Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 12751
Organització i nomenaments

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per fer constar que l’Ajuntament Ple, ha adoptat els següents acords, que a la seva part bastant diuen:

1.- Periodicitat de les sessions plenàries.

Celebrar les sessions ordinàries de l’Ajuntament Ple, amb caràcter bimensual, el primer dijous del mes que pertoqui, a les 20:30 hores a l’hivern i a les 21,00 hores a l’estiu, i si aquell fos festiu celebrar el mateix el segon dilluns a la mateixa hora. El mes d’agost serà inhàbil pel que fa a la celebració de sessions ordinàries.

2.- Creació i composició dels òrgans col·legiats (comissions informatives, etc).

2.1.- La creació de la “Comissió informativa d’assumptes de Ple”, quedant adscrits a la mateixa, en condició de membres, la totalitat de regidors que conformen la Corporació, i essent President el Sr. Batle.

2.2.- La creació de la “Junta de Portaveus”, quedant adscrits a la mateixa, en condició de membres, el portaveu de cada grup municipal que conformen la Corporació i que es detallen:

-. IXSP-PI:

Titular: Joan Reynés Alomar.

Suplent: Guillem Crespí i Barceló.

-. Més per sa Pobla.

Titular: Antoni Simó Tomàs i Cañellas.

Suplent: Catalina Munar i Etxaniz.

-. PSIB-PSOE.

Titular: Catalina Cladera Crespí.

-. PP.

Titular: Margalida Serra Cabanellas.

, i essent President el Sr. Batle.

La periodicitat de les sessions serà el darrer dimarts de cada mes, a les 20:30 hores en horari d’hivern i a les 21:00 hores en horari d’estiu. En cas de coincidir en festiu el mateix es durà a terme el proper dimarts laborable.

2.3.- La creació de la “Comissió de Comptes” quedant adscrits a la mateixa, en condició de membres que segueix:

PARTIT POLÍTIC MUNICIPAL IXSP-PI:

-. Sr. Biel Ferragut Mir

-. Sra. Mª Magdalena De La Fuente Ferrà

-. Sr. Joan Reynés Alomar

-. Sra. Pedrona Seguí Serra

PARTIT POLÍTIC MUNICIPAL MÉS:

-. Sra. Catalina Munar i Etxaniz

-. Sr. Rafel Socias Tugores

PARTIT POLÍTIC MUNICIPAL PSIB-PSOE:

-. Sra. Catalina Cladera Crespí.

PARTIT POLÍTIC MUNICIPAL PP:

-. Sra. Margarita Serra Cabanellas

-. Sra. Mª Violeta Rodríguez Martínez

-. Sr. José Llabrés Cladera

-. Sr. Joan Bernat Soler Crespí.

2.4.- Nomenar com a President de la Junta de Govern Local al Sr. Batle Biel Ferragut Mir, i com a vocals:, Sr. Guillem Gabriel Crespí Barceló, el Sr. Joan Reynes Alomar, el Sr. Antoni Simó Tomàs Cañellas i la Sra. Catalina Munar i Etxaniz.

Establir com a règim de sessions ordinàries els dimarts i dijous, a les 8:30 hores.

3.- Assumpte: Retribucions i assignacions per assistències als òrgans col·legiats de la Corporació

3.1.- Primer.- Aprovar pel Batle-President, per la seva dedicació exclusiva a l’Ajuntament, una retribució íntegre anual de 37.000,00 €, distribuïda en 12 mensualitats de 3.083,33 €.

3.2.- Aprovar 4 dedicacions parcials, equivalents a 20 hores de dedicació setmanal, per import íntegre de 825,00 € mensuals, durant 12 mensualitats cada d’any, pels següents regidors del grup del govern municipal:

-. Guillem Crespí Barceló

-. Joan Pérez Comas

-. Joan Crespí Garau

-. Antoni Simó Tomás Cañellas

3.3.- Procedir a donar d’alta al Règim de la Seguretat Social que pertoqui al sr. Batle i als 4 regidors amb dedicació parcial del govern municipal.

