Natalia Troya Isern, batlessa presidenta de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), ha resolt mitjançant el decret de la Batlia núm. 844/2015, de 23 de juny, el següent:
En ús de les atribucions que em confereix la legislació vigent
DECRET
Primer.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal de Vies i Obres, Patrimoni i Medi Ambient, al Sr. Miguel Ángel Espases Collantes.
Segon.- Designar regidora responsable de l’àrea municipal de Joventut, Cultura i Normalització Lingüística, a la Sra. Maria Arenas Zarco.
Tercer.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal d’Urbanisme, Agricultura i Pesca, al Sr. Antoni Servera Servera.
Quart.- Designar regidora responsable de l’àrea municipal de Comptes i Hisenda, Turisme i Gent Major, a la Sra. Margarita Vives Andreu.
Cinquè.- La Batlia es reserva les àrees municipals Recursos Humans, Prevenció de Riscos Laborals, Policia i Relacions institucionals, així com totes aquelles atribucions no delegades.
Sisè.- Designar regidora responsable de l’àrea municipal d’Educació i Serveis Socials, a la Sra. Catalina Servera Elhauge.
Setè.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal d’Esports i Participació Ciutadana, al Sr. Ramon Reus Brunet.
Vuitè.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal de Fires, Festes, Comerç i Mercats, al Sr. Francesc Riera Caldentey.
Novè.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal de Comunicació, modernització, mobilitat, Sanitat i Cementeri, al Sr. Sergio Valbuena Pérez.
Desè.- El contingut de les diferents àrees, gestionaran la matèries següents:
|
Àrea municipal de Vies i Obres, Patrimoni i Medi Ambient
|
-
Coordinació amb la Brigada d’Obres.
-
Manteniment d’edificis.
-
Vials públics. Manteniment de places i carrers públics. Enllumenat públic.
-
Neteja d’edificis municipals.
-
Xarxa d’abastiment de la xarxa d’aigua potable.
-
Xarxa de clavegueram.
-
Patrimoni municipal, en especials Patrimoni Històric Artístic i jaciments.
-
Inventari municipal de Camins i Catàleg de Béns Històrics.
-
Cementeri municipal.
-
Gestió de residus i neteja viària. Serveis de neteja, recollida de residus i parcs verds.
-
Jardins públics: manteniment del verd urbà i torrents.
-
Coordinació del personal de jardineria municipal.
-
Qualitat de les aigües. Depuradora. Aigües de bany. Relacions amb l’IBASAN. Aigües de consum humà.
-
Educació, informació ambiental i mesures i campanyes de conscienciació ciutadana.
-
Energies renovables i optimització energètica.
-
Relacions amb l’IBANAT.
-
Animals de companyia.
-
Protecció i recuperació del medi natural.
-
Agenda 21 Local.
-
Manteniment de camins rurals. Coordinació amb altres institucions de la matèria.
-
Accions contra incendis forestals.
|
|
Àrea municipal de Joventut, Cultura i Normalització Lingüística
|
-
Promoció i dinamització de l’activitat juvenil.
-
Centre d’Informació Juvenil (CIJ).
-
Biblioteques.
-
Teatre Municipal.
-
Promoció de la cultura i les arts plàstiques.
-
Banda de Música.
-
Escola de Música.
-
Sales d’exposicions.
-
Toponímia.
-
Promoció i difusió de la llengua catalana.
-
Coordinació del departament de Normalització lingüística.
-
Competències assenyalades en el Reglament de Normalització Lingüística municipal.
|
|
Àrea municipal d’Urbanisme, Agricultura i Pesca
|
-
Planificació, disseny urbanístic i estètica pública (publicitat estàtica).
-
Redacció i gestió de normativa urbanística local.
-
Llicències d’activitats.
-
Llicències d’obres.
-
Disciplina urbanística.
-
Projectes.
-
Ordres de fer.
-
Obres municipals.
-
Promoció i recuperació del medi agrícola ramader.
-
Caça i pesca.
|
|
Àrea municipal de Comptes i Hisenda, Turisme i Gent Major
|
-
Gestió de l’activitat econòmica financera municipal: ingressos i despeses.
-
Atenció i promoció dels interessos turístics del municipi.
-
Promoció de les diferents modalitats turístiques del municipi.
-
Relacions amb els diferents ens i associacions hoteleres i turístiques.
-
Explotació dels serveis de les platges i la seva seguretat.
-
Relacions i coordinació amb altres administracions en matèria de turisme.
-
Coordinació de les Oficines d’ Informació Turística municipal.
-
Relacions i activitats amb al Gent Major.
|
|
Àrea municipal de Recursos Humans, Prevenció de Riscos Laborals, Policia i Relacions Institucionals.
|
-
Estudi i gestió dels assumptes relatius al personal municipal.
-
Prevenció de riscos laborals.
-
Organització i funcionament de la Policia local.
-
Coordinació amb altres cossos i forces de seguretat de l’Estat.
-
Parc mòbil de la Policia local.
-
Ordenació del trànsit rodat, ordre públic i la resta de competències atribuïdes a l’Ajuntament per la legislació sectorial en matèria de Protecció Civil.
-
Zones d’estacionament regulat.
-
Publicitat dinàmica i estàtica (autoritzacions i infraccions).
-
Tramitació, inspecció i control de l’ocupació de la via pública.
-
Inspecció i control de les ordenances municipals.
-
Relacions amb el Govern de les Illes Balears, amb l’Administració de l’Estat, amb el Consell de Mallorca, amb Corporacions Locals i altres institucions.
|
|
Àrea municipal d’Educació i Serveis Socials
|
-
Educació en general.
-
Coordinació amb els Serveis Educatius.
-
Relacions amb els Consells escolars i amb la Universitat.
-
Escoletes infantils.
-
Coordinació amb el departament de Benestar Social.
-
Ajudes i assitència.
-
Centres d’Estades Diürnes.
-
Relacions amb les institucions en matèria de Serveis Socials.
|
|
Àrea municipal d’Esports i Participació Ciutadana
|
-
Foment i promoció de l’esport. Instal·lacions esportives.
-
Relació i cooperació en qualsevol organisme o entitat en ordre a la pràctica i foment de l’activitat esportiva.
-
Relacions amb associacions i entitats ciutadanes.
|
|
Àrea municipal de Fires, Festes, Comerç i Mercats
|
-
Festes i fires locals.
-
Concerts i vetllades.
-
Foment, disseny i promoció del comerç i la indústria. Coordinació amb altres institucions.
-
Mercats municipals.
|
|
Àrea municipal de Comunicació, Modernització, Mobilitat, Sanitat i Cementeri.
|
-
Gestió i relacions amb els mitjans de comunicació i serveis telefònics.
-
Transport urbà.
-
Relacions amb el servei regular interurbà de transport de viatgers.
-
Mini tren turístic.
-
Servei municipal de vehicles de servei públic: taxis.
-
Modernització de l’Administració Local.
-
Cementeri municipal.
-
Defensa del consumidor.
-
Salut pública.
-
Relacions amb veterinaris, metges i farmacèutics titulars.
-
Relacions amb l’IBSALUT.
|
Onzè.- Les facultats que es deleguen en els punts anteriors són les de direcció, inspecció i gestió de les funcions pròpies de les àrees, sense tenir la facultat de dictar actes administratius.
Dotzè.- Del present decret es donarà compte al Ple de l’Ajuntament i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Son Servera, 23 de juny de 2015
La batlessa presidenta
Natalia Troya Isern