Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUBÍ
Núm. 10893
Règim d'indemnitzacions i assistències pels membres de la Corporació
Versió PDF
D’acord amb les disposicions vigents, es fa públic que l’Ajuntament Ple, en sessió extraordinària celebrada el dia 22 de juny de 2015, va adoptar el següent acord:
“PROPOSTA RÈGIM D’INDEMNITZACIONS I ASSISTÈNCIES PELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ.-
Es va donar lectura a la proposta de la batllia de data 19 de juny de 2015 que deia:
“D'acord amb l'establert a l'art. 74 LMRLIB, art. 75.2 LRBRL i 13 ROF, els membres de les corporacions municipals podran percebre indemnitzacions i assistències en les quanties i condicions que acordi el Ple de la corporació:
Proposo al ple l’adopció del següent acord:
1. Establir el següent règim d'indemnitzacions i assistències:
- Assistències: els membres de la Corporació que no tinguin dedicacions (Excepte el Batlle) percebran per l'assistència efectiva a les sessions dels òrgans municipals de què formin part, les següents quanties:
- Cada regidor, com a màxim podrà cobrar 490 € mensuals, per la seva assistència a òrgans municipals.
- L'assistència del secretari de la corporació o persona en qui delegui, o de qualsevol altre funcionari que a petició de la Batllia hagi d'assistir a les reunions d'òrgans col·legiats serà de 40 €/sessió.
2. Aquest acord tindrà efectes de dia 22 de juny de 2015.”
El que es fa públic per a general coneixement.
Llubí, 23 de juny de 2015.
La Batllessa,
Magdalena Perelló Frontera