Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 10026
Bases que han de regir la convocatòria d’una subvenció en matèria de prevenció i de reciclatge de residus sense ànim de lucre 2015
Versió PDF
De conformitat amb allò previst als articles 59.6.b i 60 de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions publiques i procediment administratiu comú, de 26 de novembre i de l’art 15 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre que aprova el Text Refós de la Llei de Subvencions a continuació es fa públic l’acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa de data 22 de maig de 2015 per la qual s’aproven la convocatòria i les bases reguladores d’una línea de subvencions per a projectes en materia de prevenció de residus i reciclatge.
Bases que han de regir la convocatòria d’una subvenció en matèria de prevenció i de reciclatge de residus sense ànim de lucre 2015
1. Justificació
En matèria de residus domèstics, la Llei 22/2011, de 28 de juliol, de residus i sòls contaminats, al seu article 8 estableix la jerarquia de residus, en la qual la prevenció i el reciclatge estan al primer i tercer lloc. A l’article 12.5 disposa que les entitats locals poden gestionar en matèria de prevenció de residus. El Pla Director Sectorial per a la Gestió de Residus Urbans d’Eivissa i Formentera (PDSGRUEF), aprovat mitjançant Decret 46/2001, de 30 de març, té, com a màxima prioritat, la prevenció dels residus, i en segon lloc, el seu reciclatge.
Així, es desprèn la necessitat de fomentar, des de l’administració, la prevenció i reciclatge dels residus. Des del Departament de Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa (CIE en endavant), es vol premiar la promoció de projectes enfocats en la prevenció i el reciclatge dels residus per part de les entitats socials.
2. Objecte i beneficiaris
2.1. La finalitat principal d’aquesta subvenció és fomentar la prevenció i el reciclatge de residus domèstics i, per tant, contribuir a assolir una gestió més sostenible i un estalvi de recursos naturals i, al mateix temps, donar compliment als objectius establerts a la normativa vigent.
2.2. L’objecte d’aquesta convocatòria és fomentar la implantació de projectes de prevenció i/o reciclatge de residus domèstics que incloguin actuacions en els següents àmbits:
a.-Dependències pròpies.
b.-Projectes dirigits a la ciutadania.
Les actuacions subvencionables en els diferents àmbits poden ser:
a.-Ambientalització de compres (establiment de pautes de compra amb criteris de prevenció i reciclatge/reciclabilitat).
b.-Actuacions per a la prevenció de la publicitat i premsa gratuïta, i del paper que no constitueix envàs en general.
c.-Promoció de la reparació i reutilització d’equips i productes (mercats de segona mà, proves pilot de bolquers reutilitzables, etc.).
d.-Actuacions per a l’estalvi d’envasos (foment de la reutilització de bosses o d’altres elements, evitar el sobreembalatge, afavorir els sistemes de dipòsit, devolució i retorn, etc.).
e.-Campanyes de conscienciació de prevenció i/o de reciclatge generals o específiques (promoció del consum immaterial, promoció de bones pràctiques i ús responsable del paper, conscienciació del malbaratament alimentari, etc.).
f.-Elaboració de materials didàctics (vídeos, audiovisuals, etc.).
g.-Tallers per reciclar residus i convertir-los en nous objectes útils.
h.-Altres actuacions relacionades amb l’objecte de la convocatòria.
2.3. Característiques de les actuacions objecte de subvenció:
a.-Han d’estar exclusivament centrades en la prevenció i/o el reciclatge de residus domèstics.
b.-Han d’estar clarament definides, tant des del punt de vista tècnic com econòmic, han de presentar un pressupost justificat, i han de ser perfectament quantificables, avaluables i controlables tant en la fase de valoració com en la de seguiment.
c.-Els missatges que es difondran han d’incloure els beneficis ambientals de la prevenció i/o el reciclatge dels residus i la forma de realitzar les accions de prevenció i/o de reciclatge.
d.-Els elements de difusió que es realitzin en el marc del projecte duran el distintiu del beneficiari de la subvenció i el del Consell Insular d’Eivissa, que es pot consultar a la pàgina web del CIE www.conselldeivissa.es.
e.-Seran subvencionables el personal propi, el material i altres despeses necessàries per a la realització de les actuacions de prevenció i/o de reciclatge projectades, incloses les campanyes de difusió i d’informació del projecte de prevenció i/o reciclatge.
f.-Queden expressament excloses d’aquesta convocatòria de subvenció la compra de material reciclat (per exemple, els consumibles d’oficina), les despeses generals i les despeses indirectes. També queden exclosos els gots, els plats, els coberts i les tasses reutilitzables i/o compostables, i les fonts d’aigua, els premis i els regals no relacionats amb la prevenció i/o innecessaris.
2.4. Poden concórrer a aquesta convocatòria les entitats i associacions sense ànim de lucre de l’illa d’Eivissa que vulguin dur a terme un projecte de prevenció de residus. Poden ser associacions ecologistes, associacions de vesins, comunitats de propietaris, associacions de mares i pares d’alumnes, etc.
3. Consignació pressupostària
La quantitat màxima que es destina a la present convocatòria és de 50.000 € (cinquanta mil euros) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 1700 48900. L’import màxim per beneficiari és de 16.000 €.
4. Iniciació, instrucció i resolució dels expedients
4.1. L’òrgan competent per a l’aprovació de la present convocatòria és el Consell Executiu, en virtut del que disposa el Decret de Presidència de 4 de juliol de 2011 (BOIB núm. 104 de 07/07/2011) de determinació de les atribucions corresponents dels diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa, en el seu punt segon, apartat d.
4.2. El Departament de Mobilitat, Interior i Medi Ambient serà el competent per instruir el procediment de tramitació dels expedients de sol·licitud de les ajudes regulades en aquesta convocatòria. Es constituirà una comissió avaluadora integrada per un President, un Secretari i tres vocals, la designació dels quals es publicarà un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds al tauler d’anuncis del Consell Insular. Aquesta comissió emetrà un informe tècnic sobre la base del qual es formularà la proposta de resolució. Prèviament a l’emissió de l’informe tècnic, la comissió avaluadora podrà realitzar els controls necessaris per verificar el compliment dels termes establerts en la present convocatòria.
4.3. Les ajudes es concediran, o en el seu cas es denegaran, mitjançant resolució provisional motivada del Consell Executiu, a proposta del titular de la Conselleria de Mobilitat, Interior i Medi Ambient i, en el cas de concessió, es fixarà amb caràcter definitiu la quantia individual de l’ajuda concedida. Una vegada notificada la resolució, es concedirà un termini de 10 dies perquè els interessats formulin les al·legacions que estimin oportunes. Després d’aquest termini, el Consell Executiu formularà la resolució definitiva a proposta del titular de la Conselleria competent en Medi Ambient.
4.4. Les sol·licituds d’ajuda s’hauran de resoldre en el termini màxim de dos mesos, comptadors des del dia següent a l’últim dia hàbil per a la presentació de les sol·licituds; transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la petició s’haurà d’entendre desestimada. D’acord amb l’article 59.6.b) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, la resolució de concessió de les ajudes s’exposarà al tauler d’anuncis de la seu del CIE i a la pàgina web www.conselldeivissa.es, fent referència al nombre de registre d’entrada de la sol·licitud.
4.5. La resolució de concessió podrà incloure una relació ordenada de totes les sol·licituds que, d’acord amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases reguladores per adquirir la condició de beneficiari, hagin estat desestimades per sobrepassar la quantia màxima del crèdit fixat a la convocatòria.
4.6. L’atorgament de la subvenció comporta l’obligació per part del beneficiari d’executar el projecte i realitzar l’activitat que basa la concessió de la subvenció.
5. Règim de les ajudes
El procediment de les ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva.
