Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 12333
Resolució d'Alcaldia núm. 133, referent a l'estructura d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’Alcaldia, mitjançant la resolució número 000133 amb data 07/07/2015, va dictar la resolució següent:

“D’acord amb les facultats que confereix a aquesta alcaldia la legislació vigent en matèria de règim local; la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local; el Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, i el Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals;

RESOLC:

PRIMER.- Estructurar l’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament en quatre àrees, en virtut del que s’estableix en la Disposició addicional quarta de l’RD 2568/1986, i delegar el coneixement previ, la preparació dels acords, i la resolució dels assumptes que s’especifiquen en els regidors i les regidores següents, en compliment del que s’estableix a l’article 23 de la Llei 7/1985 i el Reglament orgànic municipal (articles 90 i 91 en relació al 38).

ÀREA D’ORGANITZACIÓ I SEGURETAT CIUTADANA

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Serveis Econòmics: Hisenda i Recaptació de tributs, i Compres.
  • Serveis Jurídics: Contractació i altres serveis.
  • Recursos Humans.
  • Seguretat Ciutadana: Policia, Protecció Civil, circulació, parquímetres, multes de trànsit.
  • Atenció Ciutadana: OAC, Inspecció, Consum.
  • Disciplina Governativa: compliment i seguiment de les ordenances.
  • Noves Tecnologies i Informàtica.Comunicació i Transparència.

Al regidor Sr. JOSÉ LÓPEZ BOSCH: dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en relació a HISENDA I RECAPTACIÓ DE TRIBUTS.

Al regidor Sr. JOAN SALORD JUSTO: dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en relació a COMPRES I CONTRACTACIÓ, i RECURSOS HUMANS (excepte quant a aquells assumptes la resolució dels qual hagi estat delegada per aquesta batlia en la Junta de Govern Municipal).

Al regidor Sr. ORIOL BARADAD BALDOMÀ: dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en relació a PROTECCIÓ CIVIL, CIRCULACIÓ, PARQUÍMETRES, MULTES DE TRÀNSIT, i LLICÈNCIES I AUTORITZACIONS RELACIONADES AMB AQUESTES MATÈRIES (GUALS, TARGETES VERDES, ETC).

Al regidor Sr. SERGI SERVERA MORENO: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre en temes d’ATENCIÓ CIUTADANA (OAC, INSPECCIÓ, CONSUM), NOVES TECNOLOGIES I INFORMÀTICA, I COMUNICACIÓ I TRANSPARÈNCIA.

A la regidora Sra. MARTA MARQUÉS SEGUÍ: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre en matèria de DISCIPLINA GOVERNATIVA, COMPLIMENT I SEGUIMENT D’ORDENANCES, LLICÈNCIES I/O PERMISOS D'ACTIVITAT I D'OBERTURA, I TOTES LES RELACIONATS AMB AQUESTES MATÈRIES (TENDALS, OCUPACIÓ DE VIA PÚBLICA AMB MERCADERIES, PER OBRES, ETC).

ÀREA DE TERRITORI I ENTORN

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Ordenament de la Ciutat: Disciplina Urbanística, Obres majors i menors, PGOU
  • Manteniment i Millora de la Via Pública: Brigada, Planificació d’obra pública.
  • Manteniment i millora d'edificis: reorganització de la Brigada, Planificació d’obra d’edificis.
  • Serveis Urbans: Cementeri, Escorxador, Canera, Servei d'Aigües, Recollida de Fems i Neteja Viària.
  • Medi Ambient: PAES, Consorci de Residus i Energia.
  • Patrimoni.

Al regidor Sr. ORIOL BARADAD BALDOMÀ: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en relació a LLICÈNCIES D’OBRES MENORS, DE PRIMERA OCUPACIÓ I CANVIS DE CONTRACTISTES, CONSORCI DE RESIDUS I ENERGIA.

Al regidor Sr. JOSÉ LÓPEZ BOSCH: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en temes de MANTENIMENT I MILLORA DE LA VIA PÚBLICA.

Al regidor Sr. JUAN GARCÍA CORRO: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre en matèria de MANTENIMENT I MILLORA D'EDIFICIS, i CANERA.

Al regidor Sr. JOAN SALORD JUSTO: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius en les següents matèries: CEMENTERI, ESCORXADOR, RECOLLIDA DE FEMS I NETEJA.

A la segona tinenta d'alcaldessa, Sra. NOEMÍ CAMPS VILLALONGA: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en temes de SERVEI D'AIGÜES.

A la regidora Sra. MARTA MARQUÈS SEGUÍ: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre en matèria de MEDI AMBIENT.

Al primer tinent d'alcalde, Sr. JOSEP JUANEDA MERCADAL: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers els assumptes relacionats amb PATRIMONI.

AREA SOCIOEDUCATIVA

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Atenció Social: Serveis Socials i Patronat Municipal de l'Hospital.
  • Educació i Convivència: programes educatius i Patronat Municipal d'Escoles Infantils
  • Cultura.
  • Esports: esport escolar, Eduquem amb l'Esport, instal·lacions esportives.
  • Promoció Sociocultural/ Joventut.
  • Cooperació i Igualtat.
  • Projecte de Ciutat i Participació Ciutadana.

A la regidora Sra. CAROLINA CERDÀ PONS: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius en les matèries relatives a SERVEIS SOCIALS, PATRONAT MUNICIPAL DE L'HOSPITAL, I COOPERACIÓ I IGUALTAT.

A la tercera tinenta d'alcaldessa, Sra. NATIVIDAD BENEJAM BAGUR: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en les matèries d’EDUCACIÓ I CONVIVÈNCIA, PROMOCIÓ SOCIOCULTURAL I JOVENTUT.

Al primer tinent d'alcalde, Sr. JOSEP JUANEDA MERCADAL: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers els assumptes relacionats amb CULTURA, i ESPORTS.

A la segona tinenta d'alcaldessa, Sra. NOEMÍ CAMPS VILLALONGA, a la regidora Sra. LAURA ANGLADA SEARA i al regidor Sr. SERGIO SERVERA MORENO: les facultats compartides de dirigir i gestionar el PROJECTE DE CIUTAT I PARTICIPACIÓ CIUTADANA.

AREA DE DINAMITZACIÓ ECONÒMICA

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

- Turisme.

- Planificació Cultural i Esportiva.

- Festes.

- Formació i Ocupació.

- Comerç, Fires i Mercats.

Al primer tinent d'alcalde, Sr. JOSEP JUANEDA MERCADAL: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers els assumptes relacionats amb FESTES.

A la segona tinenta d'alcaldessa, Sra. NOEMÍ CAMPS VILLALONGA: les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en temes de TURISME, FORMACIÓ I OCUPACIÓ, COMERÇ, FIRES I MERCATS.

Al primer tinent d'alcalde i a la segona tinenta d'alcaldessa: les facultats compartides de dirigir i gestionar PLANIFICACIÓ CULTURAL I ESPORTIVA.

SEGON.- Per a l’eficàcia d’aquestes delegacions en serà necessària l’acceptació expressa pel delegat. Aquest decret es publicarà en el BOIB, d’acord amb l’article 44 del ROF, i se’n donarà compte al Ple de l’Ajuntament en la primera sessió que se celebri.

TERCER.- L’Alcaldia es reserva l’exercici de les atribucions delegades, sense acte exprés de revocació d’aquestes, en aquells casos que s’estimin urgents per l’Alcaldia.”

 

Ciutadella de Menorca, 15 de juliol de 2015

L'alcaldessa

Joana Maria Gomila Lluch