Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 7356
Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 9 d’abril de 2015 per la qual es modifica la Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 24 de febrer de 2015 per la qual s’aprova el llistat definitiu d’admesos i exclosos corresponent a la convocatòria d’ajudes individualitzades de menjador per motius de transport per als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris del curs escolar 2014-15 i la concessió de les ajudes corresponents al primer trimestre
Versió PDF
Fets
1. La resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 19 de desembre de 2014 va convocar les ajudes individualitzades de menjador per als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris durant el curs escolar 2014-15.
2. La resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 24 de febrer de 2015 va aprovar el llistat definitiu d’admesos i exclosos corresponent a la convocatòria d’ajudes de menjador per motius de transport per als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris del curs escolar 2014-15 i concedeix les ajudes corresponents al primer trimestre.
3. La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats va rebre dos informes de rectificació d’errors dels següents centres:
- CEIP S’Olivera, codi de sol·licitud W5SEIH. L’informe exposa que hi ha hagut una errada per part del centre en la introducció al GestIB dels dies d’assistència que l’alumne ha fet ús del servei de menjador.
- CEIP Pare Bartomeu Pou, codi de sol·licitud TVPY9C. L’informe exposa que hi ha hagut una errada per part del centre en el barem de l’apartat de condicions econòmiques.
4. Les ajudes es faran efectives a càrrec de la partida pressupostària 13501.423A01.48021.00 dels pressuposts generals de la Comunitat Autònoma per a l’any 2015.
5. El director general de Planificació i Infraestructures Educatives va dictar la proposta de resolució favorable a aquesta modificació dia 7 d’abril de 2015 d’acord amb l’informe de la cap del Servei d’Escolarització, Serveis Complementaris de l’Ensenyament, Títols i Convalidacions.
Fonaments de dret
1. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).
2. El Decret 75/2004, de 27 d’agost, de desplegament de determinats aspectes de la Llei de finances i de les Lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).
3. L’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura.
4. La Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 19 de desembre de 2014, per la qual es convoquen ajudes individualitzades de menjador per als alumnes que cursen estudis no universitaris durant el curs escolar 2014-15 (BOIB núm. 174, de 20 de desembre de 2014).
5. La Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 24 de febrer de 2015 per la qual s’aprova el llistat definitiu d’admesos i exclosos corresponent a la convocatòria d’ajudes individualitzades de menjador per motius de transport per als alumnes que cursen estudis als centres docents no universitaris del curs escolar 2014-15 i la concessió de les ajudes corresponents al primer trimestre (BOIB núm. 29, de 26 de febrer de 2015).
6. L’article 105 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, pel qual les Administracions públiques poden, en qualsevol moment, rectificar d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.
Resolució
1. Realitzar les següents rectificacions d’errors:
- CEIP S’Olivera, codi de sol·licitud W5SEIH, a l’annex 2 de la Resolució:
- On diu: import 207€
- Ha de dir: import 162€
- CEIP Pare Bartomeu Pou, codi de sol·licitud TVPY9C, a l’annex 1 de la Resolució:
- On diu: 0 punts
- Ha de dir: 9 punts
A l’annex 2 de la Resolució:
- On diu: denegada
- Ha de dir: concedida per un import de 204,05€
2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució que exhaureix la via administrativa es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes, o recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, en la forma prevista de la convocatòria.
Palma, 9 d’abril de 2015
La consellera d’Educació, Cultura i Universitats
Maria Núria Riera Martos