Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 11572
Nomenament dels membres de la Junta de Govern i delegació d'atribucions i competències
Versió PDF
Amb data 19 de juny de 2015 es va emetre per aquesta Alcaldia el Decret núm. 943/2015, que a continuació es transcriu:
“ASSUMPTE: NOMENAMENT DELS MEMBRES DE LA JUNTA DE GOVERN I DELEGACIÓ D’ATRIBUCIONS I COMPETÈNCIES
Elegit alcalde d’aquest Ajuntament en sessió plenària extraordinària de 13 de juny de 2015, de conformitat amb el que ha estat disposat en l’art. 23 de la Llei 7/85, de 02 d’abril, reguladora de les bases de règim local, així com l’article 52.5 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, que diu que, podran ser objecte d’una sola resolució de l’alcalde, el nomenament com a membre de la Junta de Govern, i la delegació d’atribucions a què es refereix l’article 43, i de conformitat amb l’article 88 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, RESOLC:
PRIMER-
1.1-DESIGNAR LA JUNTA DE GOVERN que, presidida per la meua autoritat, integraran els regidors següents:
Correspondrà a la Junta de Govern l’assistència a l’alcalde en l’exercici de les seues atribucions, així com exercir les atribucions que en virtut del que ha estat disposat en l’art. 43 i 51 del Reial decret 2568/86, de 28 de novembre, i la vigent Llei 7/85, puguin ésser o estiguin delegades per l’alcalde o pel Ple, en concret l’alcaldia delega en la Junta de Govern les següents:
- Les de l’article 21 .1 j), n) de la Llei 7/85 de 2 d’abril.
- L’atorgament de les llicències a què es refereix l’article 134.1.d) f) l) de la Llei 2/2014 (LOUS).
- Expedició de certificats de final d’obra d’edificis d’habitatges plurifamiliars.
- La resolució d’expedients de disciplina urbanística activitats i sancionadors amb multa superior a 30.000 euros.
- L’aprovació del Pla Estacional de llicencies de Taxi
1.2-La Junta de Govern farà sessió ordinària quinzenalment, els dijous hàbils, a les nou trenta hores i, farà sessió extraordinària quan el president ho decideixi o ho sol·liciti la quarta part dels membres de la Junta.
-1.3- Que se’n doni compte al Ple en compliment del que ha estat establert en l’art. 38 d) del Reial decret 2568/86, de 28 de novembre.
SEGON
- Fent ús de les atribucions que confereix la Llei i en particular els articles 43 i 44 del RD 2568/86, de 28 de novembre, RESOLC :
2.1.- DELEGAR la DIRECCIÓ POLÍTICA amb les COMPETÈNCIES que s’assenyalen de les següents ÀREES de l’AJUNTAMENT, als regidors o regidores que s’indiquen:
2.1.1- SR ALBERT MARI PLANELLS, COORDINACIÓ ÀREA CIUTADANIA I SERVEIS, PARTICIPACIÓ CIUTADANA, PROTECCIÓ CIVIL, RELACIONS INTITUCIONALS I FESTES.
La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquesta matèria s’atribueixi per la legislació vigent o futura a l’alcalde.
2.1.2- SRA FRANCISCA RIBAS RIBAS, COORDINACIÓ I GESTIÓ ÀREA ADMINISTRATIVA INTERNA I AMB ALTRES ADMINISTRACIONS, PRESIDÈNCIA MESAS DE CONTRACTACIÓ, GESTIÓ INTERNA POLICIA LOCAL, TREBALL I FORMACIÓ, INICI, TRAMITACIÓ I RESOLUCIÓ D’EXPEDIENTS, D’INFRACCIÓ D’ORDENANCES MUNICIPALS, DE RESPONSABILITAT PATRIMONIAL I DE TRANSIT.
La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.
2.1.3- SRA. ANA RIBAS ALONSO, POLITICA SOCIAL I SANITARIA, IGUALTAT, IMMIGRACIÓ I DEPENDÈNCIA I ESPORTS
La delegació efectuada inclou la tramitació i expedició de targetes d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda i, la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.
