Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 9194
Resolució de la presidenta del Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears sobre la convocatòria de la borsa de personal laboral no permanent per a distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Fets
1. A proposta de la Junta Directiva del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, en la sessió de dia 21 de maig de 2015, va aprovar les bases i la convocatòria de la borsa de personal laboral no permanent per a distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
2. D’acord amb el que disposa l’article 16.2 de la Llei 8/2013, de 23 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2014 (BOIB núm. 181, de 31 de desembre de 2013), la contractació de personal temporal ha de tenir lloc en casos excepcionals i per cobrir necessitats urgents i inajornables i requereix les autoritzacions prèvies del director general de Pressuposts i Finançament i del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.
3. El 27 de març de 2015, el director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis va emetre un informe favorable sobre les bases que han de regir la convocatòria de la borsa de personal laboral no permanent per a distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
4. De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control de l’article 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, el control previ, preceptiu i vinculant del compliment dels principis de publicitat i d’objectivitat en la selecció de personal –fix i temporal– s’estén a les fundacions de l’àmbit docent i l’òrgan competent per dur a terme aquest control és la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, és a dir, la conselleria competent en matèria de personal docent.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Autoritzar la convocatòria i les bases de la borsa de personal laboral no permanent per a distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
2. Ordenar la publicació de la convocatòria i de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 21 de maig de 2015
La presidenta
Maria Núria Riera Martos
Per absència,
El vicepresident (art. 25 dels Estatuts de la Fundació)
Antoni Vera Alemany
Bases que han de regir la convocatòria de la borsa de personal laboral no permanent per a les distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
A proposta de la Junta Directiva del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, en la sessió de dia 21 de maig de 2015, va aprovar les bases que han de regir la borsa de personal laboral no permanent amb la finalitat de cobrir mitjançant contractes de naturalesa temporal les distintes necessitats de personal de caràcter temporal en totes les especialitats de la plantilla docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears. Aquestes bases s’han sotmès als informes legalment preceptius.
La continuïtat en la prestació de la funció docent al Conservatori Superior de Música de les Illes Balears és un dels elements que incideixen en la qualitat i la millora de l'ensenyament. Per aquest motiu, és necessari un procediment de selecció d'aspirants per cobrir les necessitats temporals de personal laboral que compagini el respecte als principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, establerts en els articles 23.2 i 103.3 de la Constitució espanyola, amb les peculiaritats del servei educatiu. Així, és important que, en la mesura que sigui possible, aquest procediment garanteixi l'estabilitat del professorat i, alhora, que sigui àgil per atendre les necessitats del centre que exigeixen una cobertura ràpida i urgent de les places.
A més, aquest procediment selectiu ha de garantir que els aspirants tinguin la capacitació específica necessària per a les funcions docents concretes que requereix un centre d’ensenyaments artístics superiors, en què els professors han de ser professionals del màxim prestigi i competència per a les funcions que se’ls assignaran.
D’acord amb això, la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis ha emès informe favorable sobre les bases que l’han de regir.
El marc normatiu aplicable a aquestes bases està constituït per les disposicions següents:
a. La Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions (BOE núm. 310, de 27 de desembre de 2002, i suplement en català del BOE núm. 3, de 21 de gener de 2003).
b. Els Estatuts de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears (BOIB núm. 162, d’1 de novembre de 2012).
c. L’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control de l’article 5 de l’Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995 sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 33, de 3 de març).
d. El Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, aprovat per la Resolució del conseller d’Educació i Cultura de 3 de febrer de 2006 (BOIB núm. 22, de 14 de febrer).
Bases generals
1. Objecte
L’objecte de les bases és regular el procés selectiu, adreçat a persones amb experiència professional i amb titulació, per formar la borsa d’aspirants per cobrir les necessitats de personal laboral de caràcter no permanent de totes les especialitats en la plantilla docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
En l’annex 1 d’aquesta convocatòria figura la relació de totes les especialitats de personal docent per als quals s’obre la borsa.
