Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 12365
Informació pública del plec de clàusules del contracte del servei de neteja del Col·legi d’educació infantil i de primària Sant Bartomeu d’Alaró, amb simultània convocatòria de presentació de proposicions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovats per acord de la Junta de govern local de 28 de juliol de 2015, el plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que han de regir la licitació i el contracte del servei de neteja del Col·legi d’educació infantil (de segon cicle) i de primària Sant Bartomeu d’Alaró, i l’obertura del procediment d’adjudicació, el plec s’exposa al públic per termini de cinc dies naturals, comptat a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, amb les condicions i d’acord amb allò que preveu l’art. 188,3 de la Llei balear 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: ajuntament d'Alaró, Junta de govern local

b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria

c) Número d'expedient: 3740-2015

2. Objecte del contracte.

a) Descripció de l'objecte: serveis de neteja del Col·legi d’educació infantil i de primària (CEIP) Sant Bartomeu d’Alaró

b) Lloc d'execució: CEIP, C/ Pere Rosselló i Oliver, núm. 24 i núm. 46

c) Termini d'execució: 2 anys (prorrogable fins a 2 anys més)

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Forma: diversos criteris d’adjudicació: menor preu i metodologia amb programa de treball

4. Pressupost total:  77.440 € (dos anys)

Import sense IVA:  64.000 €

IVA (21 %):  13.440 €

5. Garanties.

Provisional: -

Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació (IVA exclòs)

6. Obtenció de documentació i informació.

a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”

b) Entitat: Ajuntament d'Alaró.

c) Domicili: C/ Petit, núm. 1

d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340

f) Fax: (971) 510001

 

7. Requisits mínims de solvència dels licitadors i forma d’acreditar-los.

a) Solvència econòmica i financera.

Es pot acreditar per un qualsevol dels mitjans següents:

- Declaració apropiada d’entitat financera o justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals (import mínim de la indemnització: 100.000 €).

- Els comptes anuals presentats en el Registre Mercantil o en el registre oficial que correspongui; les empresàries no obligades a presentar comptes en registres oficials, els llibres de comptabilitat degudament legalitzats.

- Declaració sobre el volum global de negocis i sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis. Mínim: 96.000 € / exercici.    

b) Solvència tècnica o professional..

Es pot acreditar per un qualsevol dels mitjans següents:

- Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els darrers tres anys que inclogui import, dates i llur destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresària.

- Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per a l’execució dels treballs o prestacions, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.

8. Presentació de sol·licituds de participació i documentació a presentar.

a) Data límit de presentació: vuit dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB

b) Documentació a presentar (art. 10 del plec): acreditació personalitat jurídica, capacitat d’obrar i habilitació empresarial o professional; solvència econòmica i financera; solvència tècnica o professional; declaració responsable no incursió en prohibició de contractar, i del compliment de les obligacions tributàries i amb la seguretat social; i l’acreditativa dels criteris que han de servir per valorar les ofertes.

c) Lloc de presentació:

1. Entitat: Ajuntament d'Alaró.

2. Domicili: C/ Petit, núm. 1.

3. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 9 a 14 h.

9. Admissió de variants.

- (no procedeix)          

10. Criteris de valoració de les ofertes.

1. Criteri quantificable automàticament.

- Millora del preu de licitació: Fins a 90 punts. Es valorarà la disminució del tipus de licitació. La puntuació obtinguda per cada licitadora vendrà donada pel resultat de la següent fórmula de valoració econòmica:

Puntuació = __Bo___x 90 (es tindran en compte dos decimals)

                      Bmax

Valoració: Es valorarà assignant la major puntuació possible a la proposta que ofereixi la diferencia més alta amb el tipus de licitació. Es determinarà la puntuació de les propostes restants d’acord amb la seva proporció respecte la proposta major, segons la fórmula indicada.

(Bmax): baixa màxima ofertada en el pressupost de licitació, fins el 15% de baixa,IVA exclós.

(Bo): baixa de l’oferta objecte de valoració,IVA exclós.

Puntuació màxima= 90

L’empresa que no ofereixi baixa obtindrà 0 punts.

2. Criteri la ponderació del qual depen d’un judici de valor.

Metodologia i programa de treball, fins a 10 punts.

Com a mínim, s’haurà d’especificar nombre de treballadors, horari de feina, organització del treball i característiques dels productes a emprar.

11. Obertura de les ofertes.

L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el quart dia hàbil següent al de la qualificació de la documentació presentada en el sobre A, si s’ha requerit reparació de deficiències, o el dia següent al de la qualificació de la documentació si no s’ha requerit l’esmena de defectes; en ambdós supòsits, a les 12 hores, a la Sala d’actes de la Casa Consistorial.

12. Despeses d'anuncis.

Seran a compte de la contractista les despeses derivades dels anuncis a butlletins oficials, per un import màxim de 400 €.

13. Suspensió del procediment de licitació.

Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques, de cinc dies naturals, es produeixen reclamacions contra el plec, es suspendrà la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Alaró, 29 de juliol de 2015.

La batlessa,

Aina Maria Munar Isern