Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 12729
Nomenament dels membres de la Junta de Govern local i la delegació de competències de l'Ajuntament d'Alaior
Versió PDF
Celebrades les eleccions municipals el passat dia 24 de maig de 2015, i havent-se procedit el dia 13 de juny de 2015 a la constitució de la nova Corporació Local, es fa públic, per a general coneixement, que per resolució d'Alcaldia de data 2/07/2015 es va aprovar el nomenament dels membres de la Junta de Govern local i la delegació de competències:
“Atès l’article 23.1 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim Local, que disposa que “la Comissió de Govern està integrada pel batle i un nombre de regidors no superior al terç del nombre legal d’aquest, nomenats i separats lliurement per aquell, donant-ne compte al Ple”, i sent que són tretze els regidors d’aquest Ajuntament, correspon que siguin cinc el nombre de membres de la Comissió de Govern.
Atès el disposat en l’article 23 i següents de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears.
En virtut de les facultats atribuïdes en aquests articles i el disposat en l’article 53 i següents del ROF i en aplicació del Reglament orgànic municipal, es delegaran en la Comissió de Govern les competències que més endavant es diran i, en conseqüència,
RESOLC:
Primer. Constituir la Comissió de Govern que haurà de quedar integrada, sota la presidència de la batlessa, Misericordia Sugrañes Barenys, pels regidors Arturo Pons Reurer, Emilio Agis Benejam, Isabel Rodríguez Anglada i Roger Ferrer Kemp.
Segon. A més de l’assistència permanent a la batlessa en l’exercici de les seves competències i aquelles que per llei se li atribueixen per caràcter específic, exercirà les següents per delegació expressa d’aquesta Alcaldia:
1. El desenvolupament de la gestió econòmica conforme amb el pressupost aprovat, la disposició de despeses per quantia superior a 50.000 € (IVA no inclòs) i la concertació d’operacions de crèdit i de tresoreria, sempre que siguin competència de l’Alcaldia.
2. Les contractacions i les concessions de tot tipus quan l’import no superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost, ni els altres límits marcats per la legislació vigent, ni sigui inferior a 50.000 € (IVA no inclòs), incloses les de caràcter plurianual, quan la seva durada no sigui superior a 4 anys, sempre que la suma global de les anualitats no superi els límits anteriors (les despeses des de 18.000 €, IVA no inclòs, fins a aquest import queden reservades a l’Alcaldia).
3. L’aprovació dels projectes d’obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i estiguin previst en el pressupost.
4. L’adquisició de béns i drets, i l’alienació del patrimoni competència d’aquesta Alcaldia el preu de la qual superi els 50.000 € (IVA no inclòs).
5. L'atorgament de llicències d'obres regulades a l'article 134.1 apartats 1.b., 1.c., 1.d., 1.e., 1.f., 1.g, 1h, 1.k., 1.o de la Llei 2/2014 de 25 de març d'Ordenació i ús del Sòl i qualsevol acte que es realitzi en sòl rústic protegit i en edificis declarats béns d'interès cultural o catalogats, si requereixen projecte o afecten a elements catalogats, així com les incloses en l'art. 67 de caràcter provisional.”
6. Les resolucions de recursos i reclamacions objecte de la matèria delegada.
Tercer. Aquesta alcaldia es reserva les atribucions no expressament delegades o no atribuïdes a la Comissió de Govern.
Quart. Notificar aquesta resolució en forma legal a les persones interessades, donar compte al Ple en la primera sessió que faci i publicar-la per a general coneixement al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauló d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal.”
La qual cosa es publica a informació pública per a general coneixement.
Alaior, a 23 de juliol de 2015
La batlessa,
Misericòrdia Sugrañes Barenys