2. Especialitats
I T 1. Composició
I T 2. Educació vocal aplicada
I T 3. Etnomusicologia
I T 4. Flauta
I T 5. Fuga i Contrapunt
I T 6. Història de la Música
I T 7. Història del Pensament i Ciències de la Música
I T 8. Guitarra
I T 9. Guitarra
I T 10. Piano
I T 11. Piano
I T 12. Piano complementari
I T 13. Piano complementari
I T 14. Piano pedagogia
I T 15. Repertori amb piano (corda)
I T 16. Repertori amb piano (corda)
I T 17. Repertori amb piano (corda, saxòfon i veu)
I T 18. Repertori amb piano (vent fusta)
I T 19. Repertori amb piano (saxòfon i veu)
I T 20. Repertori amb piano (vent metall, percussió i veu)
I T 21. Repertori amb piano (vent metall i percussió)
I T 22. Pràctica harmonicontrapuntística
I T 23. Saxòfon
I T 24. Trombó
I T 25. Veu
I T 26. Violí
I T 27. Oboè, Repertori orquestral oboè
I T 28. Percussió, Repertori orquestral de percussió, Multipercussió, Ensemble de percussió
I T 29. Trompeta, Repertori orquestral trompeta
I T 30. Violoncel, Repertori orquestral de violoncel
I 31. Electroacústica
I 32. Audiovisuals
I 33. Tècnica de la direcció
I 34. Violí, Repertori orquestral de violí, Repertori per a conjunt de cordes, Orquestra
I 35. Viola , Repertori orquestral de viola
I 36. Contrabaix, Repertori orquestral de contrabaix
I 37. Educació vocal aplicada
I 38. Didàctica de la música (didàctica general)
I 39. Didàctica de la música (didàctica de la música)
I 40. Didàctica de la música (didàctica del llenguatge musical)
I 41. Didàctica de la direcció i pedagogia de l’assaig
I 42. Dansa educativa, improvisació i coreografia aplicada
I 43. Conjunt instrumental per a l’aula
I 44. Psicologia educativa i desenvolupament en edat escolar
I 45. Piano complementari
I 46. Ensemble saxòfons, Improvisació saxòfons, Creativitat i innovació
I 47. Saxòfon, Lectura a vista, Quartet saxòfons
I 48. Clarinet, Repertori orquestral de clarinet
I 49. Fagot, Repertori orquestral de fagot
I 50. Trompa
I 51. Repertori orquestral de trompa
I 52. Tuba
I 53. Repertori orquestral de tuba
I 54. Introducció a la fonètica
I 55. Fonètica i idiomes: italià
I 56. Fonètica i idiomes: francès
I 57. Tècnica corporal i Treball corporal aplicat
I 58. Escena lírica
I 59. Música de cambra
I 60. Interpretació i estils
I 61. Piano, Piano 2n instrument, Combo i Improvisació
I 62. Contrabaix, Contrabaix 2n instrument, Combo i Improvisació
I 63. Bateria, Bateria 2n instrument, Ritme
I 64. Veu, Veu 2n instrument, Combo i Improvisació
I 65. Saxo, Saxo 2n instrument, Combo i Improvisació
I 66. Guitarra jazz , Guitarra 2n instrument, Combo i Improvisació
I 67. Tècniques i llenguatges del Jazz i de la Música Moderna, Arranjaments, Composició, Educació de l’oïda aplicada
3. Característiques del contracte
4. Requisits dels aspirants
Per ser admesos al procés selectiu d’aquesta convocatòria, el dia en què acabi el termini per presentar les sol·licituds els aspirants han de complir i acreditar els requisits següents:
a. Posseir la titulació suficient o complir els requisits específics que s’indiquen per a cada especialitat en l’annex 1. La titulació que presentin els aspirants ha de ser alguna de les obtingudes a l’Espai Europeu d’Educació Superior.
Únicament pel que fa als aspirants de l’especialitat d’Interpretació de Jazz i Música Moderna, s’admetrà també a més de la titulació esmentada en el paràgraf anterior, la titulació oficial obtinguda a centres superiors internacionals.
b. Tenir la nacionalitat espanyola o bé, d’acord amb el que estableixen l’article 10.2 de la Llei 4/2000, d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, i l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic, ser nacional d’un estat membre de la Unió Europea o estranger amb residència legal a Espanya. Segons aquesta normativa, els estrangers que compleixen algun d’aquests requisits poden accedir a les administracions públiques com a personal laboral en igualtat de condicions que els espanyols.
c. Haver complert setze anys i no excedir l’edat ordinària de jubilació.
d. No estar inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques ni haver estat separat del servei de cap entitat o institució del sector públic per una resolució disciplinària ferma. Aquestes circumstàncies s’han de manifestar mitjançant el model de declaració escrita que s’adjunta (annex 3).
e. Per a persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials o de l’organisme públic equivalent sobre les condicions d’aptitud per exercir les funcions corresponents a l’especialitat per la qual s’opta per part de la persona candidata i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals de l’especialitat mitjançant, si correspon a judici de la Fundació, les adaptacions necessàries del lloc de treball.
5. Drets d’admissió
Per ser admesos a aquest procediment de selecció, els aspirants han d’abonar, en concepte de drets d’inscripció, 40 € (quaranta euros) per cada una de les especialitats a les quals opten, encara que siguin del mateix àmbit. L’abonament s’ha de fer a l’entitat Banca March, al compte corrent núm. 0061-0206-92-0015690110 (IBAN: ES1000610206920015690110, BIC: BMARES2M), el titular del qual és la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears. S’ha de fer un ingrés per separat per cada lloc, abans d’acabar el termini d’admissió de sol·licituds.
El fet de no abonar els drets d’inscripció suposa la no admissió de l’aspirant al procés de selecció.
6. L’òrgan de selecció
Segons el que estableix l’article 46 del Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el president del Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de nomenar una comissió tècnica perquè s’encarregui del procés de selecció d’aquesta convocatòria, amb capacitat per interpretar les bases i per resoldre qualsevol incidència que es produeixi durant el procés. La composició d’aquesta Comissió Tècnica de Selecció s’ha de publicar, abans que comenci a actuar, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>. Perquè la Comissió es constitueixi vàlidament, hi han de ser presents, com a mínim, quatre dels membres que la integren.
Per a les proves pràctiques, s’han de nomenar uns tribunals qualificadors amb especialistes. La composició d’aquests tribunals s’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la web del Conservatori Superior després de la sessió de constitució de la Comissió Tècnica de Selecció.
La Instrucció de 31 de juliol de 2013 estableix que, per a la selecció de personal laboral de les fundacions del sector públic regulades en el títol II de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears (com és el cas de la Fundació per al Conservatori), de conformitat amb la disposició addicional primera de l’EBEP, únicament són d’aplicació a aquestes fundacions els articles 52, 53, 54, 55 i 59 de l’EBEP, i, en canvi, no hi és d’aplicació l’article 60, relatiu als òrgans de selecció. No obstant això, seguint les recomanacions de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, en aquesta convocatòria s’ha optat per aplicar els criteris de l’article 60.
El secretari de la Comissió és el responsable de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears els documents que s’indiquen en aquesta convocatòria i en les bases que la regulen. Cada vegada que es publiqui un document, el secretari ha d’estendre una diligència en la qual s’ha d’indicar la data de la publicació. Aquesta diligència s’ha d’incorporar a l’expedient corresponent.
7. Reserva per a aspirants amb discapacitat
D’acord amb el que disposa el darrer paràgraf de l’art. 59.1 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, en les ofertes d’ocupació pública es reserva una quota mínima del 7% de les vacants perquè les cobreixin persones amb discapacitat igual o superior al 33%, sense perjudici que s’hagi d’acreditar la compatibilitat amb les funcions de l’especialitat docent a impartir.
A aquest efecte se’ls han d’oferir les vacants núm. 7, i les posteriors de catorze en catorze de cada especialitat de la borsa, és a dir, els llocs núm. 21, 35, 49, 63, etc. i així successivament, en cadascuna de les especialitats que integren la borsa. No obstant això, se’ls ha d’oferir també llocs de treball quan, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu, els correspongui.
En tot cas, l’oferiment està supeditat al fet que la discapacitat de la persona aspirant concreta sigui compatible amb les tasques del lloc.
Per gestionar millor la reserva per a persones amb discapacitat en cadascuna de les especialitats, s’ha de constituir una llista específica de persones amb discapacitat, per ordre de prelació, on hi hagi persones aspirants que hagin acreditat aquesta condició.
8. Sol·licituds
Les persones interessades a prendre part en aquest procés de selecció han de presentar una sol·licitud segons el model que figura en l’annex 2 d’aquesta convocatòria, que també està disponible a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>.
Les sol·licituds i la documentació s’han de presentar al Registre del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma). L’horari per presentar aquesta documentació és de 9.00 a 14.00 h, de dilluns a divendres (excepte els dies festius). Les sol·licituds també es poden presentar per correu urgent i certificat. En aquest cas, la sol·licitud s’ha de dur a una oficina de Correus dins un sobre obert perquè la puguin datar i segellar abans de certificar la tramesa.
Les sol·licituds s’han adreçar a: Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma).
Els aspirants han de presentar una sol·licitud per cada especialitat a la qual optin, acompanyada de dos sobres tancats amb el nom i els llinatges, la referència del lloc vacant i el número de sobre escrits a l’exterior, i amb el contingut següent:
Sobre 1. Acreditació dels requisits:
Sobre 2. Projecte docent i acreditació dels mèrits:
La documentació que aportin els aspirants ha de seguir l’ordre establert en l’apartat 2.3 de l’annex 1 segons l’especialitat, i s’ha de lliurar en el format de fotocòpies enquadernades en un volum o més. No es valorarà la documentació que no segueixi aquest ordre i format. Si no es compleix algun d’aquests requisits, s’ha de donar un termini de cinc dies naturals perquè l’aspirant esmeni aquestes mancances.
La documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits aportats ha d’estar en català o castellà, o bé, si és redactada en un altre idioma, anar acompanyada de la traducció jurada oficial corresponent, que doni fe pública del contingut i la fidelitat de la traducció. No es valorarà cap document que no s’ajusti a aquest requisit.
9. Termini i format de presentació de les sol·licituds i la documentació
El termini per presentar les sol·licituds i la documentació és de quinze dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A l’efecte de donar la màxima publicitat possible, la convocatòria es publicarà també a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears http://www.conservatorisuperior.com. En el cas que la data de publicació en el BOIB i en la pàgina web no coincideixi, s’estarà a la de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els documents continguts dins els sobres 1 («Acreditació dels requisits») i 2 («Projecte docent» i «Acreditació dels mèrits») han de ser fotocòpies simples i anar degudament enquadernades en el mateix ordre establert a l’annex 2.3. Posteriorment, un cop s’hagi publicat la llista definitiva de la borsa i sempre abans de la signatura del contracte de treball, els aspirants a qui s’hagi assignat algun lloc han d’aportar els originals de les fotocòpies simples presentades juntament amb la sol·licitud, a fi que el personal del Registre de la Fundació les pugui acarar.
La persona que en aquest termini no aporti tots els originals de les fotocòpies simples que va presentar per acreditar els requisits i els mèrits resultarà automàticament exclosa del procés i el lloc que inicialment li corresponia s’adjudicarà al següent professor de la llista segons l’ordre de prelació dels aspirants seleccionats.
La Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de garantir la custòdia, durant el temps que duri el procés de selecció, de tota la documentació lliurada pels aspirants. Un cop finalitzat el procés i publicada la llista definitiva de la borsa, les persones interessades poden sol·licitar la devolució de la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits. La documentació s’ha de recollir personalment o a través d’una tercera persona autoritzada per escrit. Sempre que hi hagi una petició expressa, també es pot tornar per correu postal contra reembossament de les despeses d’enviament. Un cop transcorregut el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista definitiva del borsí, la Fundació pot destruir els documents presentats pels aspirants.
10. Admissió d’aspirants
Un cop transcorregut el termini per presentar les sol·licituds, la Comissió Tècnica de Selecció ha de revisar la documentació aportada pels aspirants en el sobre 1 i, una vegada comprovada, s’ha de publicar la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la web <http://www.conservatorisuperior.com>. En el cas dels exclosos, s’ha d’indicar la causa d’exclusió.
En tot cas, amb la finalitat d’evitar errors i, si se’n produeixen, possibilitar-ne l’esmena dins el termini previst i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no solament que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, el seu nom consta en la relació d’aspirants admesos.
Per esmenar els possibles errors o aportar els documents preceptius, els aspirants disposen d’un termini de tres dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista provisional. Una vegada ateses les reclamacions i esmenats els errors, si n’hi ha hagut, s’ha de publicar la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears. Contra l’aprovació de la llista definitiva, s’hi pot interposar un escrit d’al·legacions en un termini de tres dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació, davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats), d’acord amb el que disposen els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, i a l’efecte de controlar la legalitat del procediment.
La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
11. Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les tres fases següents:
Aquesta fase, que té caràcter eliminatori, s’ha de qualificar de 0 a 10 punts. Per superar la prova, els aspirants han d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts. El contingut i criteris de valoració d’aquesta prova s’indica en el punt 2.2 de l’annex 1.
Una vegada avaluats tots els aspirants, el tribunal qualificador ha de fer pública, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats, així com la convocatòria dels aspirants que hagin superat aquesta segona fase. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta de la segona fase al tauler d’anuncis i a la pàgina web del centre.
12. Finalització del concurs
Una vegada que la Comissió Tècnica de Selecció ha resolt el concurs, ha d’aprovar la llista provisional del borsí, que s’ha d’exposar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>. Contra l’aprovació d’aquesta llista, s’hi poden presentar reclamacions, en el termini de tres dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació, davant la Comissió Tècnica de Selecció, la qual disposa d’un termini de deu dies naturals per resoldre-les i aprovar la llista definitiva, que també s’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior.
Contra l’aprovació de la llista definitiva, s’hi pot interposar, en el termini de tres dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació, un escrit d’al·legacions davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats), d’acord amb el que disposen els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, i a l’efecte de controlar la legalitat del procediment. La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
13. Reclamacions i al·legacions
Contra aquesta convocatòria i les bases que la regeixen, s’hi poden interposar, en un termini de deu dies hàbils comptadors des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, escrits d’al·legacions davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats). La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu, d’acord amb els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions.
14. Adjudicació
14.1 Quan sigui necessari cobrir temporalment un lloc de treball d’algunes de les especialitats incloses en aquesta borsa, s’ha d’oferir el contracte corresponent, en la forma establerta en la convocatòria, a les persones incloses en l’especialitat que pertoqui de la borsa que es troben en situació de disponible, d’acord amb l’ordre de prelació, sempre que compleixen els requisits que exigeix la relació de llocs de treball per ocupar-ho, tot respectant-ne el que estableix el punt d’aquesta convocatòria relatiu a la reserva per a persones amb discapacitat.
14.2 Si hi ha més d’un lloc per cobrir, de les mateixes característiques o especialitat, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s’han d’adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que n’hagin manifestat la conformitat.
14.3. S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui, mitjançant telèfon i/o correu electrònic, el lloc i el termini en què cal que es presenti. Com a mínim es realitzaran dues trucades telefòniques en franges horàries diferents a intervals no inferiors a 1 hora i/o es trametrà un correu electrònic. La persona interessada ha de manifestar-ne la conformitat amb el contracte ofert en el termini d’un dia hàbil –o en el segon dia hàbil següent, si la crida es fa en divendres– i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei que gestiona la borsa. S’ha de deixar constància d’aquests fets en l’expedient corresponent mitjançant una diligència administrativa.
15. Renúncia i motius d’exclusió
15.1 Si la persona interessada no manifesta la conformitat amb la proposta rebuda en el termini d’un dia hàbil –o en el segon dia hàbil següent, si la crida es fa en divendres– i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei que gestiona la borsa, s’entén que hi renuncia, i se l’ha de posar en el darrer lloc de l’especialitat que tàcitament ha rebutjat.
15.2 A les persones aspirants que renunciïn de manera expressa o tàcita a tres ofertes de treball, se les ha d’excloure de l’especialitat afectada, llevat que al·leguin, en el termini establert per manifestar la seva conformitat en el punt 1 d’aquesta base, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment dins els tres dies hàbils següents:
a. Patir malaltia o incapacitat temporal.
b. Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, tot incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
c. Exercir funcions sindicals en el moment de la crida.
En aquestos casos les persones aspirants conservaran el seu lloc a la borsa. Això no obstant, qui al·legui alguna de les circumstàncies previstes en les lletres a, b o c no rebrà cap més oferta mentre es mantengui la circumstància al·legada. Correspon a la persona interessada comunicar a la Fundació, per qualsevol mitjà que permeti deixar-ne constància, la finalització de la concurrència de les causes esmentades.
15.3 En acabar el contracte pel qual varen ser cridades, les persones aspirants s’han d’incorporar automàticament en la borsa de la qual formen part, en el lloc que els correspongui d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es varen formar.
En qualsevol cas, s’han de respectar les limitacions, pel que fa la durada dels contractes i pel que fa a l’encadenament de contractes, establertes en l’article 15.5 i en la disposició addicional 15a de l’Estatut dels treballadors.
15.4 La renúncia d’un contracte de treball, una vegada iniciada la relació laboral, motiva la inclusió de la persona aspirant en el darrer lloc de l’especialitat afectada per la renúncia.
15.5 Les persones aspirants que hagin acreditat una discapacitat, a les quals se les hagi ofert un lloc de treball, i la seva discapacitat no sigui compatible amb les tasques del lloc, han de conservar la seva posició a la borsa, i s’ha d’oferir el lloc de treball a la persona següent. No obstant això, en el supòsit que s’hagi ofert a una persona discapacitada tres llocs de treball diferents, i no hagin estat compatibles amb la seva discapacitat, se l’exclourà de la llista.
16. Motius d’exclusió
Són motius d’exclusió de la borsa els següents:
a. No haver superat el període de prova legal.
b. Haver estat sancionat o sancionada mitjançant expedient disciplinari per falta greu o molt greu.
c. Haver renunciat, de manera expressa o tàcita, a tres ofertes de treball sense que es produeixi cap de les circumstàncies justificatives de les que preveu la base 15.2.
d. La voluntat expressa de la persona integrant de la borsa de ser exclosa.
e. Haver estat impossible localitzar una persona integrant de la borsa en 5 propostes de contractació. En aquest cas, la persona quedarà exclosa de la borsa de manera provisional i mentre no es posi en contacte amb la Fundació als efectes de facilitar una altre telèfon o adreça de correu electrònic, en el benentès que és de responsabilitat exclusiva de les persones integrants de la borsa comunicar els canvis que es produeixin en relació amb les dades personals de contacte.
17. Formalització dels contractes
17.1 La incorporació al lloc de treball s’ha de fer a mesura que es produeixin les contractacions dels aspirants.
17.2. Immediatament abans de signar el contracte corresponent, les persones interessades han de presentar una declaració jurada que justifiqui que no incorren en cap supòsit d’incompatibilitat dels que preveu la Llei 53/1994, de 28 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
18. Situació de les persones aspirants
18.1 Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que per estar en alguna de les causes previstes en les lletres a, b i c de la base 15.2, no hagin acceptat el lloc ofert.
18.2 Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se l’ha de cridar.
18.3 Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d’acord amb la seva posició en cada especialitat de la borsa.
19. Vigència de la borsa
La borsa té una vigència de tres anys a comptar des de l’endemà de la publicació de la resolució de la seva creació i composició en el tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori.
ANNEX 1
Requisits corresponents a les especialitats convocades, descripció de les fases del procés de selecció i barem de mèrits
1. Requisits corresponents a les especialitats
Les titulacions requerides per a cadascuna de les especialitats són les que s’indiquen a continuació:
I T 1. Composició – Títol Superior de l’especialitat (composició)
I T 2. Educació vocal aplicada – Títol Superior de l’especialitat (cant) i perfil pedagogia
I T 3. Etnomusicologia – Títol Superior de l’especialitat (musicologia) i perfil metodologia analítica i notació
I T 4. Flauta – Títol Superior de l’especialitat (flauta) i perfil cambra
I T 5. Fuga i Contrapunt – Títol Superior de l’especialitat (composició)
I T 6. Història de la Música – Títol Superior de l’especialitat (musicologia) i perfil pedagogia
I T 7. Història del Pensament i Ciències de la Música – Títol Superior de l’especialitat (musicologia) i perfil metodologia de la investigació
I T 8. Guitarra – Títol Superior de l’especialitat (guitarra) i perfil tecnologia
I T 9. Guitarra - Títol Superior de l’especialitat (guitarra) i perfil cambra
I T 10. Piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil Música de les Illes Balears
I T 11. Piano – Títol Superior de l’especialitat (piano, orgue, clavicèmbal)
I T 12. Piano complementari – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil llenguatge musical
I T 13. Piano complementari – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil 2n instrument
I T 14. Piano pedagogia – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil música contemporània
I T 15. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil corda i cambra
I T 16. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil corda i cambra
I T 17. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil corda, saxòfon i veu
I T 18. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil saxòfon i veu
I T 19. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil vent fusta i lieder
I T 20. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil vent metall-percussió i veu
I T 21. Repertori amb piano – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil vent metall-percussió, improvisació i pedagogia
I T 22. Pràctica harmonicontrapuntística – Títol Superior de l’especialitat (composició)
I T 23. Saxòfon – Títol Superior de l’especialitat (saxòfon) i perfil cambra
I T 24. Trombó – Títol Superior de l’especialitat (trombó) i perfil cambra
I T 25. Veu – Títol Superior de l’especialitat (veu) i perfil cambra
I T 26. Violí – Títol Superior de l’especialitat (violí) i perfil cambra
I T 27. Oboè, Repertori orquestral oboè – Títol Superior de l’especialitat (oboè) i perfil repertori orquestral
I T 28. Percussió, Repertori orquestral de percussió, Multipercussió, Ensemble de percussió – Títol Superior de l’especialitat (percussió) i perfil repertori orquestral i cambra
I T 29. Trompeta, Repertori orquestral trompeta – Títol Superior de l’especialitat (trompeta) i perfil repertori orquestral
I T 30. Violoncel, Repertori orquestral de violoncel – Títol Superior de l’especialitat (violoncel) i perfil repertori orquestral
I 31. Electroacústica – Títol superior de l’especialitat (composició) i perfil electroacústica
I 32. Audiovisuals – Títol superior de l’especialitat (composició) i perfil audiovisuals
I 33. Tècnica de la direcció – Títol Superior de l’especialitat (direcció)
I 34. Violí, Repertori orquestral de violí, Repertori per a conjunt de cordes i Orquestra - Títol Superior de l’especialitat i perfil repertori orquestral (violí)
I 35. Viola i Repertori orquestral de viola i perfil repertori orquestral - Títol Superior de l’especialitat (viola)
I 36. Contrabaix i Repertori orquestral de contrabaix – Títol Superior de l’especialitat i perfil repertori orquestral (contrabaix)
I 37. Educació vocal aplicada – Títol Superior de l’especialitat (veu) i perfil pedagogia
I 38. Didàctica de la música I - Títol Superior de l’especialitat (pedagogia general)
I 39. Didàctica de la música II – Títol Superior de l’especialitat (pedagogia musical)
I 40. Didàctica de la música III, IV, V, VI – Títol Superior de l’especialitat (pedagogia musical) i perfil llenguatge musical
I 41. Didàctica de la direcció i pedagogia de l’assaig – Títol Superior de l’especialitat (pedagogia musical) i perfil direcció coral
I 42. Dansa educativa, improvisació i coreografia aplicada – Títol Superior de l’especialitat (dansa) i perfil pedagogia
I 43. Conjunt instrumental per a l’aula - Títol Superior de l’especialitat (percussió) i perfil pedagogia
I 44. Psicologia educativa i desenvolupament en edat escolar – Títol Superior de l’especialitat (psicologia) i perfil música
I 45. Piano complementari – Títol Superior de l’especialitat (piano)
I 46. Ensemble saxòfons, Improvisació saxòfons, Creativitat i innovació- Títol Superior de l’especialitat (saxòfon) i perfil improvisació
I 47. Saxòfon, Lectura a vista, Quartet saxòfons- Títol Superior de l’especialitat (saxòfon) i perfil cambra
I 48. Clarinet i Repertori orquestral de clarinet- Títol Superior de l’especialitat i perfil repertori orquestral (clarinet)
I 49. Fagot i Repertori orquestral de fagot – Títol Superior de l’especialitat i perfil repertori orquestral (fagot)
I 50. Trompa – Títol Superior de l’especialitat (trompa)
I 51. Repertori orquestral de trompa – Títol Superior de l’especialitat (trompa) i perfil repertori orquestral
I 52. Tuba - Títol Superior de l’especialitat (tuba)
I 53. Repertori orquestral de tuba – Títol Superior de l’especialitat (tuba) i perfil repertori orquestral
I 54. Introducció a la fonètica – Títol Superior de l’especialitat (veu) i filologia/certificat avançat d’idiomes i perfil coneixements català, castellà, italià, alemany, francès i anglès
I 55. Fonètica i idiomes: italià – Títol Superior de l’especialitat (filologia/certificat avançat idiomes) i perfil repertori vocal italià i correpetició (desenvolupament bianual)
I 56. Fonètica i idiomes: francès - Títol Superior de l’especialitat (filologia/certificat avançat idiomes) i perfil repertori vocal francès i correpetició (desenvolupament bianual)
I 57. Tècnica corporal: cos i moviment, Tècnica corporal: cos i consciència, Treball corporal aplicat – Títol Superior de l’especialitat (fisioteràpia/art dramàtic/dansa) i perfil tècniques de consciència corporal (les dues primeres assignatures tenen un desenvolupament cada 4 anys)
I 58. Escena lírica – Títol Superior de l’especialitat (art dramàtic)
I 59. Música de cambra (veu) – Títol Superior de l’especialitat (direcció) i perfil repertori vocal grupal
I 60. Interpretació i estils – Títol Superior de l’especialitat (piano) i perfil correpetició
I 61. Piano , Piano 2n instrument. Combo i Improvisació- – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna) perfil piano
I 62. Contrabaix – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna) perfil contrabaix
I 63. Bateria, Bateria 2n instrument, Ritme – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna) perfil bateria
I 64. Veu, Veu 2n instrument, Combo i Improvisació – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna)perfil veu
I 65. Saxo, Saxo 2n instrument, Combo i Improvisació – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna) perfil saxo
I 66. Guitarra jazz, Guitarra 2n instrument, Combo i Improvisació- – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna) perfil guitarra
I 67. Tècniques i llenguatges del Jazz i de la Música Moderna, Arranjaments, Composició, Educació de l’oïda aplicada – Títol Superior de l’especialitat (interpretació música de jazz i/o moderna) perfil llenguatges
2. Fases del procés de selecció
2.1. Primera fase: exercici pràctic (especialitats IT 4, IT 8, IT 9, IT 10, IT 11, IT 15, IT 16, IT 17, IT 18, IT 19, IT 20, IT 21, IT 23, IT 24, IT 25, IT 26, IT 27, IT 28, IT 29, IT 30, I 34, I 35, I 36, I 46, I 47, I 48, I 49, I 50, I 51, I 52, I 53, I 61, I 62, I 63, I 64, I 65, I 66)
El dia de la primera prova, el president del tribunal qualificador ha d’indicar als aspirants el calendari que se seguirà i les instruccions per a les fases restants. També ha d’informar-los de la data aproximada en què es publicaran els resultats de la primera prova. Els resultats de cadascuna de les proves s’han de publicar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisueperior.com>. No presentar-se el dia de la primera prova implica l’exclusió de l’aspirant del procés de selecció.
La finalitat d’aquesta primera fase és avaluar les qualitats i les capacitats musicals i tècniques de l’aspirant que es considerin necessàries per ensenyar cada matèria.
L’exercici pràctic consisteix en la interpretació d’un programa de lliure elecció d’una durada aproximada de 20 minuts. Els aspirants han de proporcionar, juntament amb la sol·licitud, tres exemplars de les obres que tenen previst interpretar. També han d’aportar el pianista o formació acompanyant per fer la prova.
Aquesta fase és eliminatòria. Els exercicis dels aspirants s’han de qualificar de 0 a 10 punts. En totes les places, per superar la prova s’ha d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
Una vegada avaluats els aspirants, el tribunal qualificador ha de publicar, al tauler d’anuncis de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears i a la pàgina web del Conservatori, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats en aquesta primera fase. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta.
2.2. Segona fase: defensa oral del projecte docent (per a totes les places)
La finalitat de la segona fase és avaluar l’aptitud pedagògica dels aspirants, els quals han de defensar oralment el projecte docent de l’especialitat davant el tribunal qualificador segons el calendari i els criteris d’organització que fixi el mateix tribunal. El calendari i els criteris s’han de publicar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>.
Aquesta fase és eliminatòria i s’ha de qualificar de 0 a 10 punts. Per superar la prova, els aspirants han d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
S’ha de valorar la viabilitat del projecte docent dins el projecte educatiu del centre i la innovació pedagògica que aporta. L’aspirant disposa d’un temps màxim de 20 minuts per defensar oralment el projecte i el tribunal pot formular les preguntes que consideri convenients sobre el contingut de l’exposició.
El tribunal qualificador ha de valorar la defensa oral del projecte docent d’acord amb els criteris següents:
Una vegada avaluats tots els aspirants, el tribunal qualificador ha de publicar, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta.
2.3. Tercera fase: valoració del currículum dels aspirants (títols, certificats, còpies de documents i enregistraments, etc.)
La qualificació final d’aquesta fase és el resultat de ponderar cada un d’aquests apartats segons els percentatges següents:
2.3.1. Mèrits acadèmics (puntuació màxima: 10 punts)
a. Titulació superior específica relacionada amb l’assignatura (exceptuant la titulació al·legada com a requisit) obtinguda a una institució acadèmica oficial o a una escola internacional de prestigi reconegut: 2 punts per titulació (màxim: 2 punts).
b. Formació relacionada amb l’especialitat, cursada a universitats, centres oficials i/o centres de prestigi reconegut: cursos de formació i postgraus. Puntuació màxima: 5 punts. La puntuació per cada activitat formativa, segons la durada, és la següent:
c. Estudis de tercer cicle. Puntuació màxima: 2 punts, d’acord amb els criteris següents:
d. Altres titulacions de règim especial. Tenen aquesta consideració els estudis superiors de dansa, d’art dramàtic, de conservació i restauració de béns culturals, els estudis superiors de disseny i els d’arts plàstiques. En cap cas no s’han de valorar les titulacions que s’aporten com a requisit de la convocatòria. Document justificatiu: fotocòpia del certificat o del justificant d’abonament dels drets d’expedició. Puntuació màxima: 1 punt, d’acord amb els criteris següents:
2.3.2. Experiència com a docent (puntuació màxima: 10 punts)
a. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau superior de música de la mateixa especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,50.
b. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau superior de música d’una especialitat diferent de l’especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,30 punts.
c. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau mitjà de música de l’especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,20 punts.
d. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau mitjà de música d’una especialitat diferent de l’especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,15 punts.
e. Per cada any d’experiència docent en educació secundària en l’especialitat de música a centres públics o privats: 0,15 punts.
f. Per cada any d’experiència docent en educació primària en l’especialitat de música a centres públics o privats: 0,10 punts.
g. Altra experiència docent en música: fins a un màxim de 0,20 punts.
h. Experiència en càrrecs directius a centres d’ensenyament superior (director, cap d’estudis o secretari): 0,25 punts per curs (màxim: 0,50 punts).
