Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLUIS
Núm. 11177
Delegació de competències a la Junta de Govern Local
Versió PDF
Es fa públic per a general coneixement que en data 29.06.2015 la Batlessa de l’Ajuntament de Sant Lluís ha dictat la següent Resolució de Batlia:
“BATLIA - PRESIDÈNCIA
Data: 29/6/2015
Número: 2015/828
Matèria: Organització
Assumpte: Delegació de competències a la Junta de Govern Local
RESOLUCIÓ DE BATLIA
Atès que l’article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de règim local preveu la possibilitat que el Batle/ssa delegui l’exercici de les seves atribucions, manco les de convocar i presidir les sessions de Ple i de la Junta de Govern Local, decidir els empats amb el vot de qualitat, la concertació d’operacions de crèdit, la direcció superior de tot el personal, la separació del servei dels funcionaris, l’acomiadament del personal laboral, així com les enumerades als apartats a), e), j), K), l) i m) de l’apartat 1 d’aquell article;
I atès l’article 23.2.b) i 23.4 de la Llei 7/1985, RESOLC:
Primer.- Delegar a la Junta de Govern Local les competències resolutives sobre les següents matèries:
A) En matèria d’Hisenda Local.
a) Ordenació de despeses quan no estigui atribuïda legalment al Ple, i quan la quantia sigui superior a 3.000 euros.
b) Dictar els actes d’aplicació i efectivitat dels tributs locals i dels preus públics i resoldre els recursos de reposició que davant els mateixos interposin els interessats. Imposició de sancions tributàries. Quan la liquidacions hagin de practicar-se com a conseqüència d’actes administratius, la competència sobre els quals no hagi estat delegada a la Junta de Govern, la competència per aprovar les esmentades liquidacions correspondrà a l’Alcaldia o a qui aquesta hagi delegat la competència per dictar l’acte administratiu quan origini la pràctica de la liquidació.
c) Aprovació de factures i certificacions d’obra que corresponguin a actuacions exercides per la Junta de Govern en virtut de competència delegada.
d) Liquidació del pressupost.
B) En matèria de subvencions
a) Atorgament de subvencions d’acord amb la normativa vigent i amb càrrec a les consignacions pressupostàries.
C) En matèria de contractació
a) Contractacions i concessions de tota classe en aquells casos en que la competència per ordenar la despesa hagi estat delegada a la Junta de Govern Municipal.
b) Revisió de preus dels contractes i imposició de sancions relacionades amb aquests.
c) Aprovació de projectes d’obres i serveis que la despesa sigui competència de la Junta Municipal de Govern.
D) En matèria d’urbanisme
a) Informes sobre declaracions d’interès general a sòl rústic.
b) Llicències d’obra amb projecte.
c) Llicències d’obra sense projecte.
d) Llicències de primera ocupació.
e) Llicències de segregació i parcel·lació.
f) Instal·lacions elèctriques.
g) Instal·lació d’activitats.
h) Aprovació d’instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuït al Ple, així com els instruments de gestió urbanística i els projectes d’urbanització.
E) En matèria de personal
a) Aprovar l’oferta d’ocupació pública d’acord amb el pressupost i la plantilla aprovats pel Ple.
b) Aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per als concursos de provisió de llocs de treball.
c) Efectuar les convocatòries derivades de l’oferta anual d’ocupació pública, de conformitat amb les bases aprovades, i nomenar funcionaris de carrera, a proposta del Tribunal, als qui superin les corresponents proves.
d) Contractar al personal laboral fix de la Corporació.
e) Atorgament d’ajuts socials, bestretes, llicències i permisos.
F) En matèria de béns
a) Adquisició de béns i drets quan el seu valor no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del pressupost ni els tres milions d’euros.
b) La alienació del patrimoni quan no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del pressupost ni els tres milions d’euros en els següents supòsits:
- La de béns immobles, sempre que estigui prevista en el pressupost.
- La de béns mobles, excepte els declarats de valor històric o artístic no prevists en el pressupost.
c) La cessió d’ús gratuït d’un bé a precari.
Segon.- La delegació s’entén efectuada tant en relació a l’adopció d’acords administratius definitius, com en tot allò que fa referència a la resolució de recursos administratius de reposició que s’interposin contra aquells.
Tercer.- Queden derogades les anteriors Resolucions d’alcaldia en relació a les delegacions de competències.”
Sant Lluís, 1 de juliol de 2015
Batlessa de l’Ajuntament de Sant Lluís
M. Montserrat Morlà Subirats