Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 7892
Protecció. Notificació. DP 2009/55 ACGU de data 16.12.2014
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 16 de desembre de 2014, a KESSEMEIER DIRK JOACHIM RUDOLF, amb PT. X2596467C, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2009/55, en relació al immoble ubicat al C/ HOSTALS, NÚM. 19, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notifico que pel Consell de Gerència d’Urbanisme, en data 16.12.2014 es va adoptar el següent acord:
I. Atès que mitjançant Decret de Batllia núm. 8263, de data 14 de maig de 2009, es varen ordenar a la propietat de l’immoble ubicat al carrer Hostals, núm. 19 (PC 00304006), les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 4 de maig de 2009; i que varen ésser reiterades mitjançant els Decrets de Batllia núm. 1582 i 17700, de data 11 de febrer de 2010, i 4 d’octubre de 2012, respectivament, amb apercebiment a la propietat que, en cas d’incompliment, s’iniciarà expedient d’execució subsidiària de les obres reiterades, demanant pressupost a l’empresa concessionària de les execucions subsidiàries de l’Ajuntament, actualment Contratas Bartolomé Ramón, S.A., sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixen des d’aquest moment.
II. Atès l’informe tècnic de data 31 de juliol de 2013, que transcrit diu:
“En contestació a la sol·licitud del Negociat de Protecció de l’Edificació de dia 23 de Juliol de 2013 d’informar si s’ha donat compliment al D.B. nº17700 de data 04-10-12, cal informar:
DESCRIPCIÓ.
Es tracta d’un edifici plurifamiliar entre mitgeres. Està formada per planta baixa més tres plantes pis. Estructura de partes de càrrega amb forjats de bigues de fusta. La coberta és inclinada de teula àrab i part terrassa plana.
QUALIFICACIÓ URBANÍSTICA I INFORMACIÓ CADASTRAL.
Esta qualificat com a sòl urbà dintre del PERI de Sa Gerreria amb qualificació R, segons la revisió del PGOU de 1999. La referència cadastral es la 003040-06.
INFORME TÈCNIC.
Realitzada visita d’inspecció el passat trenta de juliol s’ha observat que:
CONCLUSIÓ.
Vist que les deficiències observades en la façana són les que provoquen un perill de caràcter públic directa, no havent donat compliment al D.B. nº17700 de data 04-10-12 on es reiterava l’ordre, atesa la seva naturalesa i situació i llevat d’altres patologies o vicis ocults, no observables a simple vista i per tant no detectats en aquesta visita d’inspecció ocular, és opinió del tècnic que subscriu que l’Ajuntament executi subsidiàriament els treballs no realitzats per la propietat de l’immoble referents a la façana, d’acord amb el detall que segueix:
EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA D’OBRES
Procedir sota direcció tècnica competent a:
Per tant es SOL·LICITA a l’empresa que aporti la següent documentació, que haurà d’ésser informada favorablement pel tècnic abans de dur a terme qualsevol actuació:
Pressupost desglossat que inclogui els següents conceptes:
- Honoraris direcció técnica amb redacció d’estudi bàsic de seguretat i salut
- Import execució material de les obres.
Aquet pressupost haurà de diferenciar cadascun dels apartats abans referits per a que, en el cas que es produeixi la suspensió de l´execució subsidiaria, s´abonara la factura pels treballs realitzat fins a la data.
Un cop finalitzades les obres, s’haurà de presentar certificat signat pel tècnic director conforme s’han realitat les obres incloses a l’ordre i s’ha comprovat que no existeix perill de caràcter públic.
Termini de presentació: 10 .”
III. Atès que en data 3 d’octubre de 2013 l’empresa Contratas Bartolomé Ramón, S.A. va presentar pressupost per a dur a terme l’execució subsidiària de les actuacions relatives a l’immoble situat al carrer Hostals, núm. 19 (PC 00304006), per un import de 2.274,63€, el qual va ésser informat favorablement pels serveis tècnics municipals, mitjançant informe tècnic de data 16 d’octubre de 2013, que transcrit diu:
“En relació a l'expedient abans referenciat i a la vista de la sol·licitud d’informe del Servei de Disciplina Urbanística, per a comprovar el pressupost presentat per part de l’empresa CONSTRUCCIONES BARTOLOME RAMON S.A en data 07-10-2013.
Cal Informar :
A.- Que les obres contemplades en el present pressupost s’ajusten a les aprovades pel Decret de Batlia nº17700 de data 04-10-12.
B.- El pressupost s’informa favorablement en quant s’ajusta bàsicament al plec de condiciones facultatives per realitzar per via d’execució subsidiària. En referència al preus aplicats s’han aplicat el del llibre de preus de la construcció edició nº 37 de data juliol 2012.
C.- Aquest pressupost encara que s’informa favorablement queda condicionat a possibles variacions de les partides del capítol 2 i capítol 5, que s’hauran de justificar un cop realitzades amb comprovant diaris firmats per tècnic del material i ma d’obra empleats.
Les obres es facturaran a medició real .
D.- L’import inicial del primer pressupost ascendeix a la quantitat de //2.274,63€// amb impostos inclosos.”
III. Atès que s’ha donat tràmit d’audiència a la propietat del pressupost esmentat a l’expositiu anterior, per a que, en el termini de 10 dies, poguessin al·legar el que estimessin oportú, sense que s’hagin presentat al·legacions.
Atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB (BOIB núm. 43, de 29/03/2014); article 98 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú; articles 172 i 175 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; el Reglament de la Gerència d’Urbanisme, i l’altra normativa aplicable, cal formular la present proposta al Consell de Gerència d’Urbanisme per l’adopció del següent
ACORD
1r) DISPOSAR L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA, en relació a l’expedient DP 2009/55, de part de les obres ordenades i reiterades mitjançant els Decrets de Batllia núm. 8263, de data 14 de maig de 2009, i núm. 1582 i 17700, de data 11 de febrer de 2010, i 4 d’octubre de 2012, respectivament, i d’acord amb l’informe tècnic de data 31 de juliol de 2013, respecte de l’immoble situat al carrer Hostals, núm. 19 (PC 00304006), consistents en:
2n) APROVAR el pressupost presentat per l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A. en data 3 d’octubre de 2013, que ascendeix a la quantitat de 2.274,63€ (DOS MIL DOS-CENTS SETANTA-QUATRE EUROS I SEIXANTA-TRES CÈNTIMS), a reserva de la definitiva liquidació degudament justificada pels serveis tècnics municipals.
3r) ENCARREGAR a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A., amb CIF A-57115701, i domicili al carrer Francesc Manuel de los Herreros, 26, 1er dta., 07005 Palma, la realització de les obres enumerades al dispositiu I d’aquest Acord, en relació amb l’immoble situat al carrer Hostals, núm. 19 (PC 00304006), d’acord amb al pressupost aprovat, amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32. Podent iniciar-se les obres a partir de la data que aquest Acord sigui ferm i estigui expedita l’entrada domiciliària si fos el cas.
4t) DISPOSAR que el cost de l’execució subsidiària de les obres esmentades serà de compte de la propietat de l’immoble: Sr. Dirk Joachim Rudolf Kessemeier, amb NIE X2596467C.
5è) NOTIFICAR la present resolució al Sr. Dirk Joachim Rudolf Kessemeier, amb NIE X2596467C; i a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A, amb CIF A-57115701.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons redacció dada per la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’UN MES comptador des del dia següent al de recepció de la present notificació i, en aquest cas, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzeu el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de DOS MESOS comptadors des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 30 d’abril de 2015
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.