Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA (SEMILLA)

Núm. 7518
Resolució de la directora gerent de l’entitat pública empresarial Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA), per la qual s’aproven les bases i la convocatòria per a la selecció de personal laboral temporal, en la modalitat d’interí en lloc vacant, pel lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

S’ha constatat la necessitat de cobrir, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.

Les funcions que corresponen a aquest lloc de treball són; realitzar les tasques pròpies del seu grup professional, executar la vigilància marítima i terrestre de les reserves marines encomanades pel seu superior jeràrquic, manejar i utilitzar i mantenir les embarcacions, els equips i material adscrits a la unitat de medi marítim, elaborar la documentació relacionada amb les denúncies i infraccions, informar al superior jeràrquic immediat sobre qualsevol matèria en el seu àmbit d’actuació, atendre usuaris (presencial, telefònicament i/o telemàticament), i en general, qualsevol altra tasca que li encomanin els seus superiors jeràrquics.

Per tot això, amb els informes previs favorables de la Direcció General de Pressuposts i Finançament i de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, dict la següent

 

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria pública del procés de selecció per cobrir, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.

2. Aprovar les bases el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, i que s’adjunta com a Annex 1.

3. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el BOIB i a la pàgina web de SEMILLA.

Palma, 30 d’abril de 2015

La directora gerent
Noemi Vila Merino

 

 ANNEX 1
Bases de la convocatòria pública del procés de selecció per cobrir, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.

1. Objecte

L’objecte d’aquesta convocatòria és la contractació, en la modalitat d’interí en lloc vacant, el lloc de treball de SE55 patró d’embarcació professional.

2. Òrgan de selecció

L’òrgan encarregat de la selecció i constitució de la borsa de treball estarà format per les següents persones amb indicació del lloc de treball/categoria que ocupen: Antonio M. Garau Jofre (cap del Servei de Recursos Marins, de la Direcció General de Medi Rural i Marí de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori ), Maria Luisa Gónzalez Gorrias (cap d’Administració de Personal, de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori), i un representant/a del Comitè d’Empresa de SEMILLA, a fi de poder vetllar pel procés selectiu.

3. Requisits generals dels aspirants

Per poder participar en la convocatòria, els aspirants han de complir, en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds, els requisits següents:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o d’un Estat membre de la Unió Europea, o ser nacional d’altres Estats amb les condicions establertes en algun dels apartats de l’article 57 de l’EBEP permeti l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.

b. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació.

c. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l’acompliment de les funcions corresponents.

4. Requisits específics

Per poder participar en la convocatòria, els aspirants han d’estar en possessió, en la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds, de les titulacions següents:

a) Títol de Patronia Professional, en vigor, i els certificats corresponents, en vigor, per a poder despatxar una embarcació de Llista 8.

b) Certificat de Formació Bàsica, en vigor.

c) Títol de Guarda Particular de Camp, especialitat pesca marítima, en vigor.

5. Sol·licituds i documentació

Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s’han de presentar mitjançant el model normalitzat que és a disposició de les persones interessades a la pàgina web de SEMILLA, a l’adreça d’Internet:

http://www.caib.es/sacmicrofront/contenido.do?mkey=m150128132428767698959&lang=ca&cont=79555

El termini per presentar les sol·licituds és de deu dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB. Les sol·licituds que es registrin fora de termini s’exclouran i s’arxivaran.

Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, emplenada correctament i signada, fotocopia del DNI o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport, o passaport i targeta de residència en el supòsit de nacional de Estats estrangers no membres de la Unió Europea) i l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació següent:

a. La documentació acreditativa de la titulació exigida.

b. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació i coneixements de la llengua catalana).

c. Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat i el certificat d’aptitud expedit pel Centre Base, dependent de la Direcció General de Serveis Socials, o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals per exercir les funcions corresponents al lloc de treball, que ha d’expressar que l’aspirant es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de treball; si escau, amb les adaptacions adients.

d. La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de notificacions i comunicacions amb la Fundació.

La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini per presentar les sol·licituds.

Es considera que les persones que presentin una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè SEMILLA tracti les seves dades personals als efectes que se’n deriven.

6. Lloc de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de SEMILLA (carrer de Babieca, 2 -Son Ferriol-, 07198, de Palma), de dilluns a divendres, de les 9.00 hores a les 15.00 hores.

Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha de dur una fotocòpia. 

7. Llistes de persones admeses i excloses

En el termini màxim de cinc dies hàbils des de la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de SEMILLA i a la pàgina web la relació provisional de persones admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió. Les persones interessades disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l’endemà de l’exposició de les llistes, per esmenar els defectes o aportar els documents preceptius.

Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses i excloses, de la mateixa manera que la provisional.

