Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 12871
Resolució de citació a termini a les persones interessades el recurs contenciós administratiu interposat contra l’Acord del Ple del Consell de Mallorca de data 12 de febrer de 2015, que es segueix pels tràmits del procediment abreujat 89/2015, davant el jutjat Contenciós administratiu número 3 de Palma de Mallorca
Versió PDF
La consellera executiva el departament de Modernització i Funció Pública, Maria del Carmen Palomino Sánchez, en data 3 d’agost de 2015, ha dictat la Resolució següent:
“Fets
L’escrit de demanda que ha presentat el procurador Luís Enriquez de Navarra Muriedas, en representació de la Confederació sindical de Comissions Obreres de les Illes Balears, contra l’Acord del Ple del Consell de Mallorca de data 12 de febrer de 2015, que aprova la modificació de la Relació de llocs de treball del Consell de Mallorca i que ha originat les actuacions de procediment abreujat 89/2015, que es tramiten al jutjat Contenciós administratiu número 3 de Palma de Mallorca.
Fonaments de dret
L’article 49 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, en relació amb l’article 59.6 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.
Resolc
1. Citar a termini les persones interessades en l’expedient corresponent al recurs contenciós administratiu que es segueix pels tràmits del procediment abreujat 89/2015, davant el jutjat Contenciós administratiu número 3 de Palma de Mallorca, per tal que puguin comparèixer com a demandades en el termini de nou dies des de la notificació d’aquesta Resolució.
2. Publicar aquesta Resolució en el BOIB.”
Palma, 6 d’agost de 2015
El secretari tècnic de Modernització i Funció Pública
Daniel Perelló Matheu
Per delegació de la Consellera Executiva
(BOIB Núm. 117 de 04-08-2015)