Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 7106
Bases específiques per la convocatòria d’ un/a administratiu/va per a la campanya de la renda 2014 per prestar serveis a Ciutadella (Menorca) (Adm.01-15)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.

Segona.- S’ofereix un contracte d’ interinitat en lloc vacant de caràcter cíclic temporal o fixo discontinu amb una durada de 2 mesos, per prestar serveis a Ciutadella  amb el següent horari de dilluns a divendres de 08:30h a 16:00h.

La feina consisteix en la realització de les declaracions de la renda en el servei de suport presencial de la campanya de la renda 2014.

Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.
  • Tenir 16 anys d’ edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien,  en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.
  • Estar en possessió de titulació de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per dos tècnics,un tècnic de l’Agència Tributària de les Illes Balears i un tècnic de Recursos Humans de la Fundació Bit.

Quinta.- El procés selectiu constarà de dos fases:

Fase 1

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a la Delegació Insular de l’A.T.I.B., carrer Bisbe Gonyalons, nº 20. 07703 Maó, fins al  29 d’abril en l’horari de 09:00h a 13:00h:

  • Sol·licitud de participació en el procés.
  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
  • Curriculum Vitae
  • Titulació de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.

Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2

1-Prova tipus test de coneixements de l’I.R.P.F. amb el següent temari:

  • Obligació de declarar
  • Concepte d’unitat familiar
  • Diferència entre la base imposable general i d l’estalvi
  • Deduccions per adquisició d’ habitatge
  • Retencions, concepte i tipus fixos

2-Prova pràctica de coneixements de Fulla d’Excel- Windows 2000:

  • Elements d’ Excel
  • Operacions amb arxius
  • Funcions
  • Formats de cel·les
  • Inserir elements
  • Configuració                     

La baremació es realitzarà de la següent manera:

  1. Prova de coneixements  de l’ I.R.P.F. Màxim 5 punts.
  2. Prova de Fulla d’ Excel- Windows 2000 .Màxim 2 punts.
  3. Nivell de Català (Nivell A2- 0,5 punts;  Nivell superior 0,5 punts). Màxim 1 punt.
  4. Entrevista personal : Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: ordre, control de les emocions, adaptabilitat  i adequada expressió oral . Per la necessitat de constatar aquestes capacitats en l’ entrevista personal es puntua amb un màxim de 2 punts.

El resultat es comunicarà als interessats oportunament.

Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació de Tecnologia

Miguel Bernat Bosch