Cada sol·licitant només pot concórrer a la convocatòria individualment per un concepte, i en cap cas, conjuntament amb altres entitats a través d’un altre tipus d’organització.
El pagament de la subvenció concedida quedarà condicionat a la implantació del projecte presentat i aprovat pel qual ha estat concedida.
L’import de les subvencions concedides en cap cas pot ser d’una quantia que, aïlladament o en concurrència amb subvencions d’altres entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, superi el cost de l’activitat que durà a terme el beneficiari.
Les subvencions que s’atorguin tenen caràcter ocasional i no generen cap dret a continuïtat en l’assignació de finançament per a exercicis posteriors.
Aquesta subvenció és compatible amb altres subvencions, sempre que l’import total de les ajudes no superi l’import total del projecte.
6. Requisits dels sol·licitants
Per ser beneficiari de les ajudes que es preveuen en la següent convocatòria, les persones físiques o jurídiques sol·licitants hauran de complir amb els següents requisits generals:
a.-Estar al corrent de les seues obligacions econòmiques amb el CIE. El CIE comprovarà d’ofici aquest requisit una vegada formulada la sol·licitud d’ajuda.
b.-Estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
c.-L’àmbit territorial de les actuacions serà l’illa d’Eivissa.
d.-Els requisits específics que es detallen en la base 2.3.
e.-No podran ser beneficiaris de les subvencions les entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes en els apartats 1 i 2 de l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears i de l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
f.-Els beneficiaris hauran de complir les obligacions previstes a l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.
7. Documentació a presentar
En el termini de 20 dies a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquestes bases al BOIB, els interessats hauran de presentar:
a.-Instància dirigida a la Consellera de Mobilitat, Interior i Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa, avda. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa (Illes Balears), degudament firmada, que es presentarà per registre general d’entrada. Hi haurà disponible un model normalitzat de sol·licitud a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa http://www.conselldeivissa.es, que és el que figura a l’annex I, i és necessari presentar el document original. Les sol·licituds de subvenció hauran d’incloure amb detall els conceptes pels quals es concorre a la convocatòria i que, en tot cas, hauran de ser coherents amb l’objecte de la convocatòria.
b.-La presentació de la sol·licitud d’ajuda comportarà l’autorització del sol·licitant perquè el CIE obtingui la comprovació del compliment dels requisits establerts a l’apartat 6.b. mitjançant certificats telemàtics, sempre que tècnicament sigui possible. No obstant això, el sol·licitant podrà denegar-hi expressament el consentiment; en aquest cas s’haurà d’aportar la certificació en els termes previstos. Es podrà simplificar l’acreditació d’aquest compliment mitjançant la presentació de declaració responsable (model normalitzat a l’annex II), en els casos que descriu l’article 24 del RD 887/2006, de 21 de juliol, mitjançant el qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En el cas que l’ajuda sol·licitada superi els 3.000 euros s’hauran de presentar certificats que acreditin aquests aspectes.
c.-Sempre que no s’hagi presentat amb anterioritat, s’haurà de presentar imprès de sol·licitud de transferència bancària, emplenat i segellat pel director/per la directora de l’entitat bancària corresponent (model normalitzat a l’annex III).
d.-Declaració responsable de no incórrer en les prohibicions que s’esmenten al punt 6.e (model normalitzat a l’annex IV).
e.-Còpia compulsada del NIF o CIF del sol·licitant, document acreditatiu del poder amb el qual actua el representant del sol·licitant, i còpia compulsada del seu DNI.
f.-En el cas que sigui una entitat que representa a diversos associats la que presenta la sol·licitud, serà necessari adjuntar un llistat de les entitats a les quals representa, y acreditar que actua en el seu nom i representació.
g.-Documentació acreditativa de la seua inscripció en el registre competent i còpia compulsada de l’escriptura de constitució i dels seus estatuts.
h.-Apartat tècnic, explicant les característiques tècniques i econòmiques del projecte, d’acord amb les dades exigides al document que es pot trobar a la pàgina web www.conselldeivissa.es i a l’annex V.
i.-Declaració de l’existència d’altres subvencions o ajudes públiques o privades sol·licitades per al projecte, amb indicació de la quantia sol·licitada, el percentatge que suposa del cost total del projecte, si estan en fase de sol·licitud o concessió i amb càrrec a quina entitat pública o privada s’han sol·licitat (model disponible a www.conselldeivissa.es). En cas que no s’hagin sol·licitat altres ajudes o subvencions, serà necessari declarar aquest fet.
El CIE podrà demanar tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud. No serà necessari aportar la documentació que ja consti en poder del CIE sempre que es trobi vigent, però s’haurà d’indicar la referència de l’expedient administratiu en què consta.
La presentació de la sol·licitud degudament firmada comporta la plena acceptació d’aquestes bases i la submissió a aquestes.
8. Selecció de beneficiaris i valoració
La selecció dels beneficiaris es realitzarà pel procediment de concurrència competitiva, mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat i l’efecte d’establir una prelació entre elles d’acord amb els criteris de valoració establerts a continuació, i adjudicar subvenció, fins a 16.000 € i fins el 100 % de l’import del projecte (IVA inclòs), a aquelles que hagin obtingut major valoració en aplicar-se els següents criteris, i fins exhaurir la partida pressupostària destinada a aquesta línia de subvencions. La Comissió avaluadora puntuarà cada projecte d’acord amb els següents criteris:
a.-El grau d’interès que suposin les actuacions proposades per a la millora en la prevenció i el reciclatge de residus de l’illa d’Eivissa. Es valorarà aquest interès en funció del benefici aportat a l’Administració, tant a nivell de Consell Insular com local, per tractar-se d’una acció inclosa entre les seues prioritats, i de l’abast o repercussió de l’acció projectada. S’adjudicaran fins un màxim de 40 punts.
b.-La qualitat del projecte presentat a l’Apartat Tècnic inicial. Es valorarà aquesta qualitat en funció de la concreció dels seus objectius, l’explicació detallada de les actuacions, el desenvolupament de la metodologia, la idoneïtat dels recursos humans i la presentació dels suports documentals en els quals es basarà el treball. S’adjudicaran fins un màxim de 30 punts.
c.-La relació del cost del projecte amb el treball presentat i desenvolupat. S’adjudicaran fins un màxim de 30 punts.
Per cada punt obtingut, es comptarà un punt percentual (és a dir, si se li atorguen 75 punts, equivaldrà a un 75 % de l’import sol·licitat).
Per determinar la quantia de les subvencions s’estableixen els següents criteris:
-Partint de l’entitat que major puntuació ha obtingut i seguint ordre decreixent de puntuació s’atorgarà el 100 % de l’import total sol·licitat (màxim 16.000 € per entitat), fins esgotar la dotació pressupostària.
-En cas de no arribar la quantitat total per pagar tots els imports sol·licitats, es tendran en compte les puntuacions per pagar només el percentatge corresponent a aquestes puntuacions, en l’ordre resultant, i fins que s’exhaureixi la quantitat disponible.
Excepcionalment, si la quantitat total no s’exhaureix amb els projectes als quals se’ls hi ha atorgat la subvenció corresponent, la comissió avaluadora pot decidir el prorrateig de la quantitat restant entre els beneficiaris, sempre de manera proporcional a les puntuacions obtingudes.
9. Justificació i pagament de la subvenció
9.1. La justificació de la subvenció es farà en una sola vegada en el moment de finalització del projecte i, com a màxim, fins el 30 d’octubre de 2015. Inclourà la totalitat del projecte, tot i que no s’hagi subvencionat el 100%.
9.2 Es consideraran despeses justificables les que siguin efectivament realitzades i pagades fins a la data límit de justificació, sempre que es tracti d’actuacions incloses en els projectes subvencionats per la present convocatòria.
