bis de la Llei 7/85 de bases de Règim Local, introduït per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’Administració Local, respecte al número i a la necessitat de publicar semestralment en la seu electrònica municipal i BOIB el número de llocs de treball reservats a personal eventual, i a l’obligació d’informació al Ple del compliment de l’article 104.bis, i preveu en el seu apartat 4rt:

“El personal eventual.. tendrá que asignarse siempre a los servicios generales de las Entidades Locales en cuya plantilla aparezca consignado. Sólo excepcionalmente podrán asignarse, con carácter funcional, a otros de los servicios o departamentos de la estructura propia de la Entidad Local, si así lo reflejare expresamente su reglamento orgánico.”

Vista la Memòria justificativa de l’excepcional necessitat d’assignació a l’àrea d’administració especial d’urbanisme d’un tècnic arquitecte superior com a personal eventual, de data 28 de juliol de 2015, que assenyala entre d’altres:

Extrapolant ja allò que s’ha d’entendre per excepcional quan es tracta de justificar el nomenament de personal eventual en l’esfera de les Entitats Locals, sobre la base del fet de que l’àrea d’administració especial d’Urbanisme de l’Ajuntament de Pollença ha passat de tenir tres tècnics arquitectes desenvolupant les tasques que li son pròpies, a no tenir-ne cap, amb les conseqüències inherents que això comporta per l’exercici de les funcions pròpies de l’àrea i el desenvolupament de les competències inherents en termes raonables d’eficàcia, i això a pesar de la reestructuració i redistribució de tasques entre la resta d’integrants dels ss.tt.mm adoptada de manera urgent per part del regidor delegat responsable, pel conjunt de tot plegat entenem que concorren les circumstàncies excepcionals que legitimen i emparen la designació d’un arquitecte superior, personal eventual, que contribueixi a reforçar l’eficàcia i diligència dels serveis pròpies de l’àrea.”

Atès l’article 176 del TRRL, el personal eventual podrà desenvolupar llocs de treball directius.

Atès l’article 41.14.c) i d) del ROF que preveu que és competència de batlia nomenar al personal eventual; personal que podrà ser cessat de la mateixa manera sense indemnitzacions.

En virtut de les atribucions que m’atorga la normativa vigent He Resolt:

Primer.- Nomenar el Sr. Xavier Oliver Simarro funcionari eventual, arquitecte superior, de l’Ajuntament de Pollença, amb efectes de dia 26 d’agost de 2015.

Segon.- Assignar-li les funcions d’assessorament a batlia en matèria urbanística, amb una dedicació de 18 hores setmanals.

Tercer.- Fixar unes retribucions de 1601,40 € mensuals,  en catorze pagues.

Quart.- Donar compte d’aquesta resolució al proper Ple.

Quint.-  Publicar aquesta resolució al BOIB per a general coneixement.

Sisè.- Notificar aquesta resolució a l’interessat, als efectes pertinents.

Setè.- Traslladar aquesta resolució al departament de Personal i a l’Àrea d’Urbanisme, als efectes corresponents.”

 

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Pollença, 25 d’agost de 2015 

EL BATLE
Miquel Àngel March Cerdà