Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 12765
Delegacions als regidors
Versió PDF
En compliment d’allò que disposen els articles 44.2 i 46.1 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, a continuació es fan públiques les resolucions que ha dictat el Sr. Batle relatives a la constitució de la junta de Govern local, delegacions als regidors així com dels nomenaments dels tinents de batle que ha dut a terme.
“DECRET DE BATLIA núm. 853 / 2015
DECRET DE CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I MEMBRES QUE LA INTEGREN, RÈGIM DE SESSIONS I COMPETÈNCIES DELEGADES
De conformitat amb el que preveuen els articles 20-1-b-), i 23 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, en concordança amb els articles 23 i 88 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, en virtut de les quals es regula l’obligatorietat d’existència en aquest Municipi de la Junta de Govern Local, aquesta Alcaldia, en ús de les atribucions que legalment tinc conferides
HE RESOLT
PRIMER.- Constituir la Junta de Govern Local, òrgan Col·legiat Municipal de caràcter obligatori, que sota la Presidència d’aquesta Batlia, estarà formada per els regidors següents:
SEGON.- La Junta de Govern Local celebrarà les seves sessions ordinàries, amb un periodicitat que acordi al Ple de la corporació, els dilluns no festius, a les 13.00 hores, en les Dependències d’aquesta Casa Consistorial.
En el cas de coincidència del dia previst per a la celebració de sessió ordinària amb alguna festivitat, la sessió se celebrarà el dia hàbil següent, amb el mateix caràcter ordinari.
TERCER.- La Junta de Govern Local, la competència bàsica de la qual és la de prestar assistència a aquesta Alcaldia en l’exercici de les seves atribucions i coneixerà els assumptes que l’Alcalde o el Ple de l’Ajuntament li delegui.
QUART.- Delegar expressament en la Junta de Govern Local, les competències següents:
a) Les sancions del personal al servei de la corporació, excepte el supòsits de separació del servei dels funcionaris i l’acomiadament del personal laboral.
CINQUÈ.- La present delegació de competències és àmplia i genèrica amb inclusió de les facultats de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers i la resolució dels recursos administratius que hagi dictat la Junta de Govern Local.
SISÈ - Donar compte d’aquesta resolució a la primera sessió plenària que se celebri.”
“DECRET DE BATLIA núm. 854 / 2015
” DECRET DE NOMENAMENT DE TINENTS DE BATLE.
Atès que com a conseqüència de les eleccions municipals celebrades el dia 24 de maig de 2015 en data 13 de juny d’enguany, s’ha constituït la nova Corporació Municipal i resulta necessari procedir a l’establiment de la nova organització municipal, en particular pel que fa a la designació dels tinents de batle.
Atès allò que disposa l’article 21-2 i 23 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les bases del règim local, en concordança amb l’article 38 i següents del ROF, la designació dels tinent de batle és competència d’aquesta Alcaldia, que haurà de procedir al seu nomenament, mitjançant Decret, d’entre els membres de la Junta de Govern Local.
Per tot això, aquesta Batlia Presidència, en ús de les atribucions que legalment tinc conferides
HE RESOLT:
PRIMER.- Nomenar tinents de batle als regidors i regidores municipals, membres de la Junta de Govern Local, que a continuació es relacionen, els quals substituiran a aquesta Batlia, per ordre de nomenament, en els casos de vacant, absència o malaltia:
- Primer tinent-batle: Pere J. Malondra Sanchez
- Segona tinent-batle: Joana Mª Bennasar Serra
- Tercera tinent-batle: Bàrbara Rebassa Bisbal
- Quart tinent-batle: Joaquin Cantalapiedra Aloy
- Cinquè tinent-batle: Joan Gaspar Vallori Guayta
SEGON.- La present resolució tindrà eficàcia a partir del dia de la seva signatura.
TERCER.- Donar compte del present Decret al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.”
