Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 12129
Nomenament i delegació d’atribucions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 20 de juliol de 2015, el batle-president de l’Ajuntament d’Artà, ha dictat un Decret de nomenament i delegació d’atribucions a favor de la regidora Maria Paula Ginard Vílchez, la part dispositiva del qual es transcriu a continuació:

 

DECRET DE NOMENAMENT I DELEGACIÓ D’ATRIBUCIONS A FAVOR DE LA REGIDORA MARIA PAULA GINARD VÍLCHEZ

Un cop constituït el nou Ajuntament i amb la finalitat d’aconseguir una major eficàcia en la gestió, consider necessari, de conformitat amb les atribucions que confereix a la Batlia l’article 43 i següents del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, de 28 de novembre de 1986, conferir delegacions a favor de diferents regidors i regidores.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Nomenar Maria Paula Ginard Vílchez regidora d’Acció i Promoció Culturals.

2. Delegar específicament a favor de Maria Paula Ginard Vílchez les atribucions i les funcions de la Batlia en els àmbits d’actuació municipal següents: acció i promoció d’activitats culturals, gestió de biblioteques, arxius i museus, normalització lingüística i teatre municipal.

3. Determinar que, en l’àmbit d’actuació municipal esmentat al punt 2, les funcions que comporta aquest càrrec són les següents:

a) Elaborar propostes polítiques, plans, programes d’actuació i projectes prevists en el Pacte de Govern 2015-2019, i altres que siguin aprovats pel Consell de Govern o la Junta de Govern Local; presentar i defensar aquestes propostes en el Ple quan aquest sigui l’òrgan competent; i impartir les ordres de treball i els criteris adients al personal tècnic responsable de la seva preparació i la seva execució.

b) Establir canals de comunicació amb la ciutadania i les entitats amb l’objectiu d’informar sobre les actuacions i els projectes d’actuació municipal i de recollir, també, les seves necessitats, preocupacions, demandes i opinions, però sense adquirir en cap cas compromisos d’actuació en nom de l’Ajuntament, fora d’aquells que hagin estat expressament aprovats pels òrgans de govern.

c) Inspeccionar, requerir informació i impartir directrius al personal responsable tècnic competent i a la persona responsable de la Unitat Administrativa per executar actuacions i expedients, sense interferir en les ordres i les directrius que s’imparteixin per la via jeràrquica.

d) Representar l’Ajuntament en tots els actes, els esdeveniments socials, les reunions i les entrevistes institucionals, la temàtica específica dels quals estigui compresa en l’àmbit especificat en el punt 2, quan no hi assisteixi el batle.

e) Aprovar els programes anuals d’actuació de les biblioteques i arxiu municipals i les modificacions que es puguin fer al llarg de l’any; rebre les memòries anuals; i decidir sobre les propostes d’exposicions d’art als locals municipals i les referides a presentacions de llibres, conferències, concerts i actes culturals de tot tipus.

f) Informar periòdicament el batle i el Consell de Govern de l’exercici d’aquesta delegació i, un cop l’any com a mínim, presentar al Ple municipal un informe de la seva actuació, que s’ha de publicar a la web municipal en aplicació del principi i compromís de transparència d’aquest Govern.

4.  Determinar que, en cas d’absència, vacances, malaltia o qualsevol altre impediment de la Sra. Ginard, la Batlia assumirà directament l’exercici d’aquesta delegació, entenent-se a aquests efectes exercitada l’avocació prevista legalment.

5. Derogar i deixar sense cap efecte tots els decrets anteriors que s’hi oposin i, específicament, el Decret de Batlia de 23 de juny de 2015, sobre membres integrants i atribucions de la Junta de Govern Local, en allò que contradigui aquest Decret.

6. Notificar aquesta resolució a tots els regidors i regidores i als caps responsables de les dependències municipals.

7. Donar compte d’aquesta resolució al Ple a la primera sessió que se celebri, i publicar-la a la web municipal, al tauler d’anuncis i al BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent de la present resolució.

 

Artà, 20 de juliol de 2015

El batle,
Bartomeu Gili Nadal