Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE BUNYOLA

Núm. 7022
Aprovació definitiva de la modificació puntual del PGOU de Bunyola delimitació de la Unitat d'Actuació UA-1

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En relació a la tramitació l’expedient relatiu a la modificació puntual del PGOU de Bunyola relativa a la delimitació de la Unitat d’Actuació UA-1.

Vista la necessitat de modificar el Pla General d’Ordenació Urbana de Bunyola.

Vista la documentació comprensiva de dita modificació puntual redactada pel Senyor Guillem Bujosa Cabot, com arquitecte municipal.

Donat que en data 15 maig 2014 pel Ple de l’ajuntament de Bunyola es va aprovar inicialment la Modificació Puntual 02/2014, del PGOU de Bunyola (Unitat d’actuació UA-1).

Vist que en data de 10 de juny de 2014 es va publicar al BOIB l’anunci de aprovació inicial de la modificació esmentada per informació pública per un termini d’un mes, i que es varen realitzar les notificacions personals als propietaris afectats.

Donat que es varen presentar al·legacions per la Demarcació de Mallorca del Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears i pels Srs. José Ramón i Miguel Cirera Puig.

Consten contestades les al·legacions pels serveis tècnics municipals de manera raonada, en sentit desestimatori, tal i com es desprèn dels informes tècnics que figuren a l'expedient.

Atesos els informes jurídics de dates 15 de setembre de 2014 i de 15 de gener  de 2015”

El Ple de l'Ajuntament de Bunyola en la seva sessió extraordinària de data 20 de febrer de 2015 ha acordat:

PRIMER.- Desestimar les al·legacions presentades dins el període i tràmit d’informació pública.

SEGON.- Aprovar definitivament la Modificació Puntual 02/2014, del Pla General d’Ordenació Urbana de Bunyola de 1982, que consisteix amb la delimitació de la Unitat d’Actuació-1 (UA-1). Tot això segons la documentació redactada per l’arquitecte municipal Senyor Guillem Bujosa Cabot.

TERCER.- Publicar en el BOIB, en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, a la pàgina web i en un dels diaris de major circulació de la província, el present acord d’aprovació definitiva.

QUART.- Notificar el present acord als que apareixen com interessats en el procediment, amb la indicació dels recursos que siguin pertinents.”

 

MEMÒRIA I ANNEXES

EXCM. AJUNTAMENT DE BUNYOLA

MODIFICACIÓ PUNTUAL 2/2014 DEL PGOU DE BUNYOLA DELIMITACIÓ DE LA UNITAT D’ACTUACIÓ UA-1

ÍNDEX

I.- MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

01.- ANTECEDENTS

02.- ÀMBIT I OBJECTE DE LA MODIFICACIÓ

03.- JUSTIFICACIÓ DE LA MODIFICACIÓ

04.- JUSTIFICACIÓ URBANÍSTICA DE LA MODIFICACIÓ

05.- JUSTIFICACIÓ DEL COMPLIMENT DE LA NORMATIVA APLICABLE

06.- JUSTIFICACIÓ DE LA VIABILITAT ECONÒMICA DE L’ACTUACIÓ

07.- RESUM EXECUTIU DEL PLANEJAMENT

II.- ESTUDI ECONÓMIC I FINANCER I MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT ECONÒMICA

III.- ESTUDI D'AVALUACIÓ AMBIENTAL ESTRATÉGICA

IV.- NORMES URBANÍSTIQUES

V.- PLÀNOLS

MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

01.- ANTECEDENTS

El vigent PGOU de Bunyola fou aprovat definitivament el 13 de febrer de 1978 i complimentades les referides prescripcions el 18 de novembre de 1982. El Text Refós d'aquest PGOU, que es va aprovar el 15 d’octubre de 1982, va ser publicat al BOCAIB corresponent de 20 de novembre de 1982. Des d’aquell moment s’han anat aprovant diverses modificacions puntuals.

-Modificació puntual del PGOU aprovada definitivament el 18/01/85;

-Modificació puntual del PGOU per canvi d'ús de zona verda a esportiva a Palmanyola, aprovada definitivament dia 02/05/94 i publicada al BOIB nº76 de dia 23/06/94.

