Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PARTICIPACIÓ, TRANSPARÈNCIA I CULTURA

Núm. 12721
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura per la qual s’anuncia la licitació del contracte mixt de servei i subministrament per al manteniment de les piscines del poliesportiu Principes de España

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2015/3392

 2. Objecte del contracte:

a) Tipus: mixt de servei i subministrament

b) Descripció: servei i subministrament per al manteniment de les piscines del poliesportiu Principes de España.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no.

d) Lloc d’execució/lliurament: poliesportiu Príncipes de España. C/ del Gremi de Forners, 4 (Polígon de Son Castelló) 07009 Palma.

e) Termini d’execució/lliurament: un any des de l’1 d’octubre de 2015 o data posterior amb la signatura del contracte.

f) Admissió de pròrroga: si

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 249620005

 3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica fins a 100 punts.

 4. Valor estimat del contracte: 69.658,10 €

 5. Pressupost base de licitació:

Import net corresponent al servei: 16.693,35 euros. IVA: 3.505,60 euros. Import total: 20.198,95 euros

Import net corresponent al subministrament: 18.135,70 euros. IVA: 3.808,50 euros. Import total: 21.944,20 euros

 6. Garanties exigides:

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, IVA exclòs, per a la part del preu a tant alçat i de 906,78 euros per a la part corresponent al subministrament que es presta per preus unitaris.

 7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Solvència econòmica i financera: veure el punt F.1 del PCAP.

Solvència tècnica: veure el punt F.2 del PCAP.

c) Altres requisits específics: no.

d) Contractes reservats: no

 8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars en els punts 13 i 14.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

 9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

 10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

 11. Altres informacions: no

 Palma, 3 d’agost de 2015

 La secretària general

 Ruth Mateu Vinent