Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ
Núm. 12288
Junta Govern Local
Versió PDF
Un cop celebrades les Eleccions Locals el passat 24-05-2015 i constituït el nou Ajuntament, es fa necessari procedir a l´establiment de la nova organització municipal en l´exercici de la potestat d´auto-organització que l´article 4.1.a) de la Llei 7/85 de 2 d´abril, reguladora de les Bases de Règim Local reconeix a aquesta Entitat. Atès de conformitat amb l´art. 23 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i 20.1 b) de la Llei 7/85 la Junta de Govern Local existirà en els municipis de més de 5.000 habitants;
Aquesta Batlia en ús de les seves atribucions conferides per l´art. 23 de la Llei 7/85, DECRETA
PRIMER.- Designar com a membres de la Junta de Govern Local de L´Ajuntament els següents:
President:
El Batle
Vocals:
Sra. Mª Magdalena Borrás coll.
Sra. Magdalena Crespí Simón.
Sr. Ponç Vaquer Jaume.
Sra. Catalina Victoria Pons Rosselló.
SEGON.- Fixar com a dates de celebració de les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local el primer i el tercer dimarts de cada mes a les 13 h., prèvia convocatòria realitzada per aquesta Batlia.
En cas que el dia de celebració de la sessió sigui festiu, aquesta se celebrarà, amb el mateix caràcter d´ordinària, el primer dia hàbil següent a la mateixa hora.
TERCER.-Delegar a la Junta de Govern Local les següents atribucions de la Batlia:
-La concessió, denegació o pròrroga de les llicències en matèria urbanística.
-L´atorgament o denegació de les llicències d´activitats.
-La concessió o denegació de les llicències per a reserves permanents de via pública mitjançant la concessió de guals.
-L´aprovació dels projectes i memòries anuals de l´àrea d´assistència social.
-L´aprovació de pagaments d´acord amb el que al respecte determinen les Bases d´Execució del Pressupost.
-L´aprovació de l´oferta d´ocupació pública d´acord amb el pressupost i la plantilla aprovats pel Ple; aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i pels concursos de provisió de llocs de treball i distribuir les retribucions complementàries que no siguin fixes i periòdiques.
-Les aprovacions dels instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple, així com la dels instruments de gestió urbanística i dels projectes d´urbanització.
QUART.-Comunicar aquest Decret a l´Ajuntament en Ple i publicar-lo al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma, de conformitat amb el previst a l´art. 44 en relació a l´art. 53 del Reglament d´Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals de 28 de novembre de 1.986.
Davant meu,
Santa Maria del Camí, 19 de juny de 2015.
EL BATLE-PRESIDENT
Nicolau Canyelles.
LA SECRETÀRIA
Lourdes Dols