Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 11967
Resolució de la directora general de Personal Docent de 14 de juliol de 2015 per la qual se cita a termini les persones interessades en el recurs contenciós administratiu, procediment abreujat núm. 333/2014 Secció 5a
Versió PDF
Fets
La Sra. María Hortensia Blanco Sánchez, la Sra. Cristina Avilés Marí, la Sra. Maria del Mar Calafat Cañameras, el Sr. Francesc Xavier Cerdà Mas, la Sra. Marta Eiras Martín, el Sr. Jaume Escalas Tous, el Sr. Onofre Alberto Gil Bonnín, la Sra. Carla Martínez Sánchez, la Sra. Margalida Polo Mesquida, la Sra. Silvia Prada Arenas, la Sra. María del Carmen Sastre Clemente, la Sra. Silvia Ventayol Bosch i el Sr. Joan Antoni Peré Roig han interposat un recurs contenciós administratiu, actuacions núm. 333/2014 Secció 5a que se segueixen pel procediment abreujat al Jutjat Contenciós Administratiu núm. 3 de Palma contra la Resolució per la qual es modifica l’annex 1 de la Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 15 de maig de 2014 per la qual s’aprova la convocatòria pública per formar borses d’aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, durant el curs 2014-2015 i a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions i es fixen les titulacions que capaciten per impartir una llengua estrangera a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears.
Fonaments de dret
1. L’article 49 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
2. L’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Per això, dict la següent
Resolució
1. Citar les persones interessades en el recurs contenciós administratiu, actuacions núm. 333/2014 Secció 5a, que se segueixen pel procediment abreujat al Jutjat Contenciós Administratiu núm. 3 de Palma amb la finalitat que serveixi com a citació a termini a les persones interessades per tal que es puguin personar com a demandades davant aquest Tribunal en el termini de nou dies des de la data de publicació d’aquesta Resolució.
2. Comunicar a les persones interessades que si se personen fora del termini establert, se’ls considerarà com a part sense que per això s’hagi de retrotreure ni interrompre el procediment i que, si no se personen, el procediment continuarà i no serà procedent fer-los cap altra notificació.
Palma, 14 de juliol de 2015
La directora general de Personal Docent
Rafaela Sánchez Benítez