Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 11180
Resolució del director general del Servei de Salut de 2 de juny de 2015 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de treball de cap d’equip d’admissió de l’Equip d’Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut de Santa Catalina
Versió PDF
Antecedents
1. Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11/2013, de 22 de gener) pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat.
2. Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny).
Per tot això, dict la següent
Resolució
Acordar la convocatòria pública per proveir, pel procediment de concurs, un lloc de treball de cap d’equip d’admissió de l’Equip d’Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut de Santa Catalina, d’acord amb les especificacions següents:
1. Requisits
a. Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.
b. Pertànyer a la plantilla de l’Equip d’Atenció Primària de la Zona Bàsica de Salut de Santa Catalina.
2. Mèrits que s’avaluaran (s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria)
a. Serveis prestats (màxim 60 punts):
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1, per cada mes complet .......................... 0,20 punts
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2, per cada mes complet .................................................... 0,16 punts
b. Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):
- Llocs de comandament intermedi (màxim 40 punts):
- Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació superior al nivell 17, per cada mes complet ........................ 0,20 punts
- Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació del nivell 17, per cada mes complet.............................. 0,15 punts
- Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació inferior al nivell 17, per cada mes complet ................................... 0,10 punts
- Altres experiències professionals relacionades amb el lloc al qual s’opta, sempre que no es corresponguin als serveis prestats en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc convocat ni a l’ocupació de llocs de comandament intermedi, per cada mes complet (màxim 20 punts)...................................... 0,10 punts
c. Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):
- Formació continuada
Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent o discent en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relatius a les àrees següents: funcionament, organització i gestió d’equips humans; prevenció de riscs laborals; informàtica de nivell d’usuari, i qualsevol altre relacionat amb el lloc al qual s’opta................................................ 0,10 punts
Als efectes del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:
· juridicoadministrativa
· qualitat
· prevenció de riscs laborals
· informàtica referida a aplicacions d’ofimàtica de nivell d’usuari
· gestió del personal
· atenció al públic
· qualsevol altre que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc en qüestió.
Els criteris que els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos i les jornades han de complir per ser valorats són els següents:
· Han d’estar organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada ha d’acreditar aquesta condició.
· Han d’estar organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé han d’estar acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
· Han de ser realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i han d’estar organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
En aquest apartat no es valoren les assignatures de titulacions universitàries oficials (grau, llicenciatures, diplomatures o doctorats). No obstant això, sí que es valoraran en aquest apartat els màsters i els cursos d’expert universitari que tenguin el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada, sempre que estiguin relacionades directament amb les funcions del lloc de treball convocat.
· Certificats oficials de coneixements de català
En aquest subapartat es valoren els següents certificats oficials de coneixements generals de català expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears (abans Direcció General de Política Lingüística):
· Per tenir un títol, un diploma o un certificat oficial emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell A2 de català....................................... 1 punt
· Per tenir un títol, un diploma o un certificat oficial emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell B1 de català ..................................... 2 punts
· Per tenir un títol, un diploma o un certificat oficial emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell B2 de català..................................... 3 punts
· Per tenir un títol, un diploma o un certificat oficial emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell C1 de català..................................... 4 punts
· Per tenir un títol, un diploma o un certificat oficial emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell C2 de català..................................... 5 punts
Només es valora el títol, el diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al nivell més alt que acrediti la persona aspirant.
· Per tenir el certificat del nivell E (llenguatge administratiu) de català de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) ....................................... 1 punt
La puntuació s’acumula a la de qualsevol altre nivell que s’acrediti.
3. Característiques del lloc convocat
El lloc de treball convocat estarà sota la dependència del director / de la directora de la Zona Bàsica de Salut i acomplirà les funcions de responsable d’admissió d’aquesta Zona Bàsica de Salut, entre les quals encarregar-se de dirigir i coordinar les activitats del personal administratiu integrat en l’Equip d’Atenció Primària i les pròpies d’un cap d’equip.
4. Documentació
Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.
5. Tràmit de sol·licitud
La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan convocant, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
6. Comissió de Selecció
· President: José Pastor Palenzuela, designat pel director general del Servei de Salut.
· Vocals:
o Guillem Negre Rotger, vocal designat pel director general del Servei de Salut.
o Rosa Maria Cabrer Daviu, designada pel director gerent del centre corresponent entre els càrrecs de jerarquia igual o superior de la mateixa àrea funcional que el lloc que s’ha de proveir.
o Joaquina Ripoll Sánchez, designada per el/a director/a de la divisió a la qual està adscrit el lloc que s’ha de proveir.
· Secretaria: María Isabel Garcías Miquel, designada pel directiu que té encomanada la gestió de l’àrea de personal.
Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se’n designarà un nou integrant.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Palma, 17 de juny de 2015
El director general
Miquel Tomàs Gelabert
Per delegació (BOIB 47/2008 i BOIB 60/2008)