Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 7899
Batlia. Anunci informació pública d’aprovació de plecs per a la contractació del servei d’interpretació de la llengua de signes durant els plenaris i altres serveis, especialment protocol·laris, a petició de qualsevol departament de l’Ajuntament de Palma.
Versió PDF
La Junta de Govern en sessions de dia 15 i 29 d’abril de 2015, acordà el següent: “1. Iniciar l’expedient per a la contractació del servei d’interpretació de la llengua de signes durant els plenaris i altres serveis, especialment protocol·laris, a petició de qualsevol departament de l’Ajuntament de Palma. 2. Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques que s’adjunten a aquest Acord, mitjançant procediment obert. 3. Autoritzar una despesa global de 24.200 euros, 21% d’IVA inclòs, que s’ha de carregar a la partida 06 9120022707 o partida escaient del pressupost de despeses, desglossada de la següent forma: 6.050 € del pressupost de 2015; 12.100 € del pressupost de 2016, i 6.050 € del pressupost de 2017. 4. Publicar aquest acord al BOIB, als efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals. 5. Donar trasllat al Servei de Contractació per a la realització dels tràmits adients per l’adjudicació d’aquesta contractació.”
Per això s’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats al Servei de Batlia d’aquest Ajuntament.
Palma, 5 de maig de 2015
El cap de departament d’Interior
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014
publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre