Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 11465
Dedicacions exclusives i parcials

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament de Santanyí en sessió extraordinària de data 13 de juny de 2015 va acordar:

“D’acord amb el que preveu l’art. 75 de la Llei 7/1985, reguladora de les bases de règim local, i 75 bis 1 d’aquesta mateixa Llei en la redacció donada per la Llei 27/2013 de racionalització i sostenibilitat de l’administració local, art. 13 del RD 2568/1986, de 28 de novembre,  Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, i art. 74 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, formul la proposta següent:

Considerant el moviment i necessitats d’aquest Ajuntament per les múltiples activitats que du a terme, tant pel volum com per la quantia, s’estima necessari reconèixer les dedicacions següents:

- Dedicació exclusiva del batle.

- Dedicació exclusiva de la Regidoria de Platges i Urbanisme.

- Dedicació exclusiva de la Regidoria de Serveis Socials, Immigració, Consell de la Infància i de l’Adolescència, Participació Ciutadana, Comerç, Indústria i Transports.

- Dedicació exclusiva de la Regidoria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca.

- Dedicació exclusiva de la Regidoria de Salut, Gent Gran, Policia Local, Protecció Civil, Igualtat i la Dona, Guarderies i Dependència.

- Dedicació parcial (80%) de la Regidoria d’Economia i Hisenda, Empleats públics, Cultura, Infraestructures municipals, Serveis Generals i SEMDESA.

- Dedicació parcial (80%) de la Regidoria de Turisme i Biblioteques.

Aquest règim de dedicació impedeix el cobrament de dietes per l’assistència a sessions d’òrgans col·legiats d’aquest Ajuntament. 

S’adjunta còpia de les retribucions d’aquest personal, que són les mateixes quanties d’enguany i algunes de nova fixació,  i atès que en el pressupost municipal en vigor no hi ha partida pressupostària suficient per a aquest concepte, es tramitarà l’expedient oportú de modificació de crèdits per al proper Ple que celebri aquest Ajuntament”.

“ANNEX

- Dedicació exclusiva del batle, amb una retribució de 49.000 euros anuals.

- Dedicació exclusiva de la regidoria de Platges i Urbanisme, amb una retribució de 40.698 euros anuals.

- Dedicació exclusiva de la regidoria de Serveis Socials, Immigració, Consell de l’Infància i de l’Adolescència, Participació Ciutadana, Comerç, Indústria i Transports, amb una retribució de 40.698 euros anuals.

- Dedicació exclusiva de la regidoria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, amb una retribució de 31.201,80 euros anuals.

- Dedicació exclusiva de la regidoria de Salut, Gent Gran, Policia Local, Protecció Civil, Igualtat i la Dona, Guarderies i Dependència, amb una retribució de 40.698 euros anuals.

- Dedicació parcial (80%) de la regidoria d’Economia i Hisenda, Empleats públics, Cultura, Infraestructures municipals, Serveis Generals i SEMDESA, amb una retribució de 40.698 euros anuals.

- Dedicació parcial (80%) de la regidoria de Turisme i Biblioteques, amb una retribució de 38.000 euros anuals”.

 

Santanyí, 8 de juliol de 2015

 

El batle

Llorenç S Galmés Verger