-Modificació puntual del capítol 4 del document de normes generals del PGOU, aprovada definitivament dia 26/01/96 i publicada al BOIB nº39 de dia 28/03/96.

-Modificació puntual per correcció de l'errada del carrer establidors, aprovada definitivament dia 18/10/02 i publicada al BOIB nº135 de 09/11/2002.

En aquests moments s'està tramitant la Revisió del PGOU i l’adaptació del mateix al Pla Territorial de Mallorca (15/03/2011) amb acord publicat al BOIB nº67 de dia 05/05/2011, però a la vista de la duració de la tramitació d’aquest expedient s’ha cregut convenient l’aprovació de la modificació puntual del planejament 2/2014.

També està en tramitació la modificació puntual 1/2013, aprovat inicialment dia 29/04/2013, que té per objecte la modificació de l'article 29.

02.- ÀMBIT I OBJECTE DE LA MODIFICACIÓ

L'àmbit objecte de la present modificació del PGOU de planejament es circumscriu a la delimitació de la unitat d’actuació UA-1.

03.- JUSTIFICACIÓ DE LA MODIFICACIÓ

El temps transcorregut de vigència de l’actual ordenació urbanística, el llarg procés de revisió del PGOU en curs, i les necessitats d'adequar el planejament urbanístic a les situacions i necessitats actuals han originat la tramitació d'aquesta modificació puntual del PGOU vigent de forma avançada.

El PGOU’78 de Bunyola no delimita cap unitat d’actuació, de manera que sobre el plànol d’ordenació apareixen com a sòl urbà consolidat algunes ordenacions inexistents o que no se corresponen amb la realitat.

Aquesta modificació puntual es planteja amb la finalitat de delimitar un d’aquests àmbits, així com proposar un sistema de gestió per tal que, molts anys després de l’aprovació definitiva del planejament, sigui possible el desenvolupament real d’aquest àmbit.

Implantació UA 1 (veure annex 1)

Detall Plànol 30.  Zonificación y equipamientos casco urbano de Bunyola.(veure annex 2)

Emplaçament UA 1.- Fotografia aèria actual (veure annex 3)

Emplaçament UA 1.- Delimitació UA-1 (veure annex 4)

04.- JUSTIFICACIÓ URBANÍSTICA DE LA MODIFICACIÓ

Des del punt de vista urbanístic, les modificacions no alteren el contingut del PGOU vigent.

Aquesta modificació consisteix únicament en la delimitació la unitat d’actuació UA-1 sobre el plànol 30 “Zonificación y equipamientos casco urbano de Bunyola”, així com l’aprovació d’una fitxa que permeti el seu desenvolupament.

05.- JUSTIFICACIÓ DEL COMPLIMENT DE LA NORMATIVA APLICABLE

La present modificació del PGOU de Bunyola s’ha redactat de conformitat amb el Real Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei de Sòl, modificat per la Llei 8/2013, de 26 de juny, de rehabilitació, regeneració i renovació urbana, així com també amb la legislació supletòria continguda en el Reial Decret 1346/1976, de 9 de abril, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei sobre règim del sòl i ordenació urbana, i també amb la legislació urbanística de desenvolupament.

La present modificació del PGOU, de conformitat amb l’article 103.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, entrarà en vigor una vegada publicat en el BOIB l’acord de l’aprovació definitiva i la seva normativa. La vigència serà indefinida, sense perjudici de modificació posterior, quedant incorporada en el planejament general.

Aquesta modificació puntual també s'ha redactat de conformitat amb la Llei 7/2012, de 13 de juny, de mesures urgents per a l’ordenació urbanística sostenible, de modificació de la Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’ordenació territorial i la derogació de la disposició addicional tercera, especialment pel que fa als articles 5, 8, 10.1 i 14 d’aquesta llei:

Article 5. Actuacions de transformació urbanística

1. Tenen la consideració d’actuacions de transformació urbanística en sòl urbà les consistents en la redefinició de l’ordenació preestablerta pel seu àmbit o que suposin la implantació o la millora de les infraestructures i dotacions públiques. S’ha de distingir entre les actuacions de renovació o reforma integral de la urbanització i les actuacions de dotació.

2. Són actuacions de renovació o de reforma integral de la urbanització les que impliquen la reordenació general d’un àmbit de sòl urbà amb modificació substancial de l’ordenació preexistent que canviï l’ús predominant i incrementi en més d’un 50% l’edificabilitat mitjana ponderada fixada en aquest àmbit pel planejament anterior.

3. Són actuacions de dotació la resta d’actuacions previstes en sòl urbà, i no tenen en cap cas tal consideració les actuacions en l’àmbit de les quals no existeixi increment de l’edificabilitat mitjana ponderada assignada pel planejament anterior i no resulti precisa l’equidistribució de beneficis i càrregues.

4. En cap cas la superfície dels terrenys sotmesos a actuacions de transformació urbanística en sòl urbà no computa com a creixement a l’efecte del que preveuen l’article 33 de la llei 6/1999, de 3 d’abril, de les directrius d’ordenació territorial de les Illes Balears i de mesures tributàries, i les disposicions corresponents que fixin els plans territorials en desplegament d’aquest article.

5. Tenen la consideració d’actuacions de transformació urbanística en sòl urbanitzable les actuacions de nova urbanització mitjançant les quals els terrenys passen de la situació de sòl rural a la de sòl urbanitzat.

6. Sense perjudici de l’establert a l’article 15 del text refós de la Llei estat de sòl, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, el planejament haurà de justificar la viabilitat econòmica de les actuacions de transformació urbanística que defineixi.

En relació als apartats 1 i 2 de l’article anterior s’ha de dir que la unitat d’actuació UA-1 es classifica com a una actuació de dotació, ja que aquest àmbit no disposa de les dotacions corresponents. Quant a l’apartat 6 de l’article anterior, es justifica la viabilitat de l’actuació a l’apartat corresponent.

Article 8. Deures de la promoció de les actuacions de transformació urbanística en sòl urbà i en sòl urbanitzable.

1. Els propietaris de terrenys classificats com a urbans i urbanitzables que es troben inclosos en àmbits sotmesos a actuacions d’urbanització, de renovació o de reforma integral resten obligats a cedir el sòl lliure de càrregues d’urbanització corresponent al 15% de l’edificabilitat mitjana ponderada que comportin les actuacions de renovació o reforma integral en sòl urbà i en sòl urbanitzable.

2. En les actuacions de dotació aquests han de cedir el 15% de l’increment de l’edificabilitat mitjana ponderada que comporti l’actuació respecte de l’anteriorment definida pel planejament.

En compliment de l’article anterior, aquesta actuació de dotació no comporta un augment d'edificabilitat mitjana ponderada respecte del PGOU'78, per tant no hi haurà cessió d'aprofitament.

Article 10. Reserva d’habitatges protegits

El planejament urbanístic ha de preveure la reserva, per a la construcció d’habitatges sotmesos a algun règim de protecció pública, dels terrenys necessaris per a la ubicació de, com a mínim, el 30% de l’edificabilitat residencial prevista en les actuacions d’urbanització quan aquest ús sigui el predominant.

En aquest cas no és obligatòria aquesta reserva de habitatges, ja que l’ús predominant en aquesta actuació no és el residencial.

Article 14. Delimitació dels àmbits de les actuacions de transformació urbanística.

2. L’Ajuntament pot modificar la delimitació dels àmbits que es troben prevists en els instruments de planejament, així com fer la primera delimitació quan aquests no la continguin, d’acord amb el següent procediment:

a) Un cop aprovada inicialment la delimitació, l’expedient s’ha de sotmetre al tràmit d’informació pública durant un termini de quinze dies, mitjançant un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a l’adreça o punt d’accés electrònic municipal corresponent. També s’ha de donar audiència als propietaris afectats durant un termini idèntic.

b) L’aprovació definitiva de la delimitació s’ha de pronunciar sobre les al·legacions presentades. Si s’havia de produir un augment o una disminució de superfície de l’àmbit superior en un 10% respecte de la proposta inicial, s’ha de repetir el tràmit d’audiència als propietaris afectats prèviament a l’aprovació definitiva.

c) L’eficàcia de la delimitació aprovada s’ha de diferir fins a la publicació de l’acord d’aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Així mateix, la delimitació aprovada s’ha de publicar a l’adreça o al punt d’accés electrònic municipal corresponent i comunicar-se a l’Arxiu central d’urbanisme i al corresponent Consell Insular.

Aquest article anterior descriu el procediment segons el qual es tramitarà la present modificació de planejament, tenint en compte, a més, que en compliment de l’article 11 (que modifica l’article 15 de la Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’ordenació territorial) es permeten les modificacions de planejament, tot i que aquest planejament no es trobi adaptat als instruments d’ordenació territorial; obligació que queda relegada al supòsit de revisió del planejament.

En compliment de l’apartat 2.a) de l’article anterior es donarà audiència a tots els propietaris afectats.

D’altra banda, la present modificació no es troba afectada por les normes d’aplicació directa del Pla Territorial Insular de Mallorca, aprovat per acord del Ple del Consell Insular, en sessió celebrada el 13 de desembre de 2004 (BOIB n.188 ext, de 31.12.04).

06.- JUSTIFICACIÓ DE LA VIABILITAT ECONÒMICA DE L’ACTUACIÓ

USOS LUCRATIUS

EQUIPAMENT: EDUCATIU-COMERCIAL-CULTURAL

Es considera que el millor i major ús d’entre els permesos a la zona d’EQUIPAMENT CÍVICO SOCIAL, que és el comercial, concretament l’establiment tipus supermercat de dimensió mitjana o gran.

SUPERFÍCIE DE L’ÀMBIT: 7.932’00m²

EDIFICABILITAT: 0’70m²/m²

SUPERFICIE TOTAL EDIFICABLE: 5.552’40m²

DESPESES DE CONSTRUCCIÓ DE L’EDIFICACIÓ: 688’00€/m² (valor extret de la base de dades del Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears: “Mètode simplificat de càlcul del pressupost de referència 2014”)

COST EDIFICACIÓ : 3.820.051’20€

PREU UNITARI DE VENDA DE L’EDIFICI ACABAT: 860’00€

PREU VENDA EDIFICACIÓ: 4.775.064’00m²

BENEFICIS DE L’OPERACIÓ: 955.012’8€

RESIDENCIAL

Es considera que el millor i major ús d’entre els permesos a la zona és el d’una habitatge unifamiliar aïllada

SUPERFÍCIE DE L’ÀMBIT: 94’50m²

EDIFICABILITAT: 1’7m²/m²

SUPERFICIE TOTAL EDIFICABLE: 160’65m²

DESPESES DE CONSTRUCCIÓ DE L’EDIFICACIÓ: 826’00€/m² (valor extret de la base de dades del Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears: “Mètode simplificat de càlcul del pressupost de referència 2014”)

COST EDIFICACIÓ : 132.696’90€

PREU UNITARI DE VENDA DE L’EDIFICI ACABAT: 2.300’00€

PREU VENDA EDIFICACIÓ : 369.495’00m²

BENEFICIS DE L’OPERACIÓ: 236.798’10€

BENEFICIS TOTALS DE L’OPERACIÓ: 1.191.810’90€

USOS NO LUCRATIUS

VIARI

SUPERFÍCIE DE L’ÀMBIT: 1153’50m²

DESPESES DE CONSTRUCCIÓ DE L’EDIFICACIÓ: 200’00€/m²

COST DE L’EXECUCIÓ DEL VIARI: 230.700’00€

APARCAMENT

SUPERFÍCIE DE L’ÀMBIT: 1305’00m²

DESPESES DE CONSTRUCCIÓ DE L’EDIFICACIÓ: 70’00€/m²

COST DE L’EXECUCIÓ DEL VIARI: 91.350’00€

COST TOTAL USOS NO LUCRATIUS: 322.050€

Els beneficis aproximats de l’operació són 869.760’90€, la qual cosa justifica la viabilitat econòmica de la mateixa.

