Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12588
Aprovació inicial expedient contractació casetes Fira de Nadal i Reis 2015 - 2016
Versió PDF
La Junta de Govern, en sessió de dia 15 de juliol de 2015 ha acordat:
1.- Aprovar la iniciación de l’expedient administratiu de contractació de serveis de lloguer i muntatge en perfecte estat de funcionament de les casetes, de les característiques considerades més idònies, de la Fira de Nadal i del Reis per a l’edició 2015/2016, de conformitat amb els plecs de prescripcions tècniques i els de clàusules administratives particulars que s’adjuntes i formen part del present acord, pel procediment obert no subjecte a regulación harmonitzada, per un import màxim de CENT SEIXANTE-NOU MIL QUATRE-CENT EUROS (140.000 € + 29.400 € d’IVA al 21%), amb càrrec a la partida 19.43120.22619 “Mercats – Fira de Nadal i Reis” del pressupost municipal de 2016.
2.- Sotmetre l’expedient a información pública durant el termini de deu dies mitjançant la inserción del corresponent anunci al BOIB, a efectes de poder-hi presentar reclamacions.
3.- Traslladar l’expedient al Servei de Contractació per a la licitació i adjudicació.
El que es publica per a general coneixement i a efectes d’al·legacions durant el termini de deu dies comptats des de l’endemà al de la publicación del present anunci. L’expedient corresponent es pot consultar al Servei de Consum i Mercats, Plaça de l’Olivar, 4 – 3er, de dilluns a divendres, de les 9.30 a les 13.30 h.
Palma, 31 de juliol de 2015
La Cap del Departament,
Rosa Llinàs Bosch