9.3 Per justificar la subvenció, el beneficiari haurà de presentar al Consell Insular d’Eivissa:
a.-Instància, degudament formalitzada, dirigida al titular de la Conselleria de Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa. Ha de quedar constància de la data de lliurament de la justificació de la subvenció a l’Administració mitjançant el registre d’entrada.
b.-Document de memòria justificativa de la subvenció normalitzat, que el facilitarà el Consell Insular d’Eivissa i també estarà disponible a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa http://www.conselldeivissa.es (figura a l’annex VI); amb l’explicació de com s’han utilitzat els materials o conceptes subvencionats i de com s’ha desenvolupat el projecte (actuacions realitzades, objectius assolits, indicadors de seguiment i avaluació, així com qualsevol altre aspecte tècnic, econòmic o de durada important per a la valoració). Aquest model haurà d’estar firmat pel representant legal de l’entitat i hi haurà de constar:
1. Dades del beneficiari de la subvenció.
2. Dades de la persona de contacte.
3. Import de la justificació i del total atorgat.
4. Relació de la documentació justificativa que s’adjunta, de la qual serà necessari annexar els documents.
5. Certificació de que l’import que es justifica s’ha destinat íntegrament a finançar l’actuació per a la qual fou concedida la subvenció, que ha estat realitzada amb compliment de totes les obligacions imposades a les bases reguladores de la seua concessió.
6. Certificació de que la quantia de l’aportació efectuada pel Consell Insular d’Eivissa, conjuntament amb la resta de fonts específiques de finançament de l’actuació, no supera el cost total d’aquesta.
7. Certificació de que l’import imputat a la justificació únicament inclou la part d’IVA no deduïble pel beneficiari.
8. Relació numerada de les despeses realitzades justificatives de la subvenció atorgada amb identificació del creditor, número de factura, data de factura, descripció de la factura que concreti els conceptes que inclou d’acord amb el projecte presentat i la resolució d’atorgament, la data de pagament efectiu i l’import que es justifica amb cada document, desglossant l’import base, l’IVA i l’import total. Així mateix, s’ha de fer constar l’import que s’imputa a la justificació d’acord amb els imports i els percentatges màxims establerts al projecte i a la resolució d’atorgament i considerant únicament l’IVA no deduïble. Aquesta relació haurà d’anar agrupada en funció del concepte del pressupost que es presentà al moment de demanar la subvenció.
9. Per al cas de les actuacions realitzades amb personal de la mateixa entitat, serà necessari indicar el personal assignat a cada tasca i la seua valoració econòmica desglossada.
c.-Així mateix, serà necessari adjuntar original i còpia compulsada de les factures, així com originals i fotocòpies compulsades dels rebuts corresponents a la despesa realitzada a nom del beneficiari; no serà necessària, però, la presentació dels justificants de pagaments.
Un cop el Consell Insular d’Eivissa hagi verificat l’elegibilitat, es procedirà a diligenciar i retornar els originals i, si procedeix, a compulsar les còpies que quedaran incorporades a l’expedient. Les factures hauran de concretar suficientment els conceptes inclosos i les seues característiques, per tal de comprovar que s’ajusten als requisits de la convocatòria i als conceptes subvencionats. En el cas d’exempció de l’IVA, s’acreditarà suficientment la concessió d’aquesta exempció. Es procedirà de la mateixa manera en cas que no es practiqui la retenció de l’IRPF. Així mateix, per justificar les actuacions realitzades amb personal propi, serà necessari adjuntar originals o còpia compulsada dels TC1 i TC2 del personal dedicat a les tasques detallades.
d.-Descripció, mesures i fotografies del material elaborat per a l’execució del projecte.
e.-Sempre que sigui possible, es publicitarà la participació del Consell Insular a la difusió del projecte, en aquest cas, caldrà aportar documentació que acrediti aquesta publicitat.