8. Valoració dels de les aspirants

El sistema de selecció és el del concurs de mèrits i entrevista personal.

A) Fase de concurs de mèrits

En aquesta fase es valoren els mèrits al·legats i està valorada, en el seu conjunt, amb un màxim de 90 punts, i constitueix el 90% del procés selectiu. Es divideix en dues categories: Experiència (50 punts, que constitueix el 50% del procés selectiu) i Formació (40 punts, que constitueix un altre 40% del procés selectiu).

Quan a experiència es valoren els mèrits següents:

- Experiència professional remunerada que s’hagi adquirit en la mateixa categoria a que s’opta o en altres de similars.

Quan a la formació es valoren els mèrits següents:

a) Formació complementaria relacionada amb el lloc a que s’opta. Es valoren els cursos, seminaris, jornades formatives i títols relacionats amb la plaça.

b) Nivells de coneixement, parlats i escrits, de llegua catalana i de llengües estrangeres.

B) Fase d’entrevista de selecció de personal.

Aquesta segona fase consisteix en una entrevista personal de l’aspirant amb l’òrgan de selecció. Aquesta fase es valora en un màxim de 10 punts, i constitueix el 10% del procés selectiu. Es valorarà la iniciativa, la capacitat de treballar en equip, la motivació, i la disponibilitat, del candidat.

Barem de mèrits

1. Experiència professional (la valoració màxima per aquest concepte és de 50 punts).

a) Experiència professional com a Patró professional en una embarcació de llista octava en una Reserva Marina. Per cada mes (30 dies) de servei prestat:

- 0’90 punts per cada mes, amb un màxim de 50 punts.

b) Experiència professional com a guarda particular de camp-especialitat de pesca marítima en una Reserva Marina. Per cada mes (30 dies) de servei prestat:

- 0’75 punts per cada mes, amb un màxim de 50 punts.

c) Experiència professional com a Patró professional en una embarcació de llista octava en un Parc Natural o Nacional. Per cada mes (30 dies) de servei prestat:

- 0’50 punts per cada mes, amb un màxim de 30 punts.

En el cas de coincidència en el temps en un mateix aspirant dels casos a i b, tan sols es computarà el temps d’experiència professional com a patró.

2. Formació complementària (la valoració màxima per aquest concepte és de 40 punts).

1. Formació complementaria relacionada amb el lloc a que s’opta (amb un màxim de 20 punts).

1.1. Titulació en matèria de busseig, amb una puntuació màxima 10 punts. Es valoraran:

- Títol de busseig professional; 10 punts.

- Títol de busseig recreatiu; 5 punts.

Només s’ha de valorar un dels dos títols.

1.2. Formació en mecànica, puntuació màxima 10 punts. No es valoraran els certificats o diplomes que no indiquen les hores o els crèdits de l’acció formativa. Es valoraran:

- Títol de Formació Professional de Grau superior en matèria de mecànica; 10 punts.

- Títol de Formació Professional de Grau mig en matèria de mecànica; 5 punts.

- Cursos, jornades o seminaris de 300 hores o més; 3 punts.

- Cursos, jornades o seminaris de 150 a 299 hores; 2 punts.

- Cursos, jornades o seminaris de 100 a 149 hores; 1 punt.

- Cursos, jornades o seminaris de 30 a 99 hores; 0’5 punts.

- Cursos, jornades o seminaris de 10 a 29 hores; 0’25 punts.

No es valoraran els cursos, jornades, seminaris o assignatures, que formin part d’una titulació superior que també s’hagi al·legat per esser valorada.

2. Coneixements de llengua catalana, puntuació màxima 10 punts.

- Certificat B2 o equivalent; 5 punts

- Certificat C1 o equivalent; 10 punts

Només s’ha de valorar el certificat de més nivell.

3. Coneixements de llengües estrangeres (segons el Marc europeu comú de referència), per cada llengua, puntuació màxima 10 punts:

- Certificat B2 o equivalent; 5 punts

- Certificat C1 o equivalent; 10 punts

Només s’ha de valorar el certificat de més nivell.

Per tant, la puntuació màxima a assolir és de 100 punts, la qual es desglossa en els següents blocs:

Experiència professional; 50 punts i 50 % de la puntuació total.

Formació; 40 punts i 40 % de la puntuació total.

Entrevista; 10 punts i 10 % de la puntuació total.

Total; 100 punts i 100 % de la puntuació total.

9. Publicació de les valoracions i resultat de la selecció

Una vegada conclosa la valoració dels mèrits i realitzades les entrevistes, l’òrgan de selecció ha de fer pública, als taulers d’anuncis de SEMILLA i a la pagina web esmentada, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits.

Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, s’ha de publicar el resultat de la selecció als taulers d’anuncis de SEMILLA, i a la pàgina web esmentada.