Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 7870
Notificació de requeriment de documentació a la persona interessada en el procediment administratiu tramitat davant el Departament de Territori del Consell Insular d’Eivissa, expedient de sòl rústic núm. 080/14 SR

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

No havent estat possible la notificació pels mitjans legalment establerts, en ser retornada pel servei de correus desprès d’intentar-ho dues vegades, de l’acte administratiu de requeriment de documentació amb RGS núm. 475, de 21 de gener de 2015, i atès que no hi ha constància al referit expedient de la recepció per la persona interessada, en compliment del que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, pel present anunci es notifica a la persona interessada el referit acte.

Acte administratiu: requeriment de documentació (RGS núm. 475, de 21 de gener de 2015)

Número d’expedient: 080/14 SR

Descripció: construcció d'un habitatge unifamiliar aïllat, annex i piscina

Emplaçament: S'Oliva, polígon 3 parcel·la 172, vénda de Benirràs, parròquia de Sant Miquel de Balansat, terme municipal de Sant Joan de Labritja

Interessats: Arabella Marshall i Jennifer Ray Marshall

Adreça de notificacions:(dades personals ocultes)(dades personals ocultes)

Municipi:(dades personals ocultes)(dades personals ocultes)

Atès que manca determinada documentació necessària per poder tramitar el procediment, conforme a les instruccions tècniques 5 i 6 de l’annex II del Pla Territorial Insular d’Eivissa i Formentera (PTEF) (BOIB núm. 50, de 31/03/2005) i normativa concordant, se us requereix per tal que aporteu la següent documentació:

1. Certificació del registre de la propietat referida a la finca registral que es pretén edificar, amb una antiguitat màxima de tres mesos i comprensiva de l'historial registral complet. Si la referida finca registral s'ha segregat amb posterioritat al 16 de juliol de 1997, s'haurà d'aportar també l’historial registral complet de la finca de procedència i/o de totes les resultants, amb una antiguitat màxima de tres mesos. (Original o còpia degudament acarada).

L’historial aportat no està complet (falta la primera inscripció i no se sap de que data és la segona).

2. Si la parcel·la s'ha segregat amb posterioritat al 16 de juliol de 1997, s’haurà d’aportar mapes de situació de la finca de procedència, a escala 1:10.000 i 1:5.000, en els quals es delimitin la finca originària i totes les finques resultants d'aquestes operacions, inclosa la matriu, amb indicació de la superfície de les diferents qualificacions de cada finca segons el planejament municipal; i del seu número de finca registral, i, així mateix, caldrà grafiar totes les edificacions existents en aquestes finques indicant l'ús actual. (Signat pel professional competent).

3. Mapa de situació en format digital en el qual es grafiï correctament la parcel·la de l'actuació a autoritzar; en arxius d'extensió dxf, dwg o dgn, referenciats al Mapa Topogràfic Balear.

[Concretament l’arxiu haurà d’incloure la delimitació de la parcel·la original en una única polilínia tancada, en una capa o capes independents.]

4. Fotografia del terreny on s’ubicarà l’edificació i simulació sobre el terreny natural, del resultat final de l'actuació mitjançant perspectiva del conjunt, muntatge fotogràfic, representació virtual o altres sistemes adequats a aquesta finalitat. (Signat per l’arquitecte).

L’esmentada documentació haurà de ser aportada en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà al de la publicació del present anunci.

Tot això vos ho comunic en compliment del que preveu l’article 36 de la Llei 6/1997, de 8 de juliol, de sòl rústic de les Illes Balears, i l’article 71, apartat 1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJ-PAC). Així mateix se us adverteix que, si no aporteu la dita documentació dins el termini esmentat, es donarà per desistida la vostra petició, desprès de la prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes prevists a l’article 42 de l’esmentada Llei.

D’altra banda, i en compliment d’allò disposat a l’article 42.4 LRJ-PAC se us comunica que d’acord amb l’article 36 de l’esmentada Llei 6/1997, de 8 de juliol, el termini màxim per dictar i notificar resolució en el present expedient és de tres mesos. Aquest termini es computarà des del dia que tingui entrada en el registre del Consell Insular d'Eivissa la documentació esmentada, d’acord amb l’article 36 de la Llei 6/1997, de 8 de juliol, de sòl rústic de les Illes Balears i instrucció tècnica 5 i 6 del Pla Territorial Insular d’Eivissa i Formentera (BOIB núm. 50, de 31/03/2005).

La qual cosa se us notifica per al vostre coneixement i efectes.

      

Eivissa, 5 de maig de 2015

       

La secretària tècnica de l’Àrea de Presidència

Rebeca Miguel Climent