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Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 9494
Correcció d’errades detectades a la versió castellana, de la resolució de la consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca de 13 de maig de 2015, sobre la convocatòria per a constituir dues borses de la subescala, classe o categoria de mecànic-a supervisor-a per al Servei d’Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) per al procediment extraordinari i l’específic de selecció, respectivament, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants del Consell de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La consellera executiva en funcions, del Departament d’Hisenda i Funció Pública ha dictat en data d’avui la següent resolució:

“El dia 23 de maig es va publicar al BOIB núm. 77  la Resolució de la consellera d’Hisenda i Funció Pública de dia 13 de maig de 2015 per a constituir dues borses de la subescala, classe o categoria de mecànic-a supervisor-a per al servei d’ITV mitjançant el sistema de concurs de mèrits, en la que s’ha detectat, a la versió castellana, una errada que cal esmenar.

L’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, faculta les Administracions Públiques per rectificar, en qualsevol moment, les errades materials, de fet o aritmètiques existents als seus actes.

Per tot això, en virtut de les atribucions que m'han conferit,

RESOLC

Primer. Rectificar l’errada continguda a la versió castellana, de la Resolució de dia 13 de maig de 2015 a l’annex I, en la forma que s’assenyala a continuació

On diu:

ANEXO I

“BASES GENERALES PARA LA CONVOCATORIA DE DOS BOLSAS..............................

GRUPO O SUBGRUPO: C1

FUNCIONES GENERALES

• Inspeccionar visualmente las reformas de vehículos e inspeccionar y comprobar documentación para cambios de matrículas o para nuevas matriculaciones en vehículos nuevos carrozados.

• Tramitar salidas agrícolas y hacer las inspecciones con la unidad móvil agrícola mediante el programa informático: inspección visual de agrícola.

• Realizar las inspecciones de los taxímetros.

• Gestionar la documentación aportada mediante el programa de gestión de inspección técnica de vehículos: comprobar si es la correcta, introducir los datos en el ordenador, imprimir las fichas técnicas, firmar diligencias en la tarjeta de inspección técnica, archivar los expedientes de reformas y matriculación, comprobar el pago de las tasas...

• Atender al público en cuanto a consultas técnicas sencillas de vehículos.

REQUISITOS

a) Poseer la nacionalidad española, sin perjuicio de lo que dispone el artículo 57 de la Ley 7 /2007, de 12 de abril del Estatuto básico del empleado público.

b) Tener 16 años cumplidos y no haber alcanzado la edad de jubilación forzosa.

c) Estar en posesión del título de Técnico auxiliar de electromecánica de vehículos o equivalente, o en condiciones de obtenerlo en la fecha que finalice el plazo de presentación de solicitudes.

d) No padecer enfermedad ninguna y poseer las capacidades físicas y psíquicas que sean necesarias para el ejercicio de las funciones del cuerpo al que corresponde la bolsa.

e) No haber sido separado mediante expediente disciplinario del servicio de ninguna Administración Pública, ni hallarse inhabilitado para el empleo o el ejercicio de la función pública.

f) Poseer el carné de conducir B.

g) Poseer el certificado de conocimientos de lengua catalana nivel A2 o equivalente.”

Ha de dir:

ANEXO I

“BASES GENERALES PARA LA CONVOCATORIA DE DOS BOLSAS..............................

GRUPO O SUBGRUPO: B

FUNCIONES GENERALES

  • Supervisar los trabajos en línea que realizan los mecánicos y colaborar con ellos.
  • Conocer y aplicar la normativa vigente para la Inspección Técnica de Vehículos.
  • Hacer inspecciones técnicas y firmar las diligencias en la tarjeta de inspección técnica
  • Controlar y revisar la documentación que forma parte del expediente de reforma o de matriculación en colaboración con la persona responsable de la sección, con la aplicación de los procedimientos del Manual de reformas y matriculación.
  • Informar a la persona responsable de la sección, de las anomalías detectadas en la revisión de expedientes e introducir los datos en el programa de gestión de inspección técnica de vehículos.
  • Atender las consultas técnicas del público.
  • Dar el visto bueno a la tramitación de expedientes de matriculación.
  • Hacer la relación diaria de los vehículos revisados e informar al archivo

REQUISITOS

a) Poseer la nacionalidad española, sin perjuicio de lo que dispone el artículo 57 de la Ley 7 /2007, de 12 de abril del Estatuto básico del empleado público.

b) Tener 16 años cumplidos y no haber alcanzado la edad de jubilación forzosa.

c) Estar en posesión, o en condiciones de obtenerlo en la fecha que finalice el plazo de presentación de solicitudes, del título de Técnico Superior en Automoción.

d) No padecer enfermedad ninguna y poseer las capacidades físicas y psíquicas que sean necesarias para el ejercicio de las funciones del cuerpo al que corresponde la bolsa.

e) No haber sido separado mediante expediente disciplinario del servicio de ninguna Administración Pública, ni hallarse inhabilitado para el empleo o el ejercicio de la función pública.

f) Carnet de conducir B.

g) Conocimientos de lengua catalana nivel B2  (antiguo nivel B).”

Segon.- Concedir un nou termini de 15 dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució al BOIB, perquè les persones interessades puguin presentar una instància sol·licitant prendre part en la present convocatòria.

No caldrà que les persones aspirants que hagin presentat instància a la convocatòria publicada al BOIB núm. 77, de dia 23 de maig de 2015, l’hagin de tornar a presentar, sense perjudici que, dins el nou termini assenyalat a aquesta convocatòria, puguin adjuntar nous mèrits amb una nova instància.

Tercer.- Ordenar a la Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública que publiqui aquesta Resolució en el BOIB.

Quart. -Donar trasllat d’aquesta Resolució, a la Junta de Personal, publicar-la en el tauler d’edictes de la Llar de la Infància (c/ del General Riera, 113, Palma) i, a efecte informatiu, en el web del Consell de Mallorca.

Contra aquesta Resolució que no exhaureix la via administrativa es pot interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca, dins el termini d’un mes, a partir del dia següent al de la publicació de la present Resolució en el BOIB.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de 2 mesos, a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació del recurs esmentat.

Un cop transcorregut 3 mesos des de la interposició del recurs sense que se n’hagi notificat la resolució, es pot interposar el recurs contenciós administratiu, contra la desestimació presumpta del recurs d’alçada, sense limitació temporal, mentre no hi hagi resolució expressa.

No obstant això, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb el que s’estableix en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i en la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.”

  

Palma, 25 de maig de 2015

EL SECRETARI TÈCNIC, EN FUNCIONS, D’HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA
(per delegació segons resolució de 16/09/2013)
Matias Veñy Orell