2.3.3. Experiència laboral professional i artística (puntuació màxima: 10 punts)
Altres mèrits relacionats amb el lloc al qual opta:
a. Per la impartició de seminaris i conferències i la presentació de comunicacions en congressos: 0,25 punts per cada un, fins a un màxim de 4 punts.
b. Per publicacions relacionades amb la temàtica musical i enregistraments: fins a un màxim d’1,50 punts. Documents justificatius: els exemplars corresponents. No es valoren les publicacions que estiguin obligades a dur l’ISBN o l’ISSN i que no el duguin. Tampoc no es valoren els exemplars obligats a dur el dipòsit legal corresponent i que no el duguin.
c. Per concerts oferts i obres estrenades (fins a un màxim d’1,50 punts). Tota la documentació justificativa d’aquest apartat s’ha de presentar ordenada en funció del fet que correspongui a la mateixa especialitat del lloc al qual s’opta.
Documents justificatius: una fotocòpia del contracte o dels contractes laborals signats amb la formació, en què s’indiqui el lloc de feina que hi ha ocupat l’aspirant (solista, concertino, tutti, etc.).
Sala important:
Repertori de gran dificultat: 0,20 punts.
Repertori de dificultat mitjana: 0,15 punts.
Repertori de poca dificultat: 0,10 punts.
Sala mitjana:
Repertori de gran dificultat: 0,14 punts.
Repertori de dificultat mitjana: 0,10 punts.
Repertori de poca dificultat: 0,05 punts.
Sala petita:
Repertori de gran dificultat: 0,10 punts.
Repertori de dificultat mitjana: 0,05 punts.
Repertori de poca dificultat: 0,025 punts.
Documents justificatius: l’original o una fotocòpia dels programes dels concerts, en què s’indiqui el lloc on es varen oferir i les obres que s’hi varen interpretar. Si és el cas, una fotocòpia del contracte o dels contractes laborals signats amb la institució organitzadora del concert.
Documents justificatius: l’original o una fotocòpia dels programes dels concerts, en què s’indiqui el lloc on es varen oferir, les obres que s’hi varen interpretar i l’obra o les obres que s’hi varen estrenar.
2.3.4. Premis i distincions. Document justificatiu: una fotocòpia del certificat o del diploma acreditatiu del guardó.
D’àmbit local: 0,05 punts.
D’àmbit autonòmic: 0,10 punts.
D’àmbit nacional: 0,15 punts.
D’àmbit internacional: 0,20 punts.
D’àmbit local: 0,05 punts.
D’àmbit autonòmic: 0,10 punts.
D’àmbit nacional: 0,15 punts.
D’àmbit internacional: 0,20 punts.
ANNEX 2
Model de sol·licitud
Sol·licitud per participar en la borsa de personal laboral no permanent per a les distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Codi i nom de l’especialitat a què opta: ______________________________________
Sol·licitant:
DNI/Passaport/NIE: __________________________________________________
Primer llinatge: _______________________________________________________
Segon llinatge: _______________________________________________________
Nom: ______________________________________________________________
Data de naixement: ___________________________________________________
Home/Dona: ________________________________________________________
Localitat de naixement: ________________________________________________
Província de naixement: ________________________________________________
Telèfons: ____________________________________________________________
Adreça (carrer o plaça i número): ________________________________________
Codi postal: ____________
Municipi: ____________________________________________________________
Província: ____________________________________________________________
Correu electrònic: _____________________________________________________
Nacionalitat (només per a estrangers): ____________________________________
Dades acadèmiques:
Titulació presentada per participar en el procés de selecció: ___________________
Centre d’expedició: ____________________________________________________
SOL·LICIT:
Que m’admeteu al procés per formar part de la borsa de personal laboral no permanent per a les distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
Declar que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i em compromet a provar-les documentalment en els terminis fixats en les bases per formar part de les borses.
[Signatura]
___________________, ___ d _____________ de 2015
PATRONAT DE LA FUNDACIÓ PER AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA I DANSA DE LES ILLES BALEARS
ANNEX 3
Model de declaració escrita de no estar inhabilitat
Convocatòria de la borsa de personal laboral no permanent per a les distintes especialitats del personal docent de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Especialitat/s a què opta: ________________________________________________
DNI/Passaport/NIE: ___________________________________________________
Primer llinatge: ________________________________________________________
Segon llinatge: ________________________________________________________
Nom: ________________________________________________________________
Data de naixement: ____________________________________________________
Home/Dona: _________________________________________________________
Localitat de naixement: ________________________________________________
Província de naixement: ________________________________________________
Telèfons: _____________________________________________________________
Adreça (carrer o plaça i número): ________________________________________
Codi postal: __________________________________________________________
Municipi: ____________________________________________________________
Província: ____________________________________________________________
Nacionalitat (només per a estrangers): ___________________________________
DECLAR:
Que no he estat inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques, ni he estat separat per resolució disciplinària ferma del servei de cap entitat o institució del sector públic.
_____________________________, _______ d ____________ de 2015
[Signatura]
PATRONAT DE LA FUNDACIÓ PER AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA I DANSA DE LES ILLES BALEARS