Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 7895
Protecció. Notificació DP 2014/173 Tràmit al·legacions
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 21 de gener de 2015, a PALLICER GRANADOS, ANDRES i 1, amb DNI 43057862E, a CARDONA BAUZA, ANTONIA, amb DNI 42981920-A, a PONS MIR, GUILLERMO amb DNI 43033602G, a PERELLO PONS, JAIME amb DNI 43018654-Y, a CASA ELEGANCE, SL. Amb CIF B57076234 i a LON MEN, SA amb CIF A07203789, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2014/173 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ SOCORS, NÚM 48, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notifico:
Atès que apareix vostè com a persona interessada a l’expedient DP 2014/173 relatiu a l’immoble ubicat al c. Socors 48, cant. c. Mateu E. Lladó 2o R.C. 00503512 i, ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat dels béns immobles, us concedeix , d’acord amb l’article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB, (BOIB núm.43 de 29.03.2014) i l’article 84 de la Llei 30/92 de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, com a TRÀMIT D’AUDIÈNCIA, un termini de DEU (10) DIES HÀBILS, comptadors des de l’endemà al de recepció d’aquest escrit, per a què pugueu consultar i ser informat de l’estat de l’expedient esmentat, al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns.
S’adjunta l’informe realitzat pels serveis tècnics municipals al respecte.
(Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar, nº 18 de Palma)
Us informo que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, aquesta serà degudament notificada, NO SERÀ NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES per dur-la a terme, bastarà amb l’aportació de la documentació exigida a l’ordre i comportarà el pagament d’una taxa del 2,61% sobre el cost aproximat de les obres, d’acord amb la valoració que consta a l’informe dels serveis tècnics municipals.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 17 d’abril de 2015.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.