07.- RESUM EXECUTIU DEL PLANEJAMENT

D'acord amb l'article 11.3 del Reial decret legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la llei de sòl, en els procediments d'aprovació o d'alteració d'instruments d'ordenació urbanística, la documentació exposada al públic haurà d'incloure un resum executiu expressiu dels següents punts:

a). - Delimitació dels àmbits en què l'ordenació projectada altera la vigent, amb un plànol de la seva situació, i abast de l'esmentada alteració.

b). - Si escau, els àmbits en què se suspenguin l'ordenació o els procediments d'execució o d'intervenció urbanística i la durada de l'esmentada suspensió.

La present modificació del PGOU vigent consisteix en la delimitació de la unitat d’actuació UA-1, i en l’aprovació de la corresponent fitxa que permeti el seu desenvolupament.

II.- ESTUDI ECONÓMIC - FINANCER I MEMORIA DE SOSTENIBILIDAD ECONÓMICA

Aquesta modificació puntual del PGOU no afecta l’Estudi Econòmic i Financer del planejament vigent, atès que consisteix només en la delimitació de la unitat d’actuació, que es desenvoluparà mitjançant el sistema de gestió de COMPENSACIÓ.

En compliment de l’article 15.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei del Sòl (BOE n. 154, de 26.06.08) es necessària l’elaboració d'una memòria o informe de sostenibilitat econòmica que estudiï i analitzi el cost públic del manteniment i conservació de les infraestructures i serveis.

En aquests cas aquesta modificació de planejament, atès que es disposa de la maquinària i del personal de manteniment i neteja, la despesa en salaris i dotació pressupostària pel fet d’incrementar en 1153’50m² la superfície de viari i 1305’00m² d’aparcament, es veurà incrementada en 500€ anuals.

III.- AVALUACIÓ  AMBIENTAL ESTRATÉGICA

El grup 1 del annex III de la Llei 11/2006, de 14 de setembre, d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears (BOIB n. 133, de 21.09.06) determina que estan subjectes a avaluació ambiental estratègica les modificacions dels instruments de planificació  territorial i concretament els PGOU. Tot i això, l’article 17 de la referida Llei es refereix a que dits plans, quan es tracti de modificacions menors, es sotmetran a avaluació ambiental estratègica quan ho decideixi l’òrgan ambiental en els següents casos:

a) Els plans i programes subjectes que estableixin l'ús de zones de reduït àmbit territorial.

b) Les modificacions menors en els plans i programes subjectes.

c) Els plans i programes diferents dels esmentats a l'article anterior que estableixin un marc per a l'autorització futura de projectes.

D'altra banda, cal tenir en compte que la Llei 6 /2009, de 17 de novembre, de mesures ambientals per impulsar les inversions i l'activitat econòmica a les Illes Balears ( BOIB núm .172 , de 24.11.09 ), va afegir l'apartat 4t al grup 1 de l'annex III que exclou directament d'avaluació ambiental estratègica les modificacions menors de plans:

a ) Disminució de coeficients d'edificabilitat o de percentatges d'ocupació de les edificacions.

b ) Disminució de l'altura màxima de les edificacions.

c ) Canvi d'usos plurifamiliars a unifamiliars.

d) Augment de la superfície, o reajustament per raons funcionals de zones d'equipament, espais lliures públics o infraestructures, sempre que aquest canvi de qualificació o classificació no afecti terrenys classificats com a sòl rústic .

e) Augment de la superfície de la parcel·la mínima per poder construir o implantar un ús urbanístic.

f ) Canvis de la classificació de sòl urbà, urbanitzable o apte per a la urbanització amb la finalitat de reconvertir-los en sòl rústic .

g) Implementació o extensió de mesures de protecció del medi ambient, del sòl rústic o dels béns integrants del patrimoni històric, incloent-hi les modificacions dels catàlegs de protecció del patrimoni històric, dels plans d'ordenació dels recursos naturals i dels plans rectors d'ús i gestió.

h ) Establiment o modificació dels índexs d'ús turístic o residencial sempre que suposin disminució de la capacitat de població .

i) Modificació de delimitació de l'àmbit de polígons o unitats d'actuació i canvi de sistema d'actuació.