10. Reintegrament de l’ajuda percebuda
En base al que disposa l’article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de subvencions; en els casos que recull l’esmentat article, pertocarà iniciar un procediment de reintegrament, total o parcial, de les quantitats rebudes i l’exigència de d’interès de demora des del moment del pagament de la subvenció fins a la data de la resolució per la qual s’acordi el reintegrament.
11. Publicitat i vigència
Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i entrarà en vigor a l’endemà de la seua publicació.
Eivissa, 2 de juny de 2015
El Secretari Tècnic de l’Àrea de Interior, Turisme i Esports
Agustín Goerlich López
ANNEX I.- Veure document adjunt
ANNEX II.-
DECLARACIÓ RESPONSABLE
El Sr./La Sra:
amb DNI / NIF :
Actuant en nom i representació de l’entitat:
amb CIF:
DECLAR
- Que estic al corrent de les obligacions tributàries amb les següents administracions: Comunitat Autònoma i l’Administració de l’Estat, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.
- Que tenc coneixement que el falsejament de la declaració responsable que s’adjunta com a annex suposarà l’obligació de pèrdua del dret a obtenir aquesta subvenció.
(signatura del/de la sol·licitant)
Eivissa, ......... d ............................ de 20.....
ANNEX III.- Imprès de sol·licitud de transferència bancària per a pagament de la tresoreria del Consell Insular d’Eivissa: www.conselldeivissa.es
ANNEX IV.-
DECLARACIÓ RESPONSABLE
Jo, ............................................................., amb D.N.I.: ......................., actuant en representació de l’entitat ........................................................................., amb C.I.F.: .........................., i domicili a ......................................................................., municipi de ........................................., declar que no estic incurs en cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions d’acord amb el que estableix l’article 13 de la llei de subvencions 38/2003 de 17 de novembre, circumstàncies que s’enumeren a continuació:
1- Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajuts públics.
2- Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estar inhabilitats conforme a la Llei concursal sense que s’hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.
3- Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l’Administració.
4- Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d’altres persones jurídiques, estiguin sotmesos en algun dels supòsits de la Llei 5/2006 de 10 d’abril, de regulació dels conflictes d’interessos dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l’Administració General de l’Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.
5- No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament.
6- Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.
7- No estar al corrent de pagament d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.
8- Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària.
D’acord amb l’article 13.3 d’aquesta llei no podran obtenir la condició de beneficiàries de subvencions regulades en aquesta llei les associacions sotmeses en les causes de prohibició previstes en els apartats 5 i 6 de l’article 4 de la Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Decret d’Associació o per haver-se suspès el procediment administratiu d’inscripció per trobar-se indicis racionals d’il·licitud penal, article 30.4 de la mateixa llei, mentre no recaigui sentència judicial ferma en virtut de la qual pugui practicar-se la inscripció en el corresponent registre. Situació a la que no m’hi trob sotmès, ni l’entitat a la qual represent.
Signat:
Data:
ANNEX V.-
APARTAT TÈCNIC
1. Dades del responsable tècnic del projecte
Nom i cognoms, NIF, càrrec, adreça, codi postal i municipi, telèfon, correu electrònic:
2. Dades tècniques del projecte
- Nom
- Introducció: breu descripció de la finalitat de l'entitat; situació actual en relació als darrers anys de la generació de residus domèstics; antecedents d'actuacions en prevenció i/o reciclatge de residus que s'han dut a terme; motiu pel qual decideix impulsar aquest projecte de prevenció i/o reciclatge de residus; altres.
- Objectius del projecte i les seues actuacions: objectius qualitatius i quantitatius, entesos aquests com a quantitat de residus totals o d'un tipus en particular que es vol reduir, expressats en % i en kg.
- Actuacions que es duran a terme: explicar les actuacions que es duguin a terme, dins de cada actuació especificar àmbits (dependències pròpies, comerços, etc.). Al final de cada actuació explicar breument la metodologia, el material a realitzar, la durada de l'actuació, etc.., per tal d'assolir els objectius plantejats.
