Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 11611
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Nomenament òrgans directius

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 25 de juny de 2015 es va acordar el següent:

PRIMER.-   Nomenar  com a òrgans directius els coordinadors generals i directors generals de cada Àrea o Regidoria que es relacionen a continuació:

 

ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE.

Sr. (dades personals ocultes), gerent coordinador general d’Urbanisme.

Sr. (dades personals ocultes), Subgerent director general d’Urbanisme, amb funcions també de director tècnic d’urbanisme i de gerent del Patronat municipal d’habitatge i RIBA

Sr. (dades personals ocultes), director general d’Habitatge.

ÀREA DELEGADA DE SEGURETAT CIUTADANA.

Sra. (dades personals ocultes), coordinadora general de Seguretat Ciutadana.                   

ÀREA D’ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ.

Sra. (dades personals ocultes), coordinadora general d’Economia, Hisenda i Innovació, amb funcions també de gerenta de l’IMI.

ÀREA DELEGADA DE TURISME, COMERÇ I TREBALL.

Sr. (dades personals ocultes), coordinador general de Turisme, Comerç i Treball.

ÀREA DE BENESTAR I DRETS SOCIALS.

Sr. (dades personals ocultes), coordinador general de Benestar i Drets Socials.

 

SEGON.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als Directors i Coordinadors generals.

TERCER.- Per garantir el funcionament de l’Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.

QUART.- Notificar el present acord a l’òrgan directiu municipal relacionat anteriorment, així com a la regidoria de l’Àrea i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

CINQUÉ.- Els presents nomenaments seran efectius una vegada els interessats hagin pres possessió del càrrec davant la regidora de Funció Pública i hagin presentat la declaració responsable d’idoneïtat davant el Servei de selecció i provisió, així com la declaració responsable de bens i activitats davant la Secretaria general del Ple.

 

Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 3 de juliol de 2015

Coordinador del Registre de Personal i Informàtica

Joan Miquel Escales Vidal