Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 9676
Sanitat.- Solars.- 118/12-S.- Notificació resolució

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per no haver-se pogut realitzar la preceptiva notificació al següent titular:  Jaime Obrador Servera, en el domicili que consta a l’expedient núm. 118/12-S,  no haver contestat als avisos deixats i/o no tenir-ne coneixement d’altre on dur-les a terme, pel present edicte se comunica que en relació  a l'expedient que es tramita a l’Àrea de Salut i Medi Ambient com a conseqüència d’un solar amb anomalies sanitàries, mitjançant Decret s’ha resolt:

Decret de Batlia  nº. 2015005434 de 30 de març de 2015,  relatiu al solar  ubicat al  C/ Rosa, 94 Pge. Son Olivaret  (ref. cadastral: polígon 50 parcel.la 299), de Palma-  Exp. 118/12 – S.

2.- Continuar l’expedient 118/12-S i ordenar  a  Jaime Obrador Servera, com a titular de la  parcel·la ubicada  al C/ Rosa, 94, Pge. Son Oliveret (ref. Cadastral:polígon 50 parcel·la 299), de Palma, que en el termini de quinze dies comptats a partir de la recepció de la notificació del present Decret, procedeixi a realitzar la seva neteja i sanejament, per tal d’eliminar les anomalies sanitàries comprovades, així com a mantenir-la en tot moment en les degudes condicions higiènic-sanitàries, i lliure de rates i insectes, per tal d’evitar les anomalies sanitàries, que com les denunciades, es puguin generar. 3.- Apercebre a Jaime Obrador Servera, en cas que no complís el que se li ha ordenat en el termini assenyalat, de l’execució subsidiària per part d’aquest Excm. Ajuntament, essent les despeses a càrrec del denunciat i essent responsable dels danys i perjudicis que poguessin produir-se. 4.- Comunicar per escrit a aquest Ajuntament la data d’esmena de les deficiències observades, a l’objecte de l’oportuna comprovació. 5- Donar trasllat al Servei de Sanitat de l’informe del Servei d’ Inspecció Mediambiental de dia 11/3/15, pel seu coneixement i als efectes oportuns.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant  el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb l'article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

 

Palma, a 29 / maig / 2015

 

LA CAP DE DEPARTAMENT

Rosa Llinás Bosch