Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 11615
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Nomenament òrgans directius
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 30 de juny de 2015 es va acordar el següent:
PRIMER.- Nomenar com a òrgans directius els coordinadors/res generals i directors/res generals de cada Àrea o Regidoria que es relacionen a continuació:
BATLIA
Sra. Sandra Solduga Costa, Coordinadora general de Govern municipal.
ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I COORDINACIÓ TERRITORIAL
Sra. Marina Orell Pons, Directora general de Participació Ciutadana
ÁREA D’EDUCACIÓ I ESPORTS.
Sra. Joana Bardina i Pujol, directora general d’Educació.
Sr. Sergio Rodríguez López, director general d’Esports.
ÁREA D’ECOLOGIA, AGRICULTURA I BENESTAR ANIMAL.
Sr. Josep Maria Rigo Serra, coordinador general d’Ecologia, Agricultura i Benestar Animal.
ÀREA DELEGADA DE TURISME, COMERÇ I TREBALL.
Sra. Eugènia Crespí Sastre, directora general de Treball amb funcions també de gerenta de Palma Activa.
ÀREA DE BENESTAR I DRETS SOCIALS
Sra. Catalina Trobat Sbert, directora general de Benestar Social, amb funcions també de gerenta del PMRRS.
ÀREA DELEGADA DE CULTURA, PATRIMONI, MEMORIA HISTORICA I POLITICA LINGÜÍSTICA
Sra. Noemí Garcies Artigues, coordinadora general de Cultura, Patrimoni i Memòria Històrica.
ÀREA D’IGUALTAT, JOVENTUT I DRETS CIVICS
Sra. Lucia Segura Morillas, directora general d’Igualtat i Drets Cívics.
ÀREA DELEGADA D’INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT.
Sra. Virginia Abraham Orte, coordinadora general d’Infraestructures i accessibilitat, amb funcions també de gerenta de l’IMOV.
ÀREA DELEGADA DE SANITAT I CONSUM.
Sra. Mª Antònia Comas Serra, directora general de Sanitat i Consum.
ÀREA DE MOBILITAT.
Sra. Josefa Maria Arola Serra, directora general de Mobilitat. La Sra. Serra continuarà percebent la totalitat de les retribucions corresponents al lloc de feina de funcionària del Grup A1 que ocupava fins a la data.
SEGON.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als Directors i Coordinadors generals.
TERCER.- Per garantir el funcionament de l’Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
QUART.- Notificar el present acord a l’òrgan directiu municipal relacionat anteriorment, així com a la regidoria de l’Àrea i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
CINQUÉ.- Els presents nomenaments seran efectius una vegada els interessats hagin pres possessió del càrrec davant la regidora de Funció Pública i hagin presentat la declaració responsable d’idoneïtat davant el Servei de selecció i provisió, així com la declaració responsable de bens i activitats davant la Secretaria general del Ple.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 6 de juliol de 2015
El Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal