Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE BUNYOLA
Núm. 10956
Decret de Batlia 71/2015, de 23 de juny, d'assignació d'atribucions a la Junta de Govern Local
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071/2015.- Constituït l’Ajuntament en sessió extraordinària de data 13 de juny de 2015 i essent preceptiva l’existència de la Junta de Govern, per tractar-se de municipi de més de cinc mil habitants, així com preveu l’article 20.1, apartat b) de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, en relació a l’article 35 del RD 2568/1986, de 28 de novembre de 1986, mitjançant el qual s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals .
Atès l’establert als articles 23 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i en compliment del previst als articles 43, 44, 45 i 52 del RD 2568/86, de 28 de novembre de 1986, pel qual s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
En virtut de les atribucions que em confereix l’art. 23.1 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local.
DECRET:
Primer. Que la Junta de Govern Local, presidida per aquesta Batlia, estarà integrada per quatre Regidors, número de Regidors no superior al terç de número legal dels membres de la Corporació, i que a continuació es designen:
Sr. Miquel Pasqual Garcias.
Sra. Agustina Vilaret González.
Sr. Miquel Negre Cabot.
Sra. Sandra Llop Méndez.
Segon. La Junta de Govern local tendrà assignades les següents atribucions:
“d) Dirigir, inspeccionar e impulsar los servicios y obras municipales.
f) El desarrollo de la gestión económica de acuerdo con el Presupuesto aprobado, disponer gastos dentro de los límites de su competencia, ordenar pagos y rendir cuentas; todo ello de conformidad con lo dispuesto en la Ley Reguladora de las Haciendas Locales.
g) Aprobar la oferta de empleo público de acuerdo con el Presupuesto y la plantilla aprobados por el Pleno, aprobar las bases de las pruebas para la selección del personal y para los concursos de provisión de puestos de trabajo y distribuir las retribuciones complementarias que no sean fijas y periódicas.
n) Sancionar las faltas de desobediencia a su autoridad o por infracción de las ordenanzas municipales, salvo en los casos en que tal facultad esté atribuida a otros órganos.
ñ) Las contrataciones y concesiones de toda clase cuando su importe no supere el 10 por 100 de los recursos ordinarios del Presupuesto ni, en cualquier caso, los seis millones de euros incluidas las de carácter plurianual cuando su duración no sea superior a cuatro años, siempre que el importe acumulado de todas sus anualidades no supere ni el porcentaje indicado, referido a los recursos ordinarios del Presupuesto del primer ejercicio, ni la cuantía señalada.
o) La aprobación de los proyectos de obras y de servicios cuando sea competente para su contratación o concesión y estén previstos en el Presupuesto.
p) La adquisición de bienes y derechos cuando su valor no supere el 10 por 100 de los recursos ordinarios del Presupuesto ni los tres millones de euros, así como la enajenación del patrimonio que no supere el porcentaje ni la cuantía indicados en los siguientes supuestos:
La de bienes inmuebles, siempre que esté prevista en el Presupuesto.
La de bienes muebles, salvo los declarados de valor histórico o artístico cuya enajenación no se encuentre prevista en el Presupuesto.
q) El otorgamiento de las licencias, salvo que las leyes sectoriales lo atribuyan expresamente al Pleno o a la Comisión de Gobierno.
r) Ordenar la publicación, ejecución y hacer cumplir los acuerdos del Ayuntamiento.
s) Las demás que expresamente le atribuyan las leyes y aquéllas que la legislación del Estado o de las Comunidades Autónomas asignen al municipio y no atribuyan a otros órganos municipales.”
Tercer. Del present Decret es donarà coneixement al Ple en la primera sessió que celebri, notificant-se endemés, personalment als designats, i es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la signatura de la present resolució.
Ho mana i firma el Sr. Batle, Andreu Bujosa Bestard.
Bunyola, 23 de juny de 2015
Davant meu,
EL BATLE El Secretari
Andreu Bujosa Bestard Antoni Tomàs Gelabert