- Indicadors de seguiment i d’avaluació: plantejar els indicadors de seguiment de la implantació del projecte i d'avaluació de l'assoliment dels objectius que s'obtindran al finalitzar el projecte.
- Cronograma i durada del projecte: durada total i per actuació, expressat en mesos i/o setmanes.
- Abast del projecte: relació i/o nombre de dependències i instal·lacions implicats al projecte, relació i/o nombre de membres implicats al projecte, explicació del temps que durarà l’actuació o els seus efectes una vegada finalitzat el projecte.
3. Dades econòmiques del projecte
- Personal propi: especificar per a cada treballador/a categoria laboral, hores totals que dedicarà, euros/hora, euros totals, i breu resum de les tasques que realitzarà.
- Material: especificar per a cada material el nom, les unitats, euros/unitat, cost sense IVA, % IVA, l’IVA, euros totals, i breu explicació de cadascun dels materials.
- Altres despeses, com personal extern i altres: descripció, unitats, euros/unitat, cost sense IVA, % IVA, l’IVA, euros totals, i breu justificació d’aquestes despeses en relació al projecte.
- Subtotals: subtotal personal propi, subtotal material, subtotal altres despeses, i pressupost total.
- Percentatge de subvenció que se sol·licita sobre el pressupost total.
- Fonts de finançament.
- Liquidació d’ingressos i despeses del projecte.
4. Informació complementària (que es consideri d’interès per a la valoració del projecte).
ANNEX VI.-
MODEL DE MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DE LA SUBVENCIÓ
1. Dades del beneficiari
Nom de l’ens sol·licitant, NIF, adreça, codi postal i municipi, telèfon, correu electrònic.
Nom de la persona de contacte, DNI, càrrec, adreça, codi postal i municipi, telèfon, correu electrònic.
2. Dades tècniques del projecte
- Nom i breu descripció de com s’ha desenvolupat el projecte.
- Actuacions realitzades en cada àmbit: explicar les actuacions que s’han realitzat, i l’àmbit (dependències pròpies, comerços, etc.). Al final de cada actuació realitzada, explicar breument la metodologia, el material a utilitzar, la durada de l'actuació, etc. Adjuntar documentació d’acord amb la base 9.3 e) de la convocatòria.
- Objectius i indicadors de seguiment i d’avaluació: d’acord amb els objectius qualitatius i quantitatius en % i en kg de cada residu que es volia reduir, segons el projecte plantejat, explicació de quins s’han aconseguit i en quina mesura, amb càlcul dels indicadors plantejats al projecte.
- Cronograma i durada del projecte: durada total i per actuació, expressat en mesos i/o setmanes, d’acord amb l’execució real de cada actuació.
- Abast del projecte: relació i/o nombre de dependències i instal·lacions implicats al projecte, relació i/o nombre de membres implicats al projecte, explicació del temps que durarà l’actuació o els seus efectes una vegada finalitzat el projecte.
3. Dades econòmiques del projecte
- Despeses: relació de cada despesa, fent constar tota la informació que s’estableix a la base 9.3. b) 8. i 9.3. b) 9. de la convocatòria. Així mateix, s’ha d’adjuntar (en el mateix ordre de la relació), tota la documentació corresponent segons la base 9.3. c) de la convocatòria, així com la certificació especificada a la base 9.3. b) 7.
- Subtotals: subtotal personal propi, subtotal material, subtotal altres despeses, i pressupost total.
- Import de la justificació i del total atorgat. Adjuntar documentació segons la base 9.3. b) 5.
- Fonts de finançament.
- Liquidació d’ingressos i despeses del projecte. Adjuntar documentació segons la base 9.3. b) 6.
4. Informació complementària (que es consideri d’interès per a la valoració del projecte).
5. Relació de tota la documentació justificativa que s’adjunta
6. Data, signatura, segell