Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 7893
Protecció. Notificació DP 2013/139 Tràmit al·legacions
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 23 de gener de 2015, a MORLA CREUS, JUANA ANA amb DNI. 41.326.984, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2013/139 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ TRASIME, NÚM 26, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notific:
Atès que aparegueu com a persona interessada al procediment de referència, exp. DP 2013-139 i, ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat de l’immoble situat al C/ Trasime 26 R.C. 08733601, que teniu un termini de 10 DIES HÀBILS, comptadors des de l’endemà de la recepció d’aquest escrit, per a què pugueu consultar i ser informat de l’estat de l’expedient esmentat, i al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns al respecte, d’acord amb l’art. 10, tercer paràgraf, de la Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB.
Per això s’adjunta l’informe realitzat pels SSTT municipals en relació a aquest procediment.
(Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar, nº 18 de Palma)
Us inform que dictar un ordre d’execució comporta el pagament d’una taxa del 2,61% sobre el cost aproximat de les obres, atès l’informe dels SSTT.
Us inform també que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, per a dur a terme les obres descrites a l’informe tècnic adjunt, es notificarà i NO SERÀ NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES, sinó aportar la documentació exigida pel tècnic municipal a l’ordre.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 24 d’abril de 2015.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.