Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA

Núm. 11914
Creació de les Comissions Informatives permanents, segons l'acord del Ple organitzatiu celebrat el 2 de juliol de 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANTONI MARI MARI, ALCALDE PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA; FA SABER:

De conformitat amb els acords adoptats a la Sessió Plenària Organitzativa celebrada amb data 2 de juliol de 2015, en reserva del que resulti de l'aprovació de l'acta de la sessió citada, per a general coneixement s'eleva a exposició pública el següent acord:

CREACIÓ DE LES COMISSIONS INFORMATIVES PERMANENTS

De conformitat amb el que estableixen els articles 38 b) 123 a 127 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals i 116 de la llei 7/1985 de 2 d'Abril Reguladora de les Bases de Règim Local, es dona compta de la Proposta d'Alcaldia de data 19 de juny de 2015, per la qual es proposa crear les següents Comissions Informatives permanents, integrades de manera que la seva composició s'acomodi a la proporcionalitat existent entre els diferents grups polítics representats en la Corporació amb el contingut següent:

 PRIMER.- Crear en aquest Ajuntament, amb les atribucions i facultats que en cada cas s'indiquen, les següents Comissions Informatives Permanents:

1.- Comissió Informativa Permanent ECONOMIA I HISENDA, TURISME, TRANSPORTS, COMERÇ, INDÚSTRIA, NOVES TECNOLOGIES, JOVENTUT, GOVERN INTERIOR, PROTECCIÓ CIVIL, BENESTAR SOCIAL I POLÍTICA SANITÀRIA, que conjumina la condició de la preceptiva Comissió Especial de Comptes, l'objecte dels quals i comeses seran el previ informe, dictamen, consulta o proposta dels assumptes relatius a aquestes àrees. També podrà informar aquells assumptes de la mateixa naturalesa que, sent de competència pròpia de la Presidència de la Corporació o de la Junta de Govern, li siguin sotmesos per expressa decisió d'aquests.

2.- Comissió Informativa Permanent de POLÍTICA TERRITORIAL, MEDI AMBIENT, MITJÀ RURAL, VIES I OBRES, EDUCACIÓ, CULTURA, PATRIMONI, ESPORTS I PARTICIPACIÓ CIUTADANA l'objecte de la qual i comeses seran el previ informe, dictamen, consulta o proposta dels assumptes relatius a aquestes àrees. També podrà informar aquells assumptes de la mateixa naturalesa que, sent de competència pròpia de la Presidència de la Corporació o de la Junta de Govern, li siguin sotmesos per expressa decisió d'aquests.

SEGON.-

1.- En atenció a la proporcionalitat existent entre els diferents grups polítics representats en la Corporació, cadascuna de les comissions estarà integrada per 4 Regidors del Grup polític Partit Popular i un regidor dels Grups Polítics PSOE, Més Eivissa – Corsaris i Guanyem Eivissa.

2.- L'adscripció concreta dels membres de la Corporació que hagin de formar part de cadascuna de les Comissions abans esmentades en representació de cada grup polític es realitzarà mitjançant escrit del seu portaveu dirigit a l'Alcaldia Presidència i del que es donarà compte al Ple. Podrà designar-se, d'igual forma, un o diversos suplents per cada titular.

TERCER.- El President de la Corporació és el President nat de totes les Comissions Informatives, si bé podrà delegar la seva presidència efectiva en qualsevol membre de la mateixa, a proposta de la pròpia Comissió, després de la corresponent elecció celebrada en el seu si, en la qual es proposarà la designació de President titular i els suplents que es tinguin per convenients.

Correspon a les Comissions Informatives l'estudi, informe o consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a la decisió del Ple i de la Junta de Govern Local, quan aquesta actuï amb competències delegades pel Ple, excepte quan hagin d'adoptar-se acords declarats urgents.

De conformitat amb l'article 125 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, es va comunicar per part dels grups que integren aquest Ajuntament la composició d'aquestes Comissions Informatives, que quedarien formades de la següent manera:

1.- Comissió Informativa Permanent d'ECONOMIA, HISENDA, TURISME, TRANSPORTS, COMERÇ, INDÚSTRIA, NOVES TECNOLOGIES, JOVENTUT, GOVERN INTERIOR, PROTECCIÓ CIVIL, BENESTAR SOCIAL I POLÍTICA SANITÀRIA.

President: Sr. Antonio Marí Marí

Vocals:

Sr. Jaime Marí Marí

Sra. María Tania Marí Marí

Sra. Lourdes Marí Torres

Sr. José Manuel Marí Marí

Sr. José Luís Rodríguez Moreno

Sra. Mª del Carmen Roig Torres (Suplent: Sr. José Torres Torres)

Sr. Gianandrea di Terlizzi

2.- Comissió Informativa Permanent de POLÍTICA TERRITORIAL, MEDI AMBIENT, MITJÀ RURAL, VIES I OBRES, EDUCACIÓ, CULTURA, PATRIMONI, ESPORTS I PARTICIPACIÓ CIUTADANA.

President: Sr. Antonio Marí Marí

Vocals:

Sr. Andrés Roig Marí

Sra. Catalina Serra Boned

Sr. Santiago Marí Torres

Sra. Mónica Juan Colomar

Sr. José Luís Rodríguez Moreno

Sr. José Torres Torres (Suplent: Sra. Mª del Carmen Roig Torres)

Sr. Gianandrea di Terlizzi

 

Sant Joan de Labritja, 15 de juliol de 2015

 

L'alcalde

Antoni Marí Marí