En el present cas, les modificacions del planejament vigent suposen una modificació menor que no causa efectes significatius sobre el medi ambient, i a més, està inclòs en el llistat de casos que queden exclosos directament d'avaluació ambiental estratègica, concretament el cas i).

IV.- NORMES URBANÍSTIQUES

La present modificació puntual de planejament 2/2014 inclou la fitxa de la unitat d’actuació UA-1, que permetrà el seu desenvolupament.

CODI D'ACTUACIÓ:

UA1

PLÀNOL:

30. ZONIFICACIÓ I EQUIPAMENTS

DESENVOLUPAMENT:

PROJECTE D'URBANITZACIÓ

SISTEMA D'ACTUACIÓ:

COMPENSACIÓ

ÚS CARACTERÍSTIC:

EQUIPAMENT PRIVAT

ORDENANCES:

EQUIPAMENT CÍVIC SOCIAL

SUPERFÍCIE:

10.480 m2

SITUACIÓ:

NUCLI DE BUNYOLA

SITUACIÓ:

Situada al sud del nucli de Bunyola, la UA1 limita al nord amb les parcel·les que donen façana al carrer de Ramon Llull, a l'oest amb la carretera PM-201 i al sud i l'est amb el sòl rústic.

OBJECTIUS I CRITERIS D'ORDENACIÓ:

L'objectiu d'aquesta UA1 és obtenir un viari i una zona d'aparcaments en aquesta zona del nucli urbà, així com la delimitació de l'àmbit qualificat pel planejament com a equipament privat educatiu-comercial-cultural i una parcel·la residencial.

És obligatòria la cessió gratuïta dels espais del viari i d'aparcament.

Durant les fases d'obres d'urbanització i edificació de la UA es triarà la maquinària i equips adequats que disposin de sistemes silenciadors i amb nivells baixos de renou i emissions de gasos

USOS LUCRATIUS:

SUP. MÀXIMA m2

%

SOSTRE CONSTRUÏT

%

RESIDENCIAL INTENSIVA BAIXA (PB+P1)

94,50

0,90

1,7m2/m2

2,81

EQUIPAMENT: EDUCATIU-COMERCIAL-CULTURAL

7932,00

75,70

0,7m2/m2

97,19

USOS NO LUCRATIUS:

SUP. MÀXIMA m2

%

SOSTRE CONSTRUÏT

%

VIARI

1148,50

10,95

0,00

0,00

EQUIPAMENT: EDUCATIU-COMERCIAL-CULTURAL

1305,00

12,45

0,00

0,00

TOTAL ÀMBIT

10480,00

100,00

100,00

RESUM DADES GLOBALS

EDIFICABILITAT GLOBAL MÀXIMA

0,54m2/m2

NOMBRE MÀXIM D'HABITATGES

2 habitatges

POBLACIÓ MÀXIMA

6 habitants

OBJECTIUS I CRITERIS D'ORDENACIÓ

Seran admissibles les variacions en l'amidament de superfícies, sempre que aquestes variacions siguin degudes a l'augment de precisió en l'escala de treball.

La figura de desenvolupament de la UA haurà d'ordenar de la manera més favorable pels interessos generals

IV.- PLÀNOLS S’adjunten els següents plànols:

-Plànol 30 PGOU vigent

-Plànol 30 A (Plànol 30 modificat per la inclusió de la UA1)

-Detall plànol 30 A

Bunyola , 24 de febrer de 2014  

Guillem Bujosa Cabot; ARQUITECTE

La present documentació pot ser consultada a la seu electrònica de l'Ajuntament de Bunyola: www.ajbunyola.net.

D'acord amb l'establert a l'article 103 en relació amb l'article 113 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, l'aprovació definitiva del present instrument del planejament no entrarà en vigor fins que no hagi transcorregut el termini de 15 dies hàbils des de la seva publicació al BOIB.

Contra el present acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent a la notificació del present acord. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Això no obstant, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent.

 

Bunyola, 23 d'abril de 2015

EL BATLE

Jaume Isern Lladó

Documents adjunts