Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSORCI SOCIOSANITARI DE MENORCA

Núm. 10725
Per acord de la Comissió Permanent del Consorci Sociosanitari de Menorca, en sessió extraordinària i urgent, de data 18 /05/2015, s'ha aprovat el plec de clàusules administratives particulars i el de prescripcions tècniques per a la contractació del servei integral de restauració del Centre Sociosanitari de Santa Rita de Ciutadella, per procediment obert i tramitació ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de la Comissió Permanent del Consorci Sociosanitari de Menorca,  en sessió extraordinària i urgent, de data 18 /05/2015, s'ha aprovat el plec de clàusules administratives particulars i el de prescripcions tècniques per a la contractació del servei integral de restauració del Centre Sociosanitari de Santa Rita de Ciutadella, per procediment obert i tramitació ordinària. Els esmentats plecs  s’exposen al públic per un termini de DEU (10) dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.

Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte, si bé s’ajornarà la licitació, així com el termini per presentar proposicions, en el supòsit que es formulin reclamacions contra els esmentats plecs, quan resulti necessari per resoldre la qüestió plantejada. Tot això de conformitat amb el que estableix l’article 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.

1. ENTITAT ADJUDICADORA: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: CONSORCI SOCIOSANITARI DE MENORCA

b) Dependència que tramita l’expedient: Centre Sociosanitari de Santa Rita

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Consorci Sociosanitari de Menorca, Centre Sociosanitari Santa Rita

2) Domicili: Pça. Biosfera, núm. 5, de Maó o C/ Jerònia Alzina, 43 de Ciutadella

3) Localitat i codi postal: Maó, 07703 o 07760

4) Telèfon: 971  35 60 50 o 971 38 34 34

5) Fax: 971 35 24 83 o 971 48 77 00

6) Correu electrònic: tecnicgestio.santarita@gmail.com

7) Direcció de Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins el quinzè dia natural després de la publicació d’aquest anunci al BOIB, en horari del registre general d’entrada del Consell Insular de Menorca. Consultes tècniques i visites al Centre, d'acord amb l'especificat en la lletra Y del Quadre de característiques del contracte.

 d) Número d’expedient: CSM 02/15

2. OBJECTE DEL CONTRACTE

a) Tipus: Serveis

b) Descripció: Contracte del servei integral de restauració del Centre Sociosanitari de Santa Rita de Ciutadella.

c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: ---

d) Lloc d’execució/lliurament: Centre Sociosanitari de Santa Rita

1) Domicili: C/ Jerònia Alzina, 43

2) Localitat i codi postal: 07760 Ciutadella

e) Termini d’execució/lliurament: QUATRE (4) anys

f) Admissió de pròrroga: Si.  DOS (2) anys

g) Establiment d’un acord marc: ---

h) Sistema dinàmic d’adquisició: ---

i) CPV (Referència de nomenclatura): 553220003 Servei d’elaboració de menjars.

3. TRAMITACIÓ I PROCEDIMENT

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: ---

d) Criteris d’adjudicació: els especificats en la lletra A, del quadre de criteris d'adjudicació del plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació, i que es resumeixen a continuació:

Fase 1. Criteris avaluables mitjançant un judici de valor (Sobre 3): Màxim 40 punts

- Oferta tècnica i metodologia de treball: fins a 40 punts

Llindar mínim per passar a la fase 2: 10 punts.

Fase 2. Criteris avaluables mitjançant fórmules (Sobre 2): Màxim 60 punts

Millor oferta econòmica: fins a 60 punts.

 4. VALOR ESTIMAT DEL CONTRACTE

DOS MILIONS TRETZE MIL VINT-I-UN EUROS (€.- 2.013.021,00),  IVA exclòs.

5. PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

a) Import net:

Pressupost Anual: TRES-CENTS TRENTA-CINC MIL CINC-CENTS TRES EUROS AMB CINQUANTA CÈNTIMS (€.- 335.503,50) IVA exclòs

b) Import total:

Pressupost Anual: TRES-CENTS SEIXANTA-NOU MIL CINQUANTA-TRES EUROS AMB VUITANTA-CINC CÈNTIMS (€. 369.053,85) IVA inclòs

6. GARANTIES EXIGIDES:

Provisional (import): ---

 Definitiva: 5% sobre l’import d’adjudicació.

7. REQUISITS ESPECÍFICS DEL CONTRACTISTA

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): Grup M Subgrup 6 Categoria C

b) Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: ---

d) Altres requisits específics: L'empresa haurà de presentar acreditació de la inscripció en el Registre General Sanitari d'Empreses Alimentàries

e) Contractes reservats: ---

8. PRESENTACIÓ D’OFERTES O DE SOL·LICITUDS DE PARTICIPACIÓ

a)  Data i hora límit de presentació: Fins el quinzè dia natural després de la publicació d'aquest anunci al BOIB, al Registre general d'entrada del Consorci Sociosanitari de Menorca. Hora límit: el fixat en l’horari del Registre d’Entrada del Consell Insular de Menorca.

b) Modalitat de presentació : presencial o correus

c) Lloc de presentació:

1. Dependències administratives del Consorci Sociosanitari de Menorca.

2. Domicili: Plaça. Biosfera, núm. 5

3. Localitat i codi postal: MAÓ, 07703

4. Adreça electrònica:---

d) Número previst d’empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): ---

e) Admissió de variants, si procedeix: ---

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos

9. OBERTURA DE LES OFERTES

a) Descripció: Meses de contractació

Obertura pública dels sobres 3, contenidors de l'oferta relativa als criteris avaluables mitjançant un judici de valor.

Obertura pública dels sobres 2, contenidors de l'oferta relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

b) Direcció: Plaça Biosfera, núm. 5

c) Localitat i codi postal: 07703 Maó

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors a través del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

10.- DESPESES DE PUBLICITAT: a càrrec de l’adjudicatari, per un import màxim de 600 euros

11. DATA D’ENVIAMENT DE L’ANUNCI AL DIARI OFICIAL DE LA UNIÓ EUROPEA: ---

12.- ALTRES INFORMACIONS:---

 

Maó, 3 de juny de 2015

La Presidenta en funcions,

Aurora Herráiz Águila