Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 8201
Notificació per a comparecencia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Intentades, sense efecte, les notificacions de responsabilitat patrimonial per correu certificat amb justificant de recepció, i atès que no s’ha pogut practicar per ignorar-se el domicili o no haver-s’hi trobat les persones interessades que es relacionen, es procedeix, en compliment del que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú – BOE DE 27 DE NOVEMBRE -, a la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears de la present notificació per la qual s’informa de la resolució recaiguda en l’expedient de reclamació de responsabilitat patrimonial presentada per la Sra. Catharina Anna Maria Huiberts.

Segons el disposat en l’article 61 de la Llei 30/92, es publica únicament una breu indicació del contingut de la resolució, i que és a les dependències de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, Carrer Pere Escanelles, 12-16, 07830 Sant Josep de sa Talaia, departament de Secretaria General i Serveis Jurídics, on els interessats o les persones representants, degudament acreditades, podran comparèixer, en el termini de deu dies, comptats des del dia següent a la publicació del present edicte en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, pel seu coneixement íntegre de l’esmentat acte i constància de tal coneixement, en horari de 8:30 h a 14:30 h, de dilluns a divendres, excepte festius.

Així mateix, s’adverteix als interessats que, de no comparèixer en l’esmentat termini, la notificació s’entendrà produïda a tots els efectes legals des del dia següent al venciment del termini senyalat per comparèixer.

Exp. Núm.

Nom

Resolució

RP19/12

Catharina Anna Maria Huiberts

Notificació canvi instructor

   

Sant Josep de sa Talaia, 4 de maig  de 2015.

 

L’ALCALDESSA

María Nieves Marí Marí.