43.4- Quart.- Aprovar pels regidors no relacionats en els apartats anteriors les següents assignacions per assistències als òrgans col·legiats de l’Ajuntament:

-. Per assistències al Plens Municipals, tant siguin 130,00 €/sessió

ordinàries, extraordinàries com les urgents

-. Per assistències a la Comissió Informativa de Plens 85,00 €/sessió

-. Per assistències a la Junta de Govern 100,00 €/sessió

-. Per assistència a Juntes de portaveus 100,00 €/sessió

-. Per assistència a la Comissió Especial de Comptes 75,00 €/sessió

-. Per assistència a altres Comissions Informatives 75,00 €/sessió

La quantitat màxima anual que podrà meritar qualsevol regidor per assistències als òrgans col·legiats serà de 9.900,00 €. En el supòsit que el total d’indemnitzacions que es meritin per aquest concepte sobrepassin l’esmentat import, no es percebrà cap quantitat i les diferències no es podran rescabalar amb càrrec als exercicis futurs.

Transitòriament, i aplicable durant el present exercici 2015, el límit anterior quedarà establert en la quantitat que resulti de redistribuir els romanents de crèdit de les partides 01/9120/10000, aplicacions 01,02,03,04, corresponents a les retribucions i assignacions del Sr. Batle i els Srs. regidors, una vegada disposats els romanents de crèdits destinats al Batle i als regidors amb dedicació parcial, però sempre sense sobrepassar el límit de 9.900 €/any. per regidor.

Aprovar que el règim de retribucions i assignacions proposat en els punts anteriors tengui efectes i s’apliquin des del dia 13 de juny de 2015. A aquests efectes, que es procedeixi a determinar i liquidar les retribucions i assignacions meritades fins a la data de l’acord plenari d’aprovació, si pertoca.

En concepte d’assignacions per grups polítics amb representació municipals, cada grup polític percebrà la quantitat proporcional de 891,67 € anuals per cada regidors que comprengui el grup. El total crèdit per aquest concepte serà de: 891,67 € x 17 regidors = 15.158,39 €.

Així mateix s’ha donat compte a l’Ajuntament Ple de les resolucions de batlia en matèria de nomenaments, i que a la seva part bastant diuen:

1.- Primer.- Nomenar 1r Tinent Batle al Sr. Antoni Simó Tomàs Cañellas.

Segon.- Nomenar 2n Tinent Batle al Sr. Joan Reynés Alomar.

Tercer.- Nomenar 3r Tinent Batle al Sr. Guillem Gabriel Crespí Barceló.

Quart.- Nomenar 4t Tinent Batle a la Sra. Catalina Munar i Etxaniz.

Cinquè.- Nomenar 5è Tinent Batle al Sr. Joan Pérez Comas.

2.- Primer.- Designar GUILLEM GABRIEL CRESPÍ BARCELÓ, delegat d’aquesta Batlia i responsable de les àrees d’Urbanisme i Esports, i atribuir-li les competències següents: la representació municipal i la firma de tots aquells documents, escrits i sol·licituds relacionats amb les competències anteriorment descrites.

Segon.- Designar JOAN REYNÉS ALOMAR, delegat d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Gestió Municipal i Seguretat Ciutadana. Aquestes delegacions inclouen la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb les competències atribuïdes, així com l’inici, instrucció, tramitació i resolució de tots els expedients sancionadors previstos i sotmesos a les vigents normes de policia i ordre públic.

-. La tasca de portaveu de l’equip de govern

Tercer.- Designar PEDRONA SEGUÍ SERRA, delegada d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Protocol, Escoleta i Centre de Dia. Aquestes delegacions inclouen la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb les competències atribuïdes.

Quart.- Designar MARIA MAGDALENA DE LA FUENTE FERRÀ delegada d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Fires i Festes. Aquestes delegacions inclouen la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb les competències atribuïdes.

Cinquè.- Designar JOAN PÉREZ COMAS, delegat d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Comerç i Indústria, Agricultura, Economia i Hisenda. Aquestes delegacions inclouen la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb les competències atribuïdes.

Sisè.- Designar ANTONI SIMÓ TOMÀS CAÑELLAS, delegat d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Participació Ciutadana, Joventut i Innovació.

