Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 12140
Notificació de Resolució declaració de residus urbans de vehicles abandonats a la via pública

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb el que estableix l’article 59.5 i 61 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones relacionades a continuació que pel Sr. Batlle, assistit per la Junta de Govern Local en data 16/07/2015, degut al seu estat d’abandó i d’acord amb el que preveuen els articles 86 de la Llei 18/2009, de 23 de novembre i 3.b) de la Llei 22/2011, de 28 de juliol de Residus i Sòls Contaminants, s’ha dictat Resolució de declaració de residu urbà dels següents vehicles:

Tipus

Matrícula

Marca i model

Titular

DNI

Turisme

IB5670BZ

Lancia Y10

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

Turisme

IB5623CH

Ford Fiesta

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

La notificació s’efectua mitjançant aquest edicte ja que no s’ha pogut dur a terme personalment, perquè es desconeix el domicili actual dels interessats o bé per absència d’aquests en el moment de la notificació. Aquest anunci romandrà exposat al tauler d’anuncis d’aquest ajuntament durant un termini de quinze dies a partir del dia següent de la seva publicació, així mateix es publicarà també en el Butlletí Oficial de l’Estat. Una vegada transcorregut aquest termini, les resolucions es tindran per notificades.

Contra aquesta resolució que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant aquest ajuntament en el termini d’un mes, o bé interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós administratiu en el termini de dos mesos, en ambdós casos a comptar des del dia següent a la finalització del termini de publicació d’aquest edicte.

      

Es Castell, 15 de juliol de 2015

       

El Batlle

José Luis Camps Pons.