Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12916
Departament de Personal. Registre de Personal i Informàtica. Acord de creació de dos llocs de treball al Registre de Personal i Informàtica - MF 288
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 22 de juliol de 2015, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar la proposta MF-288, de creació de dos llocs de treball al Registre de Personal i Informàtica. Tot això, segons l’informe justificatiu emès amb data 07.07.2015 i d’acord amb el detall que s’adjunta com a annex, prèvia negociació amb els representants sindicals a la Comissió Tècnica de la RLLT del dia 16.07.2015, posteriorment ratificada amb acord a la Mesa General de Negociació del mateix dia.
Segon.- Les funcions específiques definides pels llocs de treball relacionats seran les següents:
1) Tècnic/a en aplicacions informàtiques (Codi F31830045)
- Dur a terme el manteniment del Portal del Personal de l’Ajuntament de Palma i dels seus organismes autònoms amb J2EE, JavaScript, HTML CSS, etc...
- Dur a terme la programació de les anàlisis realitzades amb col·laboració amb el TAE Mitjà Informàtica amb PL/SQL, Forms i Reports d’Oracle, SQL, etc...
- Donar suport informàtic al departament de Personal i a les àrees de personal dels seus organismes autònoms.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
2) Tècnic Mitjà Informàtica (Codi F31830046)
- Dur a terme el manteniment de l’aplicació informàtica de Recursos Humans de l’Ajuntament i dels seus organismes autònoms.
- Analitzar i planificar els projectes informàtics relacionats amb els Recursos Humans i fer d’intermediari entre RRHH i l’IMI.
- Dur a terme la programació de les anàlisis realitzades amb col·laboració amb el Tècnic en Aplicacions Informàtiques amb PL/SQL, Forms i Reports d’Oracle, SQL, etc...
- Donar suport informàtic al departament de Personal i a les àrees de personal dels seus organismes autònoms.
- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
Tercer.- Establir com a data d’efectes de la creació del lloc la del dia següent de la seva aprovació.
Quart.- Publicar el contingut de l’ Acord i l’annex adjunt en el Butlletí Oficial de les Illes Balears”.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 23 de juliol de 2015.
El Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal
PROPOSTA 288 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
|
ÀREA: |
AFP |
ÀREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
ÒRGAN: |
AFP001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
UNITAT: |
AFP0011300 |
DEPARTAMENT DE PERSONAL / REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
F31830045 |
TÈCNIC/A EN APLICACIONS INFORMÀTIQUES |
1 |
G |
17 |
132 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3079 - SUBESCALA TÈCNIC/A ESPECIALISTA ESPECIALITAT TÈCNIC/A SUPERIOR EN APLICACIONS INFORMÀTIQUES |
|
- |
|
|
F31830046 |
TÈCNIC/A MITJÀ INFORMÀTIC/A |
1 |
G |
22 |
53 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT INFORMÀTICA DE GESTIÓ |
|
- |
|
LLEGENDA
|
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
|
G |
GENÈRIC |
|
|
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
|
C |
CONCURS |
|
|
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
|
|
GR |
GRUP |
|
|
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
|
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
|
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
|
53 |
11.482,66 € |
|
132 |
8.259,02 € |