Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 10995
Designació de regidors i regidores d'àrea

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Natalia Troya Isern,  batlessa presidenta de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), ha resolt mitjançant el decret de la Batlia núm. 844/2015, de 23 de juny, el següent:

En ús de les atribucions que em confereix la legislació vigent

DECRET

Primer.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal de Vies i Obres, Patrimoni i Medi Ambient, al Sr. Miguel Ángel Espases Collantes.

Segon.- Designar regidora responsable de l’àrea municipal de Joventut, Cultura i Normalització Lingüística, a la Sra. Maria Arenas Zarco.

Tercer.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal d’Urbanisme, Agricultura i Pesca, al Sr. Antoni Servera Servera.

Quart.- Designar regidora responsable de l’àrea municipal de Comptes i Hisenda, Turisme i Gent Major, a la Sra. Margarita Vives Andreu.

Cinquè.- La Batlia es reserva les àrees municipals Recursos Humans, Prevenció de Riscos Laborals, Policia i Relacions institucionals, així com totes aquelles atribucions no delegades.

Sisè.- Designar regidora responsable de l’àrea municipal d’Educació i Serveis Socials, a la Sra. Catalina Servera Elhauge.

Setè.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal d’Esports i Participació Ciutadana, al Sr. Ramon Reus Brunet.

Vuitè.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal de Fires, Festes, Comerç i Mercats, al Sr. Francesc Riera Caldentey.

Novè.- Designar regidor responsable de l’àrea municipal de Comunicació, modernització, mobilitat, Sanitat i Cementeri, al Sr. Sergio Valbuena Pérez.

Desè.- El contingut de les diferents àrees, gestionaran la matèries següents:

Àrea municipal de Vies i Obres, Patrimoni i Medi Ambient

  • Coordinació amb la Brigada d’Obres.
  • Manteniment d’edificis.
  • Vials públics. Manteniment de places i carrers públics. Enllumenat públic.
  • Neteja d’edificis municipals.
  • Xarxa d’abastiment de la xarxa d’aigua potable.
  • Xarxa de clavegueram.
  • Patrimoni municipal, en especials Patrimoni Històric Artístic i jaciments.
  • Inventari municipal de Camins i Catàleg de Béns Històrics.
  • Cementeri municipal.
  • Gestió de residus i neteja viària. Serveis de neteja, recollida de residus i parcs verds.
  • Jardins públics: manteniment del verd urbà i torrents.
  • Coordinació del personal de jardineria municipal.
  • Qualitat de les aigües. Depuradora. Aigües de bany. Relacions amb l’IBASAN. Aigües de consum humà.
  • Educació, informació ambiental i mesures i campanyes de conscienciació ciutadana.
  • Energies renovables i optimització energètica.
  • Relacions amb l’IBANAT.
  • Animals de companyia.
  • Protecció i recuperació del medi natural.
  • Agenda 21 Local.
  • Manteniment de camins rurals. Coordinació amb altres institucions de la matèria.
  • Accions contra incendis forestals.

Àrea municipal de Joventut, Cultura i Normalització Lingüística

  • Promoció i dinamització de l’activitat juvenil.
  • Centre d’Informació Juvenil (CIJ).
  • Biblioteques.
  • Teatre Municipal.
  • Promoció de la cultura i les arts plàstiques.
  • Banda de Música.
  • Escola de Música.
  • Sales d’exposicions.
  • Toponímia.
  • Promoció i difusió de la llengua catalana.
  • Coordinació del departament de Normalització lingüística.
  • Competències assenyalades en el Reglament de Normalització Lingüística municipal.

Àrea municipal d’Urbanisme, Agricultura i Pesca

  • Planificació, disseny urbanístic i estètica pública (publicitat estàtica).
  • Redacció i gestió de normativa urbanística local.
  • Llicències d’activitats.
  • Llicències d’obres.
  • Disciplina urbanística.
  • Projectes.
  • Ordres de fer.
  • Obres municipals.
  • Promoció i recuperació del medi agrícola ramader.
  • Caça i pesca.

Àrea municipal de Comptes i Hisenda, Turisme i Gent Major

  • Gestió de l’activitat econòmica financera municipal: ingressos i despeses.
  • Atenció i promoció dels interessos turístics del municipi.
  • Promoció de les diferents modalitats turístiques del municipi.
  • Relacions amb els diferents ens i associacions hoteleres i turístiques.
  • Explotació dels serveis de les platges i la seva seguretat.
  • Relacions i coordinació amb altres administracions en matèria de turisme.
  • Coordinació de les Oficines d’ Informació Turística municipal.
  • Relacions i activitats amb al Gent Major.

Àrea municipal de Recursos Humans, Prevenció de Riscos Laborals, Policia i Relacions Institucionals.

  • Estudi i gestió dels assumptes relatius al personal municipal.
  • Prevenció de riscos laborals.
  • Organització i funcionament de la Policia local.
  • Coordinació amb altres cossos i forces de seguretat de l’Estat.
  • Parc mòbil de la Policia local.
  • Ordenació del trànsit rodat, ordre públic i la resta de competències atribuïdes a l’Ajuntament per la legislació sectorial en matèria de Protecció Civil.
  • Zones d’estacionament regulat.
  • Publicitat dinàmica i estàtica (autoritzacions i infraccions).
  • Tramitació, inspecció i control de l’ocupació de la via pública.
  • Inspecció i control de les ordenances municipals.
  • Relacions amb el Govern de les Illes Balears, amb l’Administració de l’Estat, amb el Consell de Mallorca, amb Corporacions Locals  i altres institucions.

Àrea municipal d’Educació i Serveis Socials

  • Educació en general.
  • Coordinació amb els Serveis Educatius.
  • Relacions amb els Consells escolars i amb la Universitat.
  • Escoletes infantils.
  • Coordinació amb el departament de Benestar Social.
  • Ajudes i assitència.
  • Centres d’Estades Diürnes.
  • Relacions amb les institucions en matèria de Serveis Socials.

Àrea municipal d’Esports i Participació Ciutadana

  • Foment i promoció de l’esport. Instal·lacions esportives.
  • Relació  i cooperació en qualsevol organisme o entitat en ordre a la pràctica i foment de l’activitat esportiva.
  • Relacions amb associacions i entitats ciutadanes.

Àrea municipal de Fires, Festes, Comerç i Mercats

  • Festes i fires locals.
  • Concerts i vetllades.
  • Foment, disseny i promoció del comerç i la indústria. Coordinació amb altres institucions.
  • Mercats municipals.

Àrea municipal de Comunicació, Modernització, Mobilitat, Sanitat i Cementeri.

  • Gestió i relacions amb els mitjans de comunicació i serveis telefònics.
  • Transport urbà.
  • Relacions amb el servei regular interurbà de transport de viatgers.
  • Mini tren turístic.
  • Servei municipal de vehicles de servei públic: taxis.
  • Modernització de l’Administració Local.
  • Cementeri municipal.
  • Defensa del consumidor.
  • Salut pública.
  • Relacions amb veterinaris, metges i farmacèutics titulars.
  • Relacions amb l’IBSALUT.

Onzè.- Les facultats que es deleguen en els punts anteriors són les de direcció, inspecció i gestió de les funcions pròpies de les àrees, sense tenir la facultat de dictar actes administratius.

Dotzè.- Del present decret es donarà compte al Ple de l’Ajuntament i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

 

Son Servera, 23 de juny de 2015

La batlessa presidenta
Natalia Troya Isern