Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DES CASTELL
Núm. 12290
Delegació presidències comissions informatives i nomenament secretaris
Versió PDF
Per Resolució d’Alcaldia de dia 27/0715, el Sr. Batlle va acordar:
DELEGACIÓ DE LES PRESIDÈNCIES DE LES COMISSIONS INFORMATIVES I NOMENAMENT DELS SECRETARIS
PRIMER.- Delegar les presidències de les Comissions Informatives de caràcter permanent que a continuació es relacionen els Regidors següents:
a) La Comissió Informativa de Ordre intern, Noves tecnologies i Accés a l’informació:
- President: Sr. Jaime Fedelich Carretero.
b) La Comissió Informativa d'Urbanisme:
- President: Sr. Florencio Conde Camarós.
c) Les Comissions Informativas d’Hisenda i Patrimoni i la de caràcter especial de Comptes:
- President: Sr. Emilio Diez Quevedo.
SEGON.- Nomenar com a secretaris de les Comissions informatives de caràcter permanent que a continuació es relacionen, per delegació del Secretari municipal, les persones següents:
a) La Comissió Informativa de Ordre intern, Noves tecnologies i Accés a l’informació:
- Secretària: La Sra. Jessica Pérez Montes.
b) La Comissió Informativa d'Urbanisme:
- Secretari: El Sr. Joan Josep Tomás Saborido.
c) Les Comissions Informativas d’Hisenda i Patrimoni i la de caràcter especial de Comptes:
- Secretari: El Sr. Manuel Benito Reviriego.
TERCER.- La delegació que s’efectua a favor dels Regidors en relació amb la Presidència de les esmentades Comissions Informatives, de conformitat amb el que disposa l'article 44 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre, tindrà efectes des del dia següent a la data de la presenta resolució, i serà de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'advocació d'aquesta Alcaldia.
QUART.- Comunicar la resolució als Regidors afectats per aquesta, entenent-se acceptada la competència delegada relativa a la Presidència de les Comissions Informatives de forma tàcita, si dintre del termini de les vint-i-quatre hores següents no es manifesta res en contra o es fa ús de la delegació, així com als Caps dels diferents Serveis Municipals per al seu coneixement i efectes.
CINQUÈ.- Donar compte d'aquesta resolució al Ple de l'Ajuntament en la pròxima sessió que se celebri, i publicar el text al BOIB, en compliment del que disposa l'article 13 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la nova redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en concordança amb l’article 44.2 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre.
Es Castell, 27 de juliol de 2015
El batlle
José Luis Camps Pons