Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 12006
Convocatòria beques monitors temps lliure

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió ordinària feta el dia 9 de juliol de 2015, va aprovar la següent:

“Convocatòria de concessió de cinc beques per fer les pràctiques del curs de monitors de temps lliure a campaments, escoles d’estiu o altres activitats de temps lliure que organitzi l’Ajuntament de Sant Josep durant l’any 2015.

PRIMERA. NORMES GENERALS

Es convoquen cinc beques de 200,00 euros cadascuna per fer les pràctiques del curs de monitors de temps lliure a campaments, escoles d’estiu o altres activitats de temps lliure que l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia organitzi durant l’any 2015.

S’estableix, com a mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i de la resolució del procediment d’atorgament de les beques, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i de les oficines municipals de Sant Jordi i Cala de Bou i la pàgina web de l’Ajuntament (www.santjosep.org).

Les beques tenen caràcter discrecional, voluntari i eventual, són lliurement revocables i reductibles en tot moment per les causes previstes a la Llei o en aquestes bases, no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

El sistema de selecció serà el de concurrència competitiva, es seleccionaran els/les becaris/àries una vegada valorats els mèrits previstos a la base novena, que n’estableix el barem.

La participació en la present convocatòria suposa l’acceptació expressa d’aquestes bases.

SEGONA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Oferir a aquelles persones que hagin realitzat la part teòrica del curs de monitors de temps lliure, una ajuda complementària per a la realització de les pràctiques d’aquest curs dins les activitats de temps lliure que aquest Ajuntament organitza.

TERCERA. QUANTITAT

Durant l’exercici pressupostari de l’any 2015 es destinarà una quantitat màxima de 1.000,00 euros, a raó de 200,00 euros per beca, amb càrrec de la partida 337 48029. L’Ajuntament de Sant Josep es farà càrrec de les corresponents pòlisses d’assegurances d’accidents dels becaris.

QUARTA. BENEFICIARIS

Es poden acollir a aquesta convocatòria les persones, residents a Sant Josep, que hagin realitzat la part teòrica del curs de monitor de temps lliure a les escoles d’educadors de temps lliure amb una formació regulada segons el Decret 16/1984, de 23 de febrer.

Els participants en aquesta convocatòria hauran de reunir els següents  requisits:

-       Ser major d’edat.

-       Posseir la nacionalitat espanyola o reunir els requisits de l’art. 57 de la Llei 7/2007.

-       Estar empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia abans de l’1 de gener de 2015.

-       Acreditar que ha realitzat la part teòrica del curs de monitors de temps lliure.

-       No tenir cap impediment per a les tasques específiques previstes en aquesta convocatòria.

-       No estar incurs en causa d’incompatibilitat pel fet de tenir la condició de beneficiari de subvencions (art. 13 de la LGS).

-       Trobar-se al corrent en les seues obligacions tributàries i/o davant la Seguretat Social.

CINQUENA. SOL·LICITUDS

1.     Les sol·licituds es formularan en una instància oficial, que serà facilitada en els registres d’entrada de les dependències municipals de Sant Josep, Sant Jordi i Cala de  Bou (Sant Agustí) i es presentaran en aquests mateixos llocs. També es podran presentar d’acord amb l’establert a l’apartat 4 de l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En aquest cas s’haurà de passar avís per fax a la Secretaria de l’Ajuntament (fax: 971801628)

2.     El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB.

SISENA. DOCUMENTACIÓ QUE S’HA DE PRESENTAR

A les sol·licituds s’haurà d’adjuntar la documentació següent:

a)     Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat o passaport.

b)     Certificat expedit per l’Escola de Directors i Monitors de Temps Lliure, en el qual consta que han realitzat la part teòrica.

c)     Declaració de no estar incurs en causa d’incompatibilitat per tenir la condició de beneficiari de subvencions (art. 13 de la LGS).

e)     Declaració d’estar al corrent en les seues obligacions tributàries i/o davant la Seguretat Social.

SETENA. ESMENA I MILLORA DE LA SOL· LICITUD

En el cas que la instància o la documentació fossin incorrectes o incompletes, es requeriria la rectificació o els complements necessaris. Si, en el termini de deu dies hàbils, la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, l’Ajuntament de Sant Josep considerarà que aquesta desisteix de la seua petició, i adoptarà la resolució pertinent, d’acord amb l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

VUITENA. COMISSIÓ AVALUADORA

1. Es constitueix una comissió avaluadora que estarà integrada pels següents membres:

-       President/a: la regidora de Joventut de l’Ajuntament de Sant Josep.

        Suplent: la regidora d’Esports

-       Vocals: es designaran 3 vocals d’entre el personal del Departament d’Educació i Joventut

-       Secretari/ària: 1 auxiliar administratiu/va de l’Ajuntament.

2.- La Comissió actuarà com a òrgan instructor del procediment de concessió de les beques i té atribuïdes les següents funcions:

a)    Examinar les sol·licituds i la documentació presentada i comprovar les dades en virtut de les quals s’haurà d’adoptar la resolució.

b)    Valorar les sol·licituds d’acord amb el que s’estableix a la base novena.

c)    Requerir a les persones sol·licitants la correcció o millora de les seues sol·licituds.

d)    Formular la proposta de concessió de beques als/a les seleccionats/ades.

La comissió podrà sol·licitar dels aspirants la documentació complementària que consideri adient per a un millor desenvolupament del procés selectiu.

NOVENA. CRITERIS PER A LA CONCESSIÓ DE LES BEQUES   

En el cas de que les sol·licituds superin el nombre de beques és procedirà a una valoració de mèrits.

A. Titulacions oficials

a)     Per la titulació de batxillerat o equivalent: 0.5 punts

b)     Per cada titulació en un cicle formatiu de grau superior: 1 punt.

c)     Per cada titulació acadèmica universitària de grau o equivalent: 1.5 punts.