“DECRET DE BATLIA núm. 862 / 2015
DECRET DE BATLIA
DELEGACIÓ GENÈRICA EN EL REGIDOR MEMBRE DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I PRIMER TINENT DE BATLE SR. PERE JOSEP MALONDRA SÀNCHEZ
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d’àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en el regidor membre de la Junta de Govern Local i Primer Tinent de Batle, Sr. PERE JOSEP MALONDRA SÀNCHEZ, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
ÀREA DE CULTURA, NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA, TRANSPARÈNCIA I PARTICIPACIÓ CIUTADANA
Secció de Cultura
- Programes culturals
- Patronats culturals
- Fundacions i organismes culturals
- Biblioteques i instal·lacions culturals en general
- Auditori municipal
- Honors i distincions
Secció de Normalització Lingüística
- Promoció de la llengua
Secció de Transparència i Participació Ciutadana
- Publicitat activa, informació pública i bon govern
- Administració electrònica
- Oficina d’Atenció al Ciutadà
- Desenvolupament local
- Promoció d’associacionisme
- Relacions ciutadanes
- Defensor del ciutadà
ÀREA DE SANITAT, BENESTAR SOCIAL I IGUALTAT
- Beneficiència
- Tercera d’Edat
- Protecció de menors
- Atenció social
- Ajuda domiciliària
- Servei d’ajuda a la gent gran
- Subvencions a entitats socials de caire benèfic
- Dona
- Promoció de la igualtat de gènere.
- Sanitat i salubritat pública
- Inspeccions sanitàries
- Cementiri
- Centre de Salut
- Junta local de Sanitat
- Residència geriàtrica
- Centre de dia
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l’exercici de les competències generals següents:
- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l’àrea de la qual n’és titular.
- Exercir l’autoritat respecte del personal de la seva àrea.
- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l’àmbit de les competències de l’àrea.
- Exercir la potestat sancionadora en l’àmbit de les competències de l’àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
- Dictar decrets i instruccions en l’àmbit de les competències delegades.
- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.
QUART.- L’àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s’entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l’àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d’especificar la dependència i coordinació que correspongui.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 863 / 2015
DELEGACIÓ GENÈRICA EN LA REGIDORA MEMBRE DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I TERCERA TINENT DE BATLE SRA. BÀRBARA REBASSA BISBAL
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia.
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en la regidora membre de la Junta de Govern Local i Tercera Tinent de Batle, Sra. BÀRBARA REBASSA BISBAL, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de l’àrea següent:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentada àrea, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
Secció d’Educació
- Educació en general
- Escoletes de 0 a 3 anys
- Promoció de l’ensenyament
- Centre d’adults
- Relacions amb estudiants i APIMA’s
- Manteniment i neteja de centres escolars
- Transport escolar
- Consell Municipal Escolar
Secció de Patrimoni
- Nomenclatura de carrers
- Toponímia
- Protecció i promoció del patrimoni artístic
- Protecció, promoció i divulgació del patrimoni històric
- Conservació de monuments artístics
- Edificis catalogats
- Centre històric
- Museus i arxius
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l’exercici de les competències generals següents:
- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l’àrea de la qual n’és titular.
- Exercir l’autoritat respecte del personal de la seva àrea.
- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l’àmbit de les competències de l’àrea.
- Exercir la potestat sancionadora en l’àmbit de les competències de l’àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
- Dictar decrets i instruccions en l’àmbit de les competències delegades.
- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.
