Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.
Segona.- S’ofereix un contracte d’ interinitat en lloc vacant de caràcter cíclic temporal o fixo discontinu amb una durada de 2 mesos, per prestar serveis a Ciutadella amb el següent horari de dilluns a divendres de 08:30h a 16:00h.
La feina consisteix en la realització de les declaracions de la renda en el servei de suport presencial de la campanya de la renda 2014.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
-
Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.
-
Tenir 16 anys d’ edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.
-
No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
-
Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.
-
Estar en possessió de titulació de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per dos tècnics,un tècnic de l’Agència Tributària de les Illes Balears i un tècnic de Recursos Humans de la Fundació Bit.
Quinta.- El procés selectiu constarà de dos fases:
Fase 1
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a la Delegació Insular de l’A.T.I.B., carrer Bisbe Gonyalons, nº 20. 07703 Maó, fins al 29 d’abril en l’horari de 09:00h a 13:00h:
-
Sol·licitud de participació en el procés.
-
Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
-
Curriculum Vitae
-
Titulació de graduat en educació secundària, graduat escolar, tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic especialista corresponent a formació professional de primer grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.
Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2
1-Prova tipus test de coneixements de l’I.R.P.F. amb el següent temari:
-
Obligació de declarar
-
Concepte d’unitat familiar
-
Diferència entre la base imposable general i d l’estalvi
-
Deduccions per adquisició d’ habitatge
-
Retencions, concepte i tipus fixos
2-Prova pràctica de coneixements de Fulla d’Excel- Windows 2000:
-
Elements d’ Excel
-
Operacions amb arxius
-
Funcions
-
Formats de cel·les
-
Inserir elements
-
Configuració
La baremació es realitzarà de la següent manera:
-
Prova de coneixements de l’ I.R.P.F. Màxim 5 punts.
-
Prova de Fulla d’ Excel- Windows 2000 .Màxim 2 punts.
-
Nivell de Català (Nivell A2- 0,5 punts; Nivell superior 0,5 punts). Màxim 1 punt.
-
Entrevista personal : Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: ordre, control de les emocions, adaptabilitat i adequada expressió oral . Per la necessitat de constatar aquestes capacitats en l’ entrevista personal es puntua amb un màxim de 2 punts.
El resultat es comunicarà als interessats oportunament.
Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació de Tecnologia
Miguel Bernat Bosch