B. Nivell de català

a)     Nivell A2: 0.25 punts

b)     Nivell B1: 0.5 punts

c)     Nivell B2: 1 punt

d)     Nivell C1: 1.5 punts.

e)     Nivell C2: 2 punts.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística i/o per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern Balear, els expedits per l’Escola Oficial d’idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica. Només es valorarà el certificat de nivell més alt.

En cas d’empat, es donarà prioritat als sol·licitants que tenguin una titulació oficial més elevada.

DESENA. RESOLUCIÓ

La beca serà atorgada per Decret de l’Alcaldia o acord de la Junta de Govern Local, una vegada emesa la proposta de la Comissió Avaluadora.

L’adjudicació de la beca no suposa cap vincle contractual laboral amb l’Ajuntament de Sant Josep, ni suposa cap compromís d’incorporació posterior de la persona becària a la plantilla. Així mateix, l’Ajuntament es farà càrrec d’una pòlissa d’accidents per a les persones becades, pel període de duració de la seua beca.

ONZENA. DOTACIÓ I PAGAMENT

Per a l’any 2015 aquestes beques tenen assignat un import íntegre màxim total de 1.000,00 euros (cinc beques de 200,00 euros cadascuna). No es farà cap deducció en concepte d’IRPF, pel fet d’estar exclòs de la normativa reguladora (art. 7. del RD legislatiu 3/2004, de 5 de març, de renda de les persones físiques).

DOTZENA. OBLIGACIONS DE LES PERSONES BENEFICIÀRIES

Són obligacions mínimes de les persones becàries:

1.     Reunir els requisits i complir les condicions establertes per a la concessió i el gaudiment de la beca. Així mateix, cooperar amb l’administració en les actuacions de comprovació que calgui per verificar, si escau, el compliment i l’efectivitat de les condicions de la concessió de la beca.

2.     Realitzar l’activitat que fonamenta la concessió d’aquestes beques, sota la supervisió del corresponent director de temps lliure. Així mateix, es podrà demanar la presentació, en finalitzar, d’una memòria justificativa de la feina realitzada.

TRETZENA. REVOCACIÓ DE LES BEQUES

L’incompliment no esmenable de qualsevol requisit establert en aquestes bases o de l’objecte de les beques atorgades podrà provocar la seua revocació d’acord amb la Llei.

En el supòsit de renúncia de la beca obtinguda s’haurà de comunicar expressament a l’Ajuntament de Sant Josep amb una antelació mínima de quinze dies.

CATORZENA. CERTIFICATS

Es podran emetre certificats de la realització de la beca a petició de les persones beneficiàries.

QUINZENA. RECURSOS

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual no exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs d’alçada davant l’òrgan de l’Ajuntament de Sant Josep que hagués dictat l’acte impugnat, d’acord amb el que disposen els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

SETZENA. NORMATIVA GENERAL

La present convocatòria es regeix pel que disposen les bases anteriors, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

DISSETENA. PUBLICACIÓ.

Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor l’endemà de la seua publicació.”

La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.

 Sant Josep de sa Talaia, 17 de juliol de 2015

L’Alcalde

Josep Marí Ribas

   

ANNEX I

....................................................................... (nom i llinatges),  major d'edat, amb domicili a  ................................................................., que té el DNI núm. ......................... el/els telèfon/s núm/s. ........................................................ i el mail ............................................................................

EXPÒS: que per la Regidoria de Joventut d’aquest Ajuntament han estat publicades les bases de la convocatòria de cinc beques de 200,00 € cadascuna per fer les pràctiques del curs de monitor de temps lliure en activitats que l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia organitza durant l’any 2015

DECLAR:

a) Que reuneix  totes i cadascuna de les condicions exigides per poder optar a beca.

b) Que no pateix cap malaltia ni defecte físic o psíquic que pugui impedir el desenvolupament de les funcions corresponents a les tasques específiques a realitzar.

c) Que no em trob inhabilitat/da per a l’exercici de funcions públiques, i que no ha estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública.

ADJUNT la següent documentació:

(   ) DNI del/la sol·licitant.

(   ) Volant d’empadronament al municipi de Sant Josep

(   ) Certificat expedit per l’Escola de Directors i Monitors de temps lliure, en el qual consta que ha realitzat la part teòrica del curs.

(   ) Declaració de no estar incurs en causa d’incompatibilitat per tenir la condició de beneficiari de subvencions (art. 13 de la LGS)

(   ) Declaració d’estar al corrent en les meues obligacions tributàries amb l’Ajuntament.

per això,     

SOL·LICIT: Poder optar a una de les cinc beques convocades per la Regidoria de Joventut d’aquest Ajuntament, i deman que em siguin valorats els mèrits següents, dels quals n’adjunt el justificant:

(   ) Títol acadèmic de  ..........................................................

(   ) Certificat de català nivell .................................

Sant Josep de sa Talaia, ............ d ....................... de 2015

(signatura)

SR.  ALCALDE DE  L'AJUNTAMENT  DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

 

ANNEX II

DECLARACIÓ DE NO TROBAR-SE INCURS EN CAUSES D’INCOMPATIBILITAT

Jo, ……………………………………………….....……, amb DNI núm. …….....…….......…

DECLAR que no em trob incurs/a en cap de les causes d’incompatibilitat i que també compleix els requisits que fixa l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Sant Josep de sa Talaia, ………… d ............................ de 2015

(signatura)

DECLARACIÓ D’ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES

Jo, ………………………………………….….………, amb DNI núm. …………...............…

DECLAR que em trob al corrent del compliment de les meues obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

Sant Josep de sa Talaia, ………… d .............................. de 2015

(signatura)