QUART.- L’àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s’entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l’àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d’especificar la dependència i coordinació que correspongui.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la Regidora Delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- La Regidora Delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia i al Regidor Delegat d’Àrea del que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 864 / 2015
DELEGACIÓ GENÈRICA EN EL REGIDOR MEMBRE DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I QUART TINENT DE BATLE SR. JOAQUIN CANTALAPIEDRA ALOY
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d’àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en el regidor membre de la Junta de Govern Local i Quart Tinent de Batle, Sr. JOAQUIN CANTALAPIEDRA ALOY, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de l’àrea següent:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentada àrea, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
Secció d’Urbanisme
- Cartografia
- Planificació urbanística
- Planejament General
- Plans Parcials
- Plans Especials
- Convenis urbanístics
- Pla estratègic
- Llicències d’obra
- Disciplina urbanística
- Llicències i control d’activitats
- Llicències de parcel·lació i segregació
- Disciplina urbanística
- Catàlegs
Secció d’Esports
- Patronat municipal d’esports
- Instal·lacions esportives
- Esport base
- Promoció d’activitats esportives
- Gestió de serveis esportius
Secció de Joventut
- Gestió del Centre Universitari d’Alcúdia “Ca’n Joanet”
- Joventut
- Beques
- Campament i alberg juvenil de la Victòria i altres instal·lacions similars
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en la respectiva àrea, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l’exercici de les competències generals següents:
- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l’àrea de la qual n’és titular.
- Exercir l’autoritat respecte del personal de la seva àrea.
- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l’àmbit de les competències de l’àrea.
- Exercir la potestat sancionadora en l’àmbit de les competències de l’àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
- Dictar decrets i instruccions en l’àmbit de les competències delegades.
- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.
QUART.- L’àmbit de la present delegació es correspon amb l’àrea de gestió municipal assenyalada, i s’entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l’àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d’especificar la dependència i coordinació que correspongui.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- El regidor delegat queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 865 / 2015
DELEGACIÓ GENÈRICA EN EL REGIDOR MEMBRE DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I CINQUÈ TINENT DE BATLE SR. JOAN GASPAR VALLORI GUAYTA
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d’àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en el regidor membre de la Junta de Govern Local i Cinquè Tinent de Batle, Sr. JOAN GASPAR VALLORI GUAYTA, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de l’àrea següent:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentada àrea, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
Secció d’Obres Pròpies
- Obres i projectes municipals
- Control i seguiment de qualsevol obra municipal
- Cicle integral de l’aigua: abastament, clavegueram i depuració.
Secció de Turisme
- Promoció turística
- Coordinació de sectors turístics
- Oficines d’informació
- Relacions públiques i comunicació
- Relacions amb estaments i organismes turístics
- Activitats turísticoesportives
- Estació Nàutica
Secció de relacions institucionals:
- Promoció, programació i seguiment general de les relacions municipals amb altres institucions públiques i privades.
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en la respectiva àrea, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l’exercici de les competències generals següents:
- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l’àrea de la qual n’és titular.
- Exercir l’autoritat respecte del personal de la seva àrea.
- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l’àmbit de les competències de l’àrea.
- Exercir la potestat sancionadora en l’àmbit de les competències de l’àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
- Dictar decrets i instruccions en l’àmbit de les competències delegades.
- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.
QUART.- L’àmbit de la present delegació es correspon amb l’àrea de gestió municipal assenyalada, i s’entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l’àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d’especificar la dependència i coordinació que correspongui.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- El regidor delegat queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 866 / 2015
DELEGACIÓ ESPECIAL EN LA REGIDORA SRA. CATALINA ÀNGELS JUAN PERICÀS
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en la regidora Sra. Catalina Àngels Joan Pericàs l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:
- FIRES I MERCATS.
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentat servei, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquest que la legislació vigent assigna als municipis.
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
QUART.- L’àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional de la Segona Tinent de Batle, Sra. Joana Maria Bennasar Serra, delegada de l’Àrea de Fires i Mercats..
