Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 7719
Bases per constituir una borsa de treball de policia local interí de l'Ajuntament de Santanyí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovades per la Junta de Govern Local de dia 24 d’abril de 2015, es publiquen íntegrament les bases específiques que regiran la convocatòria per constituir una borsa d’aspirants per cobrir, com a funcionaris interins, llocs de feina vacants, substituir personal funcionari amb reserva de lloc de treball o en situació de llicència o/i per subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstàncies d’increment de l’activitat, dins la Policia Local de l'Ajuntament de Santanyí, tal com disposa l’article 15.2 a), b) i e) de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

 

BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR UNA BORSA DE TREBALL DE POLICIA LOCAL INTERÍ DE L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

1. Objecte, procediment de selecció i normativa

1. La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de la categoria de Policia Local, per cobrir, amb caràcter de funcionaris interins, llocs de feina vacants, substituir a personal funcionari amb reserva de lloc de treball o en situació de llicència o/i per subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstàncies d’increment de l’activitat, dins la Policia Local de l'Ajuntament de Santanyí.

2. La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex I d’aquesta convocatòria.

3. S’aplicaran a aquestes proves selectives les presents bases, la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 146/2001, de 21 de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma dels Illes Balears (en la part vigent); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora de les policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, pel qual s’aprova el Reglament marc de mesures urgents dels policies locals de les Illes Balears; les demés disposicions legals vigents en matèria de policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears i, supletòriament, el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció del personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Requisits i condicions de les persones aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els requisits següents:

1.Tenir nacionalitat espanyola.

2. Tenir 18 anys complerts.

3. Estar en possessió del diploma del curs de capacitació de Policia Local, expedit per l'EBAP o per l'ISPIB, de conformitat amb l'establert en el Decret 100/2012, de 7 de desembre, pel qual s’estableixen els criteris de revalidació i actualització dels diplomes d’aptitud dels policies locals.

4. Estar en possessió del títol de Batxillerat, Formació Professional de segon grau o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

El justificant de pagament dels drets d’expedició del títol només té validesa fins a la expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant de pagament dels drets d’expedició del títol i, en aquest cas, els aspirants quedaran exclosos i hauran d’acreditar el títol en el termini d’esmena de les deficiències, o justificar mitjançant un certificat del centre d’estudis oficials corresponent que el títol encara no es troba en l’expedient acadèmic de la persona aspirant.

5. No patir cap malaltia ni defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el correcte desenvolupament de les funcions de la categoria de policia local, en relació amb els descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments dels policies locals de les Illes Balears.

6. No haver estat separat/ada del servei de l’administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.

7. No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

8. Compromís de portar armes i, si escau, utilitzar-les, mitjançant declaració jurada.

9. Estar en possessió del permisos de conducció de les classes A, B i BTP, els quals han d’estar vigents en la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds.

10. Estar en possessió del certificat B2 de llengua catalana, segons l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.

11. No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

12. Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal prevista en la base 3.

13. Amb caràcter previ a la pressa de possessió, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.

Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.

El batle per si, o a proposta del president del tribunal, ha de comunicar als òrgans competents les inexactituds o falsedats en què hagin pogut incórrer les persones aspirants, als efectes procedents.

Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal té coneixement que algun aspirant no compleix un o diversos requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de l’interessat, n’ha de proposar l’exclusió al batle i comunicar-li, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per l’aspirant en la sol·licitud d’admissió.

3. Taxa per optar al concurs

La taxa per optar al concurs és de 14,00 euros, aquesta serà ingressada al següent compte bancari:

Banc Mare Nostrum (Sa Nostra) ES25 0487 2045 75 2000006071. Indicant el DNI i la denominació de la borsa a la qual opta.

L'impagament de la taxa dins del termini de presentació de sol·licituds determinarà l’exclusió de l’aspirant.

Aquest pagament no substitueix en cap cas el tràmit de presentar la sol·licitud en el termini i en la forma prevista en aquestes bases.

4. Presentació de sol·licituds

1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament. El model normalitzat de sol·licitud es trobarà a disposició de les persones interessades, al Registre General d’aquest Ajuntament i a la pàgina web www.ajsantanyi.net, a partir de l’obertura del termini per a la seva presentació.

També podran presentar-se per les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

2. El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil o dissabte, s’entén prorrogat al primer dia hàbil següent.

3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor.

b) Acreditació mitjançant original o fotocòpia compulsada del compliment dels requisits exigits a la base 2 apartats 3 i 4.

c) Fotocòpia compulsada del certificat de nivell B2 de coneixements de llengua catalana o superior, segons el que se determina a la base 2 d’aquesta convocatòria.

d) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits exigits a la base 2 d’aquesta convocatòria, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.