2.1.4- SR. ANGEL LUIS GUERRERO DOMINGUEZ, OBRES PÚBLIQUES, AIGUA, NETETJA, RESIDUS, AGRICULTURA I PESCA.
La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.
2.1.5- SRA. MARIA JOSE GUISADO COSTA: EDUCACIÓ, JOVENTUT I TIC.
La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.
2.1.6- SR. FRANCISCO RAMON TUR, URBANISME i ACTIVITATS, MEDI AMBIENT, MOBILITAT I TRANSPORTS I CADASTRE.
La delegació efectuada, inclou la firma de documents, per presentar davant altres administracions o de tràmit, necessaris per poder executar les competències que en aquesta matèria s’atribueixi per la legislació vigent o futura a l’alcalde, en concret:,
- En matèria de llicències i Autoritzacions:
- Procediments relacionats amb tot tipus de llicències urbanístiques, excepte l’atorgament o denegació de les actes a que es refereixen l’article 134.1.d ) f) l) de la Llei 2/2014.
- Procediments relacionats amb les activitats previstes a la vigent llei 7/2013, o la que la substitueixi.
- Procediments relacionats amb les llicències d’autotaxi excepte l’aprovació del Pla Estacional de llicències de Taxi.
- Autoritzacions d’ocupació de via pública i concessió o denegació deguals i,
- Emissió dels certificats finals i parcials d’obra, excepte els relatius a edificis d’habitatges plurifamiliars.
- En Matèria de disciplina urbanística:
- L’inici d’expedients de disciplina urbanística, d’activitats i sancionadors, i la resolució d’expedients amb multa inferior a 30.000 euros.
2.1.7- SRA. ELENA JULIA BENLLOCH BOTTINI, TURISME,CULTURA I PATRIMONI.
La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.
2.1.8- SR. JOSÉ CARDONA CARDONA, HISENDA I PRESSUPOSTOS, RECAPTACIÓ, COMERÇ, PERSONAL I PLATGES.
La delegació efectuada, inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions o particulars i la direcció interna, ordenació de pagaments, emissió de certificats i notificacions de les resolucions administratives relativa a l’àrea que es delega i de les actuacions relatives a liquidacions de taxes, imposts, i signatures de contractes laborals aprovats prèviament per l’alcalde.
2.2 –Els actes dictats en exercici de les atribucions, anteriorment assenyalades, s’entenen dictats per l’Alcalde ,d’acord amb el que disposa l’apartat 4 de l’article 13 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, en la seva redacció donada en la Llei 4/99 i els mateixos posen fi a la via administrativa, de conformitat amb el que disposa l’article 52.2.b) de la Llei 7/85 de 2 d’abril.
2.3- En totes les resolucions que es dictin de les competències delegades expressament, s’ha de fer constar el numero i la data del Decret de delegació, tal com diu l’article 13-4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre.
2-4 -Les competències anteriorment assenyalades en cap cas podran ser delegades a favor de terceres persones i seran exercides personalment per l’òrgan delegat, tot això sense perjudici que aquest pugui, en qualsevol moment, sotmetre a la consideració i resolució de l’Alcaldia, amb caràcter excepcional i proposta raonada qualsevol assumpte atribuït a les competències delegades. Així mateix, l’alcalde podrà en qualsevol moment procedir a la revocació o qualsevol altre figura afí de les competències delegades.
2.5 Que es publiqui en el BOIB, es notifiqui a les persones interessades i se’n doni compte al Ple en la primera sessió que es farà, tot això conforme estableix i a les efectes establerts a l’article 44 del RD 2568/86, de 28 de novembre.
Ho mana i signa el Sr. Alcalde, Josep Marí Ribas.
Sant Josep de sa Talaia, 19 de juny de 2015
davant meu
L’Alcalde, La Secretària
Josep Marí Ribas, Maria Domingo García.”
La qual cosa es publica perquè tothom en prengui coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, 24 de juny de 2015.
L’ALCALDE,
Josep Marí Ribas.