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la Regidora Delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- La Regidora Delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia i a la Regidora Delegada d’Àrea de la que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 867 / 2015
DELEGACIÓ ESPECIAL EN LA REGIDORA SRA. CATALINA MOLL ISERN
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en la regidora Sra. Catalina Moll Isern l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentat servei, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquest que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
- Promoció i dinamització del comerç
- Relacions amb associacions de comerciants
- Organització de festes populars
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
QUART.- L’àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional de la Segona Tinent de Batle, Sra. Joana Maria Bennasar Serra, delegada de l’Àrea Comerç i Festes.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la Regidora Delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- La Regidora Delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia i a la Regidora Delegada d’Àrea de la que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 868 / 2015
DELEGACIÓ ESPECIAL EN EL REGIDOR SR. DOMINGO BONNIN DANIEL
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en el regidor Sr. Domingo Bonnin Daniel l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentat servei, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquest que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
- Brigada municipal
- Manteniment d’edificis municipals
- Conservació de carrers, places, camins jardins i zones verdes
- Serveis públics generals
- Servei de salvament i socorrisme a les platges
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
QUART.- L’àmbit de la present delegació especial es correspon amb gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional de la Segona Tinent de Batle, Sra. Joana Maria Bennasar Serra, delegada de l’Àrea de Serveis Generals i Manteniment.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- El Regidor Delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia i a la Regidora Delegada d’Àrea de la que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 869 / 2015
DELEGACIÓ ESPECIAL EN LA REGIDORA SRA. AGUAS SANTAS LOBO BENÍTEZ
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en la regidora Sra. Aguas Santas Lobo Benítez l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentat servei, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquest que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
- Beneficiència
- Tercera d’Edat
- Protecció de menors
- Atenció social
- Ajuda domiciliària
- Servei d’ajuda a la gent gran
- Subvencions a entitats socials de caire benèfic
- Dona
- Promoció de la igualtat de gènere.
- Sanitat i salubritat pública
- Inspeccions sanitàries
- Cementiri
- Centre de Salut
- Junta local de Sanitat
- Residència geriàtrica
- Centre de dia
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
QUART.- L’àmbit de la present delegació especial es correspon amb la gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional del Primer Tinent de Batle, Sr. Pere Josep Malondra Sánchez, delegat de l’Àrea de Sanitat, Benestar Social i Igualtat.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la Regidora Delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- La Regidora Delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia i al Regidor Delegat d’Àrea del que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 870 / 2015
DELEGACIÓ ESPECIAL EN EL REGIDOR SR. TOMÀS ADROVER ALBERTÍ
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d'àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120 i 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en el regidor Sr. Tomàs Adrover Albertí l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat dels serveis següents:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a l’esmentat servei, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquest que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
- Monts públics
- Espais naturals
- Seguiment Pla ecoturístic
- Seguiment Agenda Local 21
- Gestió de residus
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció interna dels serveis així com les de gestionar-los en general, però sense incloure la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
QUART.- L’àmbit de la present delegació especial es correspon amb la gestió del servei municipal assenyalat, i el seu titular actuarà sota la dependència i coordinació funcional de la Segona Tinent de Batle, Sra. Joana Maria Bennasar Serra, delegada de l’Àrea de Medi Ambient.
CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SISÈ.- El Regidor Delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia i a la Regidora Delegada d’Àrea de la que depèn sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA núm. 871 / 2015
DELEGACIÓ GENÈRICA EN LA REGIDORA MEMBRE DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I SEGONA TINENT DE BATLE SRA. JOANA MARIA BENNASAR SERRA
Aquesta Batlia té atribuïda per llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el disposat a l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).
Raons d'oportunitat i conveniència en comptes d'una agilització i millora del servei, aconsella delegar les atribucions d’àrea que tot seguit es diran, en el marc establert en el Decret de Batlia núm. 855, de 16 de juny de 2015, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament d’Alcúdia
D’acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),
RESOLC
PRIMER.- Delegar en la regidora membre de la Junta de Govern Local i Segona Tinent de Batle, Sra. JOANA MARIA BENNASAR SERRA, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:
SEGON.- Les facultats delegades comprenen l’exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
Secció d’Hisenda
- Planificació econòmica
- Pla d’inversions
- Estudis econòmics
- Intervenció i dipositaria
- Rendes, exaccions i inspeccions tributàries
- Cadastre
- Recaptació
- Despeses i deute públic
- Drets i Patrimoni municipal
- Adquisicions i alienacions patrimonials
- Permutes
- Concessions administratives
- Sancions i multes
- Censos, estadística i Informàtica
Secció de Contractació
- Tramitació d’expedients de contractació, concessions i autoritzacions demanials, i autoritzacions reglamentades.
- Preparació i assistència a Meses de Contractació i Valoració.
- Seguiment de l’execució dels expedients abans referits.
Secció d’Estadística:
- Gestió del Padró Municipal.
- Població
- Llista oficial de carrers.
- Gestió d’expedients d’agrupació familiar.
- Procediments electorals
ÀREA DE FIRES I MERCATS
- Mercats i Fires
ÀREA DE COMERÇ I FESTES
- Promoció i dinamització del comerç
- Relacions amb associacions de comerciants
- Organització de festes populars
ÀREA DE SERVEIS GENERALS I MANTENIMENT
- Brigada municipal
- Manteniment d’edificis municipals
- Conservació de carrers, places, camins jardins i zones verdes
- Serveis públics generals
- Servei de salvament i socorrisme a les platges
ÀREA DE MEDI AMBIENT
- Monts públics
- Espais naturals
- Seguiment Pla ecoturístic
- Seguiment Agenda Local 21
- Gestió de residus
TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l’exercici de les competències generals següents:
- Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l’àrea de la qual n’és titular.
- Exercir l’autoritat respecte del personal de la seva àrea.
- Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l’àmbit de les competències de l’àrea.
- Exercir la potestat sancionadora en l’àmbit de les competències de l’àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
- Dictar decrets i instruccions en l’àmbit de les competències delegades.
- Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.
QUART.- L’àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s’entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l’àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d’especificar la dependència i coordinació que correspongui.
CINQUÈ.- També es dóna a la regidora Sra. Joana Maria Bennasar Serra la delegació especial relativa al districte del Port d’Alcúdia, on exercirà per delegació la representació del batle circumscrita a l’esmentat àmbit territorial, amb la finalitat de servir de canal d’interlocució respecte de les matèries i qüestions que es puguin suscitar vers la seva àrea en el citat districte.
SISÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la Regidora Delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tengui lloc.
SETÈ.- La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el no previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”
“DECRET DE BATLIA NÚM. 918/2015
Mitjançant decret núm. 855, dictat per aquesta Batlia en data 18 de juny de 2015, es va acordar la nova organització administrativa arran de la constitució de la nova Corporació, resultant de les eleccions locals celebrades el 24 de maig de 2015.
A l’estructura administrativa municipal es varen atribuir a l’Àrea de Àrea d’Hisenda, Contractació i Estadística les competències específiques en matèria d’informàtica, amb adscripció del Departament homònim; mentre que a l’àrea de Cultura, Normalització Lingüística, Transparència i Participació Ciutadana s’inclogueren les competències específiques en matèria d’administració electrònica. Per tal d’integrar en una mateixa àrea ambdues matèries, i en ús de les atribucions que em confereix l’article 21.1.a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local, en concordança amb l’article 41.2 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals,
RESOLC
PRIMER.- Modificar el punt 2 del decret núm. 855, dictat per aquesta Batlia en data 18 de juny de 2015, mitjançant l’atribució a la Secció de Transparència i Participació Ciutadana de l’Àrea de Cultura, Normalització Lingüística, Transparència i Participació Ciutadana, de les competències específiques en matèria d’informàtica i l’adscripció a dita àrea del Departament homònim. Això atès, la redacció de l’apartat 2.2 resulta com seguidament es transcriu:
“2. Àrea de Cultura, Normalització Lingüística, Transparència i Participació Ciutadana.