Aquestes delegacions inclouen la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb les competències atribuïdes

Setè.- Designar RAFEL SOCIAS TUGORES, delegat d’aquesta Batlia i responsable de les àrees d’Educació i Cultura. Aquesta delegació inclou la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb la competència atribuïda.

Vuitè.- Designar CATALINA MUNAR I ETXANIZ, delegada d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Serveis Socials, Mediambient i Sanitat. Aquestes delegacions inclouen la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb les competències atribuïdes.

Novè.- Designar JOAN CRESPÍ GARAU, delegat d’aquesta Batlia i responsable de les àrees de Manteniment, Cementiri, Segona i Tercera edat. Aquesta delegació inclou la representació municipal i la firma de tots aquells documents i sol·licituds que es relacionen amb la competència atribuïda.

Desè.- Que la totalitat de delegacions efectuades s’entenen en funció de les atribucions conferides a aquesta Batlia per la vigent legislació local.

Les delegacions efectuades, tindran efecte a partir del dia següent al de la data del present Decret.

De les anteriors delegacions es donarà compte al Ple a la primera sessió que aquest celebri.

Onzè.- Pel que fa al Sr. Biel Ferragut Mir, corresponen al mateix totes quantes potestats legalment li són atribuïdes en el seu exercici.

3.- Nomenar representants de l’Ajuntament de sa Pobla al Consell Escolar de l’Escoleta Huialfàs, a:

Escoleta Huialfàs: titular la Sra. Pedrona Seguí Serra i suplent al Sr. Rafel Socias Tugores.

4.- Nomenar representants de l’Ajuntament de sa Pobla a les institucions que seguidament es relacionen, a:

CONSORCI PLA MIRALL SA POBLA: titular el Sr. Biel Ferragut Mir i suplent el Sr. Joan Pérez Comas.

FEDERACIÓ D’ENTITATS LOCALS DE LES ILLES BALEARS (SA FELIB): titular el Sr. Biel Ferragut Mir i suplent el Sr. Guillem Gabriel Crespí Barceló.

FONS MALLORQUÍ DE SOLIDARITAT: titular el Sr. Biel Ferragut Mir i suplent la Sra. Catalina Munar i Etxaniz:

5.- Nomenar representants de l’Ajuntament de sa Pobla a les institucions que seguidament es relacionen, a:

CONSORCI D’INFORMÀTICA: titular el Sr. Antoni Simó Tomàs Cañellas i suplent el Sr. Joan Reynés Alomar.

PARC NATURAL DE S’ALBUFERA: titular la Sra. Catalina Munar i Etxaniz i suplent la Sra. Mª Magdalena De La Fuente Ferrá.

LEDER II: titular al Sr. Joan Pérez Comas i suplent la Sra. Mª Magdalena De La Fuente Ferrá.

MANCOMUNITAT DEL NORD: titular el Sr. Biel Ferragut Mir i suplent la Sra. Pedrona Seguí Serra

CONSORCI PANGEA ARCO MEDITERRANEO: titular la Sra. Catalina Munar i Etxaniz i suplent al Sr. Joan Pérez Comas.

ASSEMBLEA DE BATLLES: titular el Sr. Biel Ferragut Mir i suplent Guillem Gabriel Crespí Barceló.

REPRESENTANTS ALS CONSELLS ESCOLARS:

INSTITUT D’ESTUDIS SECUNDARIS CAN PEU BLANC: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Pedrona Seguí Serra.

COL·LEGI TRESORER CLADERA: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Mª Magdalena De La Fuente Ferrá.

ESCOLA GRADUADA: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent el Sr. Joan Pérez Comas.

C.P VIALFAS: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Pedrona Seguí Serra

I.E.S. JOAN TAIX: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Mª Magdalena De La Fuente Ferrá.

ESCOLA NOVA SON BASCA: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Pedrona Seguí Serra.

COL.LEGI SANT FRANCESC: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Pedrona Seguí Serra.

CEPA SA POBLA: titular el Sr. Rafel Socias Tugores i suplent la Sra. Pedrona Segui Serra.

 

Sa Pobla, 13 de juliol de 2015.

 

EL BATLE

Biel Ferragut Mir