Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 8725
Expedient contractació Servei de retirada, descontaminació i tramitació baixa vehicles declarats fora d'ús
Versió PDF
L’excma. Junta de Govern de 13 de maig de 2015 ha adoptat la següent resolució:
PRIMER. Iniciar l’expedient de contractació del servei de retirada, descontaminació i tramitació de baixa dels vehicles declarats fora d’ús dels dipòsits municipals.
SEGON. Aprovar els plecs de prescripcions tècniques i clàusules administratives particulars que han de regir el contracte de per procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada del servei de retirada, descontaminació i tramitació de baixa dels vehicles declarats fora d’ús dels dipòsits municipals.
TERCER. El pressupost de licitació, a càrrec de l’adjudicatari, tindrà el caràcter indicatiu i serà de 118.702,50 euros sense IVA. El servei no genera cap despesa a l’Ajuntament atès que es finança amb els ingressos derivats de la venda de peces o ferralla dels vehicles retirats i declarats en situació d’abandonament per l’empresa adjudicatària.
QUART. Sotmetre a informació pública i remetre a la Secció de Contractació per tal de procedir a la publicació de l’anunci de sol·licitud d’ofertes en el BOIB i el perfil del contractant i posterior adjudicación
Cosa que es publica a efectes d’informació pública a fi de què, en el termini de 10 dies, a contar des de el següent al d’aquesta publicació en el BOIB, es puguin presentar al·legacions o reclamacions a qualsevol de les oficines del Registre General. Els plecs indicats queden expostos en el Departament de la Policia Local d’aquest Ajuntament (avda. San Ferran s/n). Tot això, de conformitat amb el que desposa l’article 60 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i procediment administratiu comú.
Palma, 15 de maig de 2015
La cap de servei,
p.d. decret batlia 3000/2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4.03.14
Catalina Beltrán Rigo