2.1 Atribucions:
Les atribucions de l’Àrea de Cultura, Normalització Lingüística, Transparència i Participació Ciutadana són, genèricament, les relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
2.1.1 Secció de Cultura:
- Programes culturals
- Patronats culturals
- Fundacions i organismes culturals
- Biblioteques i instal·lacions culturals en general
- Auditori municipal
- Honors i distincions
2.1.2 Secció de Normalització Lingüística:
- Promoció de la llengua
2.1.3 Secció de Transparència i Participació Ciutadana:
- Publicitat activa, informació pública i bon govern
- Informàtica i Administració electrònica
- Oficina d’Atenció al Ciutadà
- Desenvolupament local
- Promoció d’associacionisme
- Relacions ciutadanes
- Defensor del ciutadà
La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l’oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l’exercici d’aquestes atribucions.
2.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.
Tot i l’adscripció directa dels departament de Normalització Lingüística a l’Àrea de Cultura, Normalització Lingüística, Informàtica, Transparència i Participació Ciutadana, les funcions dels esmentats departaments s’estenen també a tota la resta d’àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l’Ajuntament d’Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme ambdós departaments municipals.”.
SEGON.- Modificar el punt 2 del decret núm. 855, dictat per aquesta Batlia en data 18 de juny de 2015, mitjançant l’exclusió a la Secció d’Hisenda de l’Àrea d’Hisenda, Contractació i Estadística de les competències específiques en matèria d’informàtica i la desadscripció a dita àrea del Departament homònim. Això atès, la redacció de l’apartat 2.3 resulta com seguidament es transcriu:
“3. Àrea d’Hisenda, Contractació i Estadística.
3.1 Atribucions:
Les atribucions de l’Àrea d’Hisenda, Contractació i Estadística són, genèricament, les relatives al sector de l’activitat administrativa pròpia d’aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
A més d’aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l’exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:
3.1.1 Secció d’Hisenda:
- Planificació econòmica
- Pla d’inversions
- Estudis econòmics
- Intervenció i dipositaria
- Rendes, exaccions i inspeccions tributàries
- Cadastre
- Recaptació
- Despeses i deute públic
- Drets i Patrimoni municipal
- Adquisicions i alienacions patrimonials
- Permutes
- Concessions administratives
- Sancions i multes
- Censos i estadística.
3.1.2 Secció de Contractació:
- Tramitació d’expedients de contractació, concessions i autoritzacions demanials, i autoritzacions reglamentades.
- Preparació i assistència a Meses de Contractació i Valoració.
- Seguiment de l’execució dels expedients abans referits.
3.1.3 Secció d’Estadística:
- Gestió del Padró Municipal.
- Població
- Llista oficial de carrers.
- Gestió d’expedients d’agrupació familiar.
- Procediments electorals
La relació de competències específiques abans assenyalada podrà ser ampliada i completada mitjançant l’oportú Decret de Batlia de desenvolupament, que també podrà detallar el contingut i la forma de l’exercici d’aquestes atribucions.
3.2 Departaments, organismes autònoms, empreses, fundacions i consorcis adscrits.
Tot i l’adscripció directa dels departaments de d’Intervenció i Tresoreria, i Contractació a l’àrea d’Hisenda, Contractació i Estadística, les funcions dels esmentats departaments s’estenen també a tota la resta d’àrees de gestió municipal, amb inclusió explícita dels organismes autònoms locals, empreses municipals i consorcis en la gestió dels quals hi participi l’Ajuntament d’Alcúdia, atesa la naturalesa transversal de les funcions que duen a terme aquests departaments municipals.”.
TERCER.- El present decret entrarà en vigor el dia de la seva signatura, sense perjudici de la seva preceptiva publicació en el BOIB conformement amb el disposat a l’article 44.2 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.”
Cosa que fem pública
Alcúdia, 17 de juliol de 2015
El Batle,
Antoni Mir Llabrés