El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base 2, amb caràcter previ al seu nomenament.

e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa per optar al concurs.

f) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de comunicació amb l’Ajuntament de Santanyí.

g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base 6 d’aquesta convocatòria

5. Admissió de les persones aspirants

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s’ha de publicar la resolució per la qual s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de la causa d’exclusió, en el termini màxim d’un mes, en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i en la pàgina web www.ajsantanyi.net.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d’un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació esmentada, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se’ls advertirà que es considerarà no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment.

Una vegada finalitzat el termini a què fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el batle ha de dictar una resolució, en el termini màxim de deu dies hàbils, que aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s’ha de fer pública en els mateixos llocs indicats per a la resolució provisional.

6. Acreditació dels mèrits

1. Els mèrits al·legats per les persones candidates s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

  1. Curs bàsic de capacitació
  2. Certificat dels cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública
  3. Serveis prestats a l’Ajuntament de Santanyí, mitjançant un certificat emès per l’Ajuntament
  4. Certificat de la Direcció General d’Interior (ISPIB) de no haver renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi
  5. Serveis prestats: certificat expedit pels corresponents ajuntaments
  6. Antiguitat: certificat expedit pels corresponents ajuntaments
  7. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers)
  8. Coneixements de llengües: certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública
  9. Cursos de formació: certificat d’aprofitament, certificat d’assistència i certificat d’impartició de cursos d’accions formatives
  10. Reconeixements honorífics: certificat expedit per l’ajuntament corresponent

2. Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.

7. Òrgan de selecció

1. L’òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador, la composició del qual es determinarà per resolució de Batlia de l’Ajuntament de Santanyí.

2. El tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres, havent de designar-se el mateix nombre de suplents. Haurà de comptar amb un president/a, un secretari/a que actuarà amb veu i vot i tres vocals. Els seus membres hauran d’estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l’accés a les places convocades.

3. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a i les seves decisions s’adoptaran per majoria.

4. Entre els vocals figuraran un membre designat per la Direcció General competent en matèria de coordinació de policies locals de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i el seu suplent, i un altre designat per l’Escola Balear d’Administració Pública i el seu suplent.

5. Els membres del tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6. Els mèrits acreditats per les persones candidates s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex I i que s’estructura en vuit blocs: curs bàsic de capacitació; serveis prestats; antiguitat; estudis acadèmics oficials; coneixements de llengües; cursos de formació; reconeixements honorífics; i altres mèrits a determinar per la Corporació.

7. La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 54 punts, d’acord amb el que s’estableix en els apartats de l’Annex I, per a cada tipus de mèrit.

8. Als efectes previstos en el Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, el tribunal queda classificat amb la categoria segona.

8. Publicació de les valoracions

1- Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, el tribunal qualificador publicarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i en la pàgina web www.ajsantanyi.net una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb indicació del número de document nacional d’identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.

2- Les persones aspirants disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs.

9. Ordre de prelació i desempats

1.- L’ordre de prelació en la borsa serà determinat per la valoració obtinguda en la valoració dels mèrits.

2.- Els empats es dirimiran atenent successivament els criteris següents:

  1. Temps de feina feta prèviament en la mateixa categoria
  2. Més edat
  3. Sorteig

10. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

1. El tribunal qualificador ha d’elaborar una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part de la borsa, per ordre de puntuació obtinguda, que ha d’elevar al batle perquè en dicti la resolució que pertoqui.

2. La borsa s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web de l’Ajuntament, amb indicació de totes les persones integrants, l’ordre de prelació i la puntuació obtinguda.

11. Adjudicació

1. Quan es doni algun dels supòsits prevists a la normativa per nomenar un funcionari interí, s’ha d’oferir un lloc a les persones incloses en la borsa que estiguin en la situació de disponible, d’acord amb l’ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeix la relació de llocs de feina per ocupar-lo.

2. S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el que cal que es presenti. La persona interessada ha de manifestar la seva conformitat en el termini d’un dia hàbil- o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de personal de l’Ajuntament. Aquest termini ha de ser com a mínim de tres dies hàbils i com a màxim de quinze dies hàbils.

12. Renúncia i motius d’exclusió de la borsa

1.- Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb la proposta de nomenament en el termini d’un dia hàbil - o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de personal de l’Ajuntament, s’entén que renuncia a ocupar el lloc de feina.

2.- A les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita, se les ha d’excloure de la borsa de treball, llevat que al·leguin, en el termini establert per manifestar la seva conformitat, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment en els tres dies següents:

  1. Estar en període d’embaràs, de maternitat o paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, la qual cosa inclou el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
  2. Prestar servei com a funcionari interí a un altre cos de policia local.
  3. Patir malaltia o incapacitat temporal.

13. Reincorporació a la borsa

1. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l’ajuntament l’acabament de les situacions previstes en el punt 2 de la base 12, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.

2. El personal funcionari interí que cessi en el lloc de feina, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s’incorpora automàticament a la borsa de la qual formi part en el lloc que li correspongui d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.

14. Situació de les persones aspirants

1. Estan en la situació de no disponible les persones integrants de la borsa de feina que no hagin acceptat el lloc ofert per trobar-se en alguna de les situacions previstes al punt 2 de la base 12.

2. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no serà cridada per oferir-li un lloc de feina.

3. Estan en situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que han de ser cridades per oferir-los un lloc de feina d’acord amb la seva posició en la borsa.

 

ANNEX I
Barem de mèrits

La puntuació màxima que es pot aconseguir amb els mèrits al·legats és de 54 punts.

El concurs començarà amb la celebració de la prova objectiva tipus test. El dia, l’hora i el lloc de celebració es publicarà al tauler d’anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web www.ajsantanyi.net, en la mateixa resolució que declari aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses.

1. Valoració del curs bàsic de capacitació

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, amb actualització inferior a tres anys. La valoració per la possessió del curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar-ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

  1. Per ser funcionari interí a l'Ajuntament de Santanyí en la data de finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, o bé haver prestat serveis com a policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament de Santanyí, el coeficient multiplicador serà 1.
  2. Per als aspirants que no hagin renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,75.
  3. Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50.

2. Valoració dels serveis prestats

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:

  1. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.
  2. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació.

 

3. Antiguitat

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:

Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol categoria de funcionari/ia de carrera: 0,2 punts per any.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació.

4. Estudis acadèmics oficials

Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a l’exigida per a la categoria a la qual s’accedeix.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:

  1. BUP, Batxillerat o equivalent: 2,5 punts.
  2. Per cada titulació de tècnic superior de formació professional: 0,5 punts.
  3. Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.
  4. Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.
  5. Per cada títol de doctor: 1 punt.

Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats a) i b) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats d) i e).

El justificant de pagament dels drets d’expedició d’un títol només té validesa fins a l’expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant de pagament dels drets d’expedició del títol i, en aquest cas, als aspirants no se’ls valorarà aquest mèrit, tret que justifiquin, mitjançant un certificat del centre d’estudis oficials corresponent, que el títol encara no es troba en l’expedient acadèmic de l’aspirant.

5. Valoració dels coneixements de llengües

5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2 punts:

  1. Certificat C1 (nivell de domini funcional efectiu): 1,50 punts
  2. Certificat C2 (nivell de domini): 1,75 punts
  3. Certificat LA (llenguatge administratiu): 0,25 punts

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

5.2. Coneixements d’altres llengües

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, de les escoles oficials d’idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, d’altres escoles d'Administració pública i de les altres entitats, amb certificats del Marc Comú Europeu considerats equivalents amb una puntuació màxima de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:

Nivells del Marc comú europeu

EOI

Universitats, escoles d'Administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, amb els continguts del Marc Comú Europeu

Altres nivells EBAP

Puntuació

1r curs de nivell inicial

0,10

2n curs de nivell inicial

0,20

A1

0,40

0,30

1r curs de nivell elemental

0,30

A2

0,60

0,40

2n curs de nivell elemental

0,40

B1

0,80

0,60

1r curs de nivell mitjà

0,60

B1+

1

0,80

2n curs nivell mitjà

0,80

B2

1,20

1

1r curs nivell superior

1

B2+

1,40

1,20

2n curs nivell superior

1,20

C1

1,60

1,40

C2

1,80

1,60

Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.

6. Valoració dels cursos de formació

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.

6.1. Formació relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix.

En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

  1. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
  2. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
  3. Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.

6.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:

  1. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
  2. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

En tot cas s’inclouran les accions formatives de l’àrea juridícoaministrativa, les de l’àrea de qualitat, d’igualtat de gènere, les d’aplicacions d’informàtica per a usuaris (Word, Excel, Access, correu electrònic i Internet) i el curs bàsic de prevenció de riscos laborals (30 h).

En tots els casos, s’han de valorar una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n’hagi repetit la participació.

7. Valoració dels reconeixements honorífics

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

  1. Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa:
  • 2 punts per cada medalla amb distintiu blau
  • 1 punt si el distintiu és blanc
  • 0,5 punts si el distintiu és verd

b. Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts

c. Per cada felicitació lliurada per la batllia: 0,25 punts

Les felicitacions dels apartats b) i c) seran, exclusivament, les atorgades a l’empara de l'article 91.4 del Decret 67/2007, de 7 de juny.

S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’ajuntament corresponent.

8. Altres mèrits a determinar per la Corporació

Puntuació màxima: 6 punts.

  1. Haver format part de la Policia Local de l’Ajuntament de Santanyí: es valorarà 0,25 punts per mes complet treballat, fins a un màxim de 2 punts.
  2. Prova objectiva tipus test sobre coneixements d’ordenances i reglaments de l'Ajuntament de Santanyí i sobre coneixements geogràfics, històrics i topogràfics del terme municipal de Santanyí. Cada resposta incorrecta, es penalitzarà amb un terç del valor assignat a la resposta correcta. Aquesta prova es valorarà amb un màxim de 4 punts.

 

Santanyí, 24 d’abril de 2015

El batle
Llorenç S. Galmés Verger