Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 12686
Modificació retribucions membres corporació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament des Castell, celebrat el dia 30 de juliol de 2015, va adoptar aquest acord:

 

MODIFICACIÓ DE LES RETRIBUCIONS DELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ, DEL RÈGIM D’ASSISTÈNCIES DELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ, I DE LES DOTACIONS ECONÒMIQUES ALS GRUPS POLÍTICS.

PRIMER.- Estimar parcialment l'escrit d'al·legacions de la Sra. Gomila i el Sr. Gómez pel que fa a la dedicació parcial i temps; pel règim d’assistències a òrgans col·legiats; per la petició d’informes al departament d’intervenció, i acordar la modificació, complementant el Punt 1.RÈGIM DE DEDICACIONS i el Punt 2. RETRIBUCIONS, de l'Acord “CINQUÈ. RÈGIM DE DEDICACIÓ I RETRIBUCIONS DELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ” del Ple de l'Ajuntament des Castell de dia 3 de juliol de 2015, segons el text següent:

1.RÈGIM DE DEDICACIONS:

Fixar els càrrecs que s'exerciran amb dedicació parcial en funció de l'exercici de l'Alcaldia  i dels Decrets d'Alcaldia de nomenament de Tinents d'Alcalde i de delegació de funcions de dia 18 de juny del 2.015:

  • Càrrec d'Alcaldia: Sr. José Luís Camps Pons.
  • Tinent de Batlle Sr. Florencio Conde Camarós.
  • Tinent de Batlle Sra. Matilde Mamajón López.
  • Tinent de Batlle Sr. Dionisio Marí Cervantes.
  • Tinent de Batlle Sr. Jaime Fedelich Carretero.
  • Regidora Sra. Begoña Mercadal Jimenez.
  • Regidor Sr. Emilio Diez Quevedo.

2. RETRIBUCIONS

Establir per al Sr. Alcalde i per als regidors que s'han dit en el punt anterior el règim de retribució següent:

RÈGIM DE RETRIBUCIONS PER A DEDICACIONS PARCIALS (Aquest règim de retribucions per dedicació parcial exclou indemnitzacions per assistències  al Ple de la Corporació; a la Junta de Govern Local, a les Comissions informatives, i a òrgans interns i externs; així, els membres de la Corporació amb retribucions parcials no percebran indemnització per les assistències esmentades).

Les retribucions brutes anuals (per a 12 mensualitats) a percebre pels membres de la Corporació que exerceixin el seu càrrec amb dedicació parcial són les següents:

i) Sr. José Luis Camps Pons: En funció de les tasques d'Alcaldia; representació, presidència i direcció de l'administració de l'Ajuntament:

  • La quantitat de 28.800 € anuals, que es correspon amb una dedicació parcial del 64%, i amb una dedicació mínima de 24 hores setmanals.

ii) Sr. Florencio Conde Camaros. 1r. Tinent de Batlle; Urbanisme, vies públiques i participació ciutadana:

  • La quantitat de 28.800 € anuals, que es correspon amb una dedicació parcial del 64%, i amb una dedicació mínima de 24 hores setmanals.

iii)  La Sra. Matilde Mamajón López,  2a Tinenta de Batlle: Afers socials i joventut.

- El Sr. Dionisio Marí Cervantes, 3r. Tinent de Batlle: Esports, medi ambient, cementiri, entorn ciutadà.

- El Sr. Jaime Fedelich Carretero. 4t. Tinent de Batlle: Turisme; comerç, St. Jaume, noves tecnologies i accés a la informació.

- La Sra. Begoña Mercadal Jiménez: Personal, ordre intern, cultura i educació.

- El Sr. Emilio Diez Quevedo: Hisenda,  patrimoni municipal i serveis generals.

La quantitat de 13.200 € anuals per a aquests regidors, que es correspon amb una dedicació parcial del 29,33%, i amb una dedicació mínima d’11 hores setmanals.

3. Reconèixer el dret de tots els membres que exerceixin el seu càrrec amb dedicació parcial a ser donats d’alta en el Règim general de la Seguretat social, i cotitzar per totes les contingències regulades en la seva legislació específica.

4. Acordar publicar íntegrament aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i exposar l’anunci corresponent en el Tauler d’Anuncis d’aquest Ajuntament per complir amb el que disposa l’article 75.5 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, als efectes legals oportuns i fer públic l’acord a la seu electrònica de l’Ajuntament.

SEGON.- Desestimar la resta d'al·legacions dels escrits d'impugnació dels Srs. Gomila i Gómez, d’acord amb el que s’ha dit de la no limitació pel que fa a les dedicacions parcials, i també la petició de suspensió cautelar de l'acord impugnat per ser de contingut econòmic, assenyalant els recursos legals procedents davant del Tribunal contenciós administratiu corresponent.

   

Es Castell, 31 de juliol de 2015

El batlle
Jose Luis Camps Pons