Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS

Núm. 8909
Resolució del secretari general de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats per la qual se sotmet a informació pública el Projecte d’ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de modificació de l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 10 de juny de 2011 per la qual es creen els fitxers de dades de caràcter personal automatitzats i no automatitzats de la Secretaria General de la Conselleria d’Educació i Cultura

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Per tal de crear el fitxer SERJUREDU, d’expedients del Servei Jurídic de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, és necessari modificar l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 10 de juny de 2011 per la qual es creen els fitxers de dades de caràcter personal automatitzats i no automatitzats de la Secretaria General de la Conselleria d’Educació i Cultura.

2. L’article 86 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que, quan la naturalesa del procediment ho requereixi, es pot establir un període d’informació pública, el qual s’ha d’anunciar en el butlletí oficial corresponent a fi que qualsevol persona física o jurídica pugui examinar el procediment. El període d’exhibició no pot ser mai inferior a vint dies.

3. La consellera va designar el secretari general de la Conselleria òrgan responsable de tramitar aquest expedient.

4. Per tot això, una vegada redactat el Projecte d’ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de modificació de l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 10 de juny de 2011 per la qual es creen els fitxers de dades de caràcter personal automatitzats i no automatitzats de la Secretaria General de la Conselleria d’Educació i Cultura, dict la següent

Resolució

1. Sotmetre a informació pública, per un termini de vint dies comptadors a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el BOIB, el Projecte d’ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de modificació de l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 10 de juny de 2011 per la qual es creen els fitxers de dades de caràcter personal automatitzats i no automatitzats de la Secretaria General de la Conselleria d’Educació i Cultura.

2. Posar una còpia del Projecte d’ordre a disposició de les persones interessades, durant el termini previst, a la seu de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats (c. d’Alfons el Magnànim, 29, 3a planta, de Palma) i a la web de la Conselleria (<http://sgtedu.caib.es>).

3. Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

   

Palma, 12 de maig de 2015

El secretari general
Bartomeu Alcover Bisbal