Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE LLUBÍ

Núm. 10893
Règim d'indemnitzacions i assistències pels membres de la Corporació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb les disposicions vigents, es fa públic que l’Ajuntament Ple, en sessió extraordinària celebrada el dia 22 de juny de 2015, va adoptar el següent acord:

 

“PROPOSTA RÈGIM D’INDEMNITZACIONS I ASSISTÈNCIES PELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ.-

Es va donar lectura a la proposta de la batllia de data  19 de juny de 2015 que deia:

“D'acord amb l'establert a l'art. 74 LMRLIB, art. 75.2 LRBRL i 13 ROF, els membres de les corporacions municipals podran percebre indemnitzacions i assistències en les quanties i condicions que acordi el Ple de la corporació:

  • Les indemnitzacions les poden rebre tots els membres de la Corporació (inclòs els que ocupen càrrecs en règim de dedicació exclusiva o parcial) per les despeses ocasionades en l'exercici del càrrec quan siguin efectius i prèvia justificació documental.
  • Les assistències les podran rebre, per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats de què formin part, els membres de la Corporació que no tinguin dedicació exclusiva ni parcial, en la quantia que assenyali el Ple, tenint en compte les peculiaritats de la gestió dels serveis públics prestats per l'Administració local.

Proposo al ple l’adopció del següent acord:

1. Establir el següent règim d'indemnitzacions i assistències:

  • Indemnitzacions: les indemnitzacions les poden rebre tots els membres de la Corporació  per les despeses ocasionades en l'exercici del càrrec quan siguin efectius i prèvia justificació documental, segons les normes administratives i les que aprovi el Ple.

- Assistències: els membres de la Corporació que no tinguin dedicacions (Excepte el Batlle)  percebran per l'assistència efectiva a les sessions dels òrgans municipals de què formin part, les següents quanties:

  1. Sessions de Ple: 100 €/sessió
  2. Sessions de la Junta de govern local: 100 €/sessió
  3. Sessions de les Comissió  Especial de Comptes: 90 €/sessió
  4. Sessions de les Comissions Informatives (Especial de Comptes):  90 €/sessió

- Cada regidor, com a  màxim podrà cobrar 490 € mensuals, per la seva assistència a òrgans municipals.

-  L'assistència del secretari de la corporació o persona en qui delegui, o de qualsevol altre funcionari que a petició de la Batllia hagi d'assistir a les reunions d'òrgans col·legiats serà de  40 €/sessió.

2. Aquest acord tindrà efectes de dia 22 de juny de 2015.”

El que es fa públic per a general coneixement.

Llubí, 23 de juny de 2015.

La Batllessa,